KLUSBABES 9

hey bieb
een fijne wandeling meid, en voor jouw ook inderdaad heel spannend en 1 dec testen heb je inderdaad een dec. pendel haha

Rimke: krijg ik een jongen of een meid, me voorgevoel is heel sterk voor een meisje, maar een jongen natuurlijk ook heel welkom

Me laptop heeft kuurtjes, en me man is vanavond heel laat thuis

xxx linda

hey rimke

Ik heb op google het woord pendelen even ingetoetst, en jeetje he er staat een boel overin, Maa rmijn vraag is nu kan ik dat ook doen met de trouwring van mijn moeder doen?? alleen heb ik in die trouwring een kruisje laten zetten en ik draag die ring aan een ketting
Ook kun je een kaart uitprinten waarop staat ja nee weet niet zeker wel en zeker niet, en daar moet je dan die pendel bovenhouden en je vraag stellen, ik denk dat ik dat ding ga uitprinten en het vanavond ga proberen, ik vind het wel een beetje eng haha

xxx linda

hey meiden

ik ben weer weg , ik ga nog even een half uurtje in de bank liggen en lekker niks doen ik ben er vanavond weer

Rimke nogmaals bedankt voor het pendelen, ik vond het erg lief van je dat je het wilde doen

xxx linda

Kruimels gelukkig is het goed gegaan bij de tandarts en was hij heel aardig. Ik zelf vind het prettiger om de pijn achteraf te krijgen dan wanneer het tijdens de behadeling is. De keer daarna denk ik dan niet zo aan die pijn.
Het schiet dus op met het huis. Wel zo snel mogelijk de foto ´s op de hyves zetten he!
Ik zie net dat ik nog helemaal geen vriendjes met je was. Ik heb je snel uitgenodigd! *schaam schaam*

Bambi doe ook maar lekker rustig aan. Alle energie moet je besparen! En niemand die het je kwalijk kan nemen!!
Wel fijn dat de h.a. je toch nog even will zien. Lijkt met wel prettig om toch even met hem te praten en wat info te krijgen.

Linda Wat vervelend dat je zo ´n last hebt van leegloop en duizeligheid. Is wel de tijd van het jaar voor griep. Ik ga dan altijd op de weegschaal staan want dan ben ik altijd lekker licht als ik totale leegloop heb gehad! Hoezo raar!!
Succes Woensdag met je kaboutertje! Zal voor hem duimen!!
Het zou natuurlijk wel kunnen wat Rimke gependeld heeft als je de 29e afspraak hebt bij de gyn en je blijkt toch zwanger te zijn….

Bieb bij jou kan het idd dan december worden als je 1 dec. Positief test. Stel je voor...Als Rimke toch gelijk heeft dan moet je je er geld voor gaan vragen, kun je rijk mee worden!!

Happy Alvast succes met je vader woensdag

Rimke Dankjewel voor eht pendelen!!Nou we hopen het! Maart 2008, meisje… Ben benieuwd. Vind het toch wel spannend normaal ben ik niet zovan dat soort dingen en neem het met een korreltje zout. Maar als het zo blijkt te zijn vindt ik dat toch wel geinig!!
Het zou wel kunnen natuurlijk. Als ik in februari nog onregelmatig ben verwijst de h.a. me door naar de gyn…dus wie weet maart!
Ik check ook regelmatig mn baarmoedermond. Maar hij voelt altijd hetzelfde. Altijd laag, gesloten en hard. Hij zit nooit hoog en is ook niet zacht en open. Aan mn slijm zie ik ook nooit iets. Maar ja ik moet een eitje hebben om verschil te kunnen merken.

Hier nog altijd hetzelfde. Niets nieuws te melden.
Wel had ik gisteren weer een emo avondje. Heb ik best veel de laatste tijd… meot ik opeens aan kindjes krijgen denken en dan meot ik gewoon huilen. Even daarna is het weer goed….
Ik moet nog veel doen in huis. Heb 3 machines was om te strijken, ik heb nog voor 3 machines was liggen, het bed moet worden overtrokken, de wc en badkamer gepoetst. Overal meot ik nog zuigen en afstoffen…. Ik ben niet vooruit te branden, woensdag heb ik 1 hele dag vrij en donderdag avonddienst kan ik dan poetsen. Ik latat het lekker liggen dan voer ik ook geen fluit meer uit! Alleen het bed even dan slaap ik vanavond weer in een fris bed. Altijd lekker. Wat een leven!! BAH!!!

X

hey renee

dat kan je wel eens hebben meid dat je niet vooruit bent te branden, ik heb op het moment ook een wasmand met een megakop erop maar ik heb er echt geen zin in ik weet ook wel dat de wasmachine zelf draait maar ik moet het wel weer ophangen en daar heb ik geen zin in hahah morgen weer een nieuwe dag
Het zal inderdaad wel lekker voor je zijn meid als Rimke haar gependel uitkomt en dat je in maart zwanger bent, afwachten maar

xx linda

Hallo meiden,
@kruimels, bieb en renee: Ik ben 31 en sinds kort (1 jaar of zo) is men verplicht om aan alle  zwangere vrouwen aan te geven dat ze aan prenatale screening kunnen doen. Dit is niet voor de leeftijd! Er werd mij destijds gezegd dat je behalve het syndroom van down ook een open ruggetje zou kunnen zien. Ik moet nl. behalve de nekplooimeting ook bloed prikken en volgens mij heet het dan weer combinatietest. De nekplooimeting kun je slechts tussen week 11 en 14 laten uitvoeren, omdat je het dan goed kunt zien. Echter spreken ze over een kans dat, dus niets is 100% zeker. Even afwachten, maar wel spannend.
@bieb: ik heb het matrasje idd gekocht. Ik was zaterdag 12 weken precies, maar als morgen alles goed is op de echo, ga ik pas een feestje vieren. Ik begin het nu pas echt te bevatten en het wordt gewoon steeds echter.
@linda en Happy: sterkte woensdag!!!!
@kruimels: hè hè, dat zit er weer op. Ik doe de vullingen altijd zonder verdoving laten zetten. Dit komt oa doordat ik banger ben voor de prik dan voor de pijn. Dat wordt morgen lachen als ze me moeten prikken. Ik hoop dat ik niet flauwval.
@bambi: nou ja, de tamtam heeft zijn ronde alweer gedaan zo te horen. Hoef je bij die mensen niet meer langs om het te vertellen. Hoe ver ben je nu?

Hier is verder niets speciaals gebeurd. Gewoon gewerkt en een beetje moe na een korte nachtrust.
@pip: jullie hadden toch ook een boxspring aangeschaft? Is dat ook 1 met een topping er op? Hebben jullie ook zo'n last van de warmte? We gaan echt kapot in die tropische boel.

hey sterretje

morgen heb je dus je echo, spannend meid, dan krijg je te horen hoelang je nou zwanger bent
het is echt leuk hoor een echo

xxx linda

@linda:
Ik ben ook blij als ik een hartje zie of hoor kloppen. Dat maakt het toch weer echter.
Ik hoop trouwens dat je je snel beter voelt, zodat je je woensdag op joey kunt concentreren.

Terug
Bovenaan