KLUSBABES 9

hoi meiden,

Zo kom net me bedje weer uit rollen. pfff. en ben nog zoo gaar als wat.
Heb ook geen zin om schoon te maken. ga zo ff stofzuigen en de strijk doen en meer echt niet. Moet eigelijk ook dweilen maar ging van de week door me stok heen en om het nu op me knieen te doen zie ik niet echt zitten hihihi.
Ga ik straks maar ff op zoek naar zon stok.

Kruimels, wij hebben besloten bij de 20 wk echo niet het geslacht te weten. Volgens de pendel word het een jongen. Maar ik geloof meer in de ring en die zegt altijd een meisje. dus ben benieuwd hihihi. Hoe was het bij de tandarts?

Linda gaat het weer een beetje, jeetje jij moet je ff niet lekker hebben gevoeld. Van de week is toch de operatie van joey ? Spannend hoor. Trek je het nog?

andere meiden denk ook aan jullie, maar ga er weer vandoor.

xx Bambi

hey bambi

doe lekker rustig aan meid, elke dag wat in het huis doen dan wordt het ook schoon hoor
Ja een woensdag wordt joey geopereerd, ik ben echt heel erg nerveus, als het eerst maar achter de rug is, nu nog maar even wachten hoe of ie er onder vandaan komt,
Ik was echt beroerd, maar nog al is het niet op orde, ik doe zo weinig mogelijk want me dat ik me beweeg, dan gaat het weer mis, maar gelukkig is het wel beterder dan gisteren

Kruimels hoe was het bij de tandarts?? viel het mee haha

Rimke: ik hoop echt dat je voor me wilt pendelen, kijken of me voorgevoel klopt haha, ik zal nog een keertje me naam enz opschrijven, linda schilder-mooyer geb. 11-03-1978

xxx linda

zo meiden, ik heb het overleeft hoor bij de tandarts.
het viel zo ontzettend mee he, ik heb zo'n super aardige tandarts!!!!
Hij had het zo super goed verdoofd dat ik helemaal niks gevoeld heb. verder was hij erg tevreden over mijn gebit. dit was alleen oude vullingen vernieuwen en had dus geen nieuwe gaatjes.
Alleen heeft hij het extra goed verdoofd, omdat ik zei dat het de vorige keer al zo pijn deed en begint de verdoving nu echt uit te werken en dat doet wel effe zeer hoor.
echt zo'n stekende pijn, au au au.
maar ben zo blij dat het achter de rug is, kan ik er weer 8 maanden tegenaan.

linda wat rot dat je je nog steeds niet lekker voelt. je moet maar zo denken alles wat eruit is is eruit.
wat ontzettend spannend voor jou en je gezin dat joey woensdag geopereert wordt.
het gaat vast helemaal goed komen hoor meid, maar kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. soms kun je maar beter zelf geopereert worden dan je eigen kind.

ik moet vanmiddag werken, hoop dat de pijn een beetje afzakt. heb net al een paracetamolletje genomen.
mijn vader is al weer druk in ons huis aan de gang. het echte mooie werk komt er nu allemaal aan. plafonds komen erin en volgende week wordt er gestuct en gespact, dan kun je al veel beter zien hoe het gaat worden.
en de lambrisering komt ook nog in de keuken, zo mooi he.
als het allemaal af is zal ik jullie via hyves laten zien hoe het geworden is, beloofd!!!

ga nu effe omkleden en klaar maken om naar m'n werk te gaan.
ben vavavond nog wel effe van de partij.
fijne dag allemaal
groetjes kruimels

hey kruimels
gelukkig viel het mee bij de tandarts, en verdovingen helpen natuurlijk altijd goed mee haha
Werkse vanmiddag, en ik ben heel benieuwd hoe jullie huis er na de verbouwing uitziet,

xx xlinda

hoi meiden,

Ik dacht net ff me HA op de hoogte te stellen van me zwangerschap moet ik vrijdag ff langskomen .  Had van mij niet echt gehoeven hoor, maar de assitente zij, omdat het je 1e kindje is kan de Ha je het een en ander vertellen en krijg ik een foldertje mee, omdat ik nog wat weekjes moet wachten voordat ik bij de VK moet komen. Oke als zij zegt dat ik dat moet doen. Extra info kan geen kwaad toch ? Vind het eigelijk ook wel lief dat ze dat zo doen.

Zo wou dit ff laten weten ga weer verder.

Kruimels werkse vanmiddag. en Linda ook lekker rustig aan doen he.

xx Bambi

Hoi meiden,

Ik heb nog niet alles gelezen want, heb geen tijd, ga zo met mn ouders lekker naar de intratuin !!!! Dus ff snel....

Bambi; vind het ook leuk dat je ha dat zo doet, dat maak je niet vaak meer mee zeg !!!!

Linda; vervelend dat je je nog niet helemaal toppie voelt joh. Kan me voorstellen dat je erg tegen woensdag opziet. Zal voor jou en je mannetje spannend worden ....... Verwen joey maar lekker vandaag en morgen, ach dat kleintje !!!

Linda 2; balen van die negatieve test zeg. Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt.

Kruimels; gelukkig viel het mee bij de tandarts !!!! De stoofperen waren heeeeeerlijk haha

Nou lin, zitten we woensdag allebei in het ziekenhuis want, mijn vader wordt ook woensdag geholpen pffff, zal ook blij zijn als dat weer achter de rug is. Moeten we ook weer twee weken op de uitslag wachten bah.......

Meiden, totvanavond
liefs happy

Jeetje renee, wat vind ik dat toch balen voor je !!!! 100 dagen pfffff.   Sterkte meisje...

liefs happy

Zo meiden,

Lekker geslapen.......en wat was mijn temp vanmorgen??? 36.8!!! Het zal toch niet waar zijn................
Renee: ik heb voor je gependeld: maart 2008 een meisje.
Linda: mijn pendel doet vaag bij jou, ben je al zwanger??? bij mij komt er november dit jaar of februari volgend jaar uit............of het een jongetje of een meisje wordt is mij niet heel duidelijk..........een tweeling??? Broewhahahaha!!! Wat geestig!!!

Nou ja, misschien ten overvloede, ik doe dit nog maar net, compleet op eigen gevoel dus trek je er niet al te veel van aan.........oke???

O, en kan dit onder ons blijven? Wil niet zo'n toestand als met Sharine. Doe het alleen voor jullie......................

Terug
Bovenaan