Hallo meiden,
@kruimels, bieb en renee: Ik ben 31 en sinds kort (1 jaar of zo) is men verplicht om aan alle zwangere vrouwen aan te geven dat ze aan prenatale screening kunnen doen. Dit is niet voor de leeftijd! Er werd mij destijds gezegd dat je behalve het syndroom van down ook een open ruggetje zou kunnen zien. Ik moet nl. behalve de nekplooimeting ook bloed prikken en volgens mij heet het dan weer combinatietest. De nekplooimeting kun je slechts tussen week 11 en 14 laten uitvoeren, omdat je het dan goed kunt zien. Echter spreken ze over een kans dat, dus niets is 100% zeker. Even afwachten, maar wel spannend.
@bieb: ik heb het matrasje idd gekocht. Ik was zaterdag 12 weken precies, maar als morgen alles goed is op de echo, ga ik pas een feestje vieren. Ik begin het nu pas echt te bevatten en het wordt gewoon steeds echter.
@linda en Happy: sterkte woensdag!!!!
@kruimels: hè hè, dat zit er weer op. Ik doe de vullingen altijd zonder verdoving laten zetten. Dit komt oa doordat ik banger ben voor de prik dan voor de pijn. Dat wordt morgen lachen als ze me moeten prikken. Ik hoop dat ik niet flauwval.
@bambi: nou ja, de tamtam heeft zijn ronde alweer gedaan zo te horen. Hoef je bij die mensen niet meer langs om het te vertellen. Hoe ver ben je nu?
Hier is verder niets speciaals gebeurd. Gewoon gewerkt en een beetje moe na een korte nachtrust.
@pip: jullie hadden toch ook een boxspring aangeschaft? Is dat ook 1 met een topping er op? Hebben jullie ook zo'n last van de warmte? We gaan echt kapot in die tropische boel.