KLUSBABES 9

hey sterretje

ik voel me sinds vanmiddag gelukkig weer een stuk beterder, maar ik moet nog niet al teveel bukken want dan wordt ik wel weer misselijk en krijg ik een rare buik haha

xx linda

hey sterretje

ik voel me sinds vanmiddag gelukkig weer een stuk beterder, maar ik moet nog niet al teveel bukken want dan wordt ik wel weer misselijk en krijg ik een rare buik haha

xx linda

He meiden!

wat is er weer een hoop gekletst in anderhalve dag tijd!

Linda en Happy, voor jullie word het een spannende dag woensdag! Ik zal aan jullie denken!
Rimke, wat leuk dat je voor ons wilt pendelen. alleen durf ik het niet zo goed! Stel nou dat er iets uit komt wat ik helemaal niet wil weten?
Bambi, lekker zeg, weet de hele fam al dat je zwanger bent!! haha
Sterretje, spannend hoor je eerste echo! Lijkt me echt gaaf!

Hier alles goed! Gewoon aan de klus, nog niets bijzonders te melden!

Liefs Jacqy

Hallo allemaal,

Ben lekker weekendje naar Den Haag geweest. Erht super!
Vrijdagavond lekker op stap tot 4.00 uur, zaterdag shoppen en zondag Scheveningen. We logeerden in een 5 ***** hotel. Poepchique!

@Pip: Ik ben je niet tegengekomen in Scheveningen! Wat waaide het hard he? Megagolven.

@Linda, ben je ziek? Wat vervelend..... Woensdag de operatie van Joey?

@ Rimke, Je moet van dat pendelen je  beroep maken. Kun je geld verdienen. Eerst even afwachten of het idd allemaal uitkomt. Goh, december voor jou. Dat zou mooi zijn, want dat is het al bijna.

@Sterretje & Kruimels, las iets over tandartsbezoekjes. Die van mij is vorige week niet zo best verlopen. Hij wilde foto's maken. Kwamen er gelijk 2 gaatjes aan het licht die ik 18 december moet laten vullen. Het liefst ga ik onder algehele narcose, maar bij gebrek daaraan wordt het toch een verdovingsspuit!

Mmmmh, ik ruik dat het eten al bijna klaar is. Mijn vriendje maakt Kebab Bombay, erg lekker!

Kus

Hoi meiden,

Zo lekker boerenkool op jummie......

Essy; fijn dat je een lekker weekend hebt gehad meid. KAn je er weer ff tegen he ..... heb je wel eens nodig ....

Sterretje; spannend morgen joh. Lijkt me helemaal super zo n echo. Geniet er maar lekker van hoor !!!!

Linda; gelukkig voel je je iets beter. Zal woensdag best wel vaak aan je moeten denken....... Nu zien we wer nog tegen op en over 2 daagjes is het in ieder geval achter de rug. Moest joey nou in het ziekenhuis blijven? Sorry weet het  ff niet meer.....

Ga nog ff lezen want weet het al weer niet meer haha

liefs happy

Jacqy en sterretje, bedankt voor jullie steun !!!!

Renee; ben je niet vooruit te branden? Doe lekker rustig aan he. Laat ff lekker de boel de boel. We hebben allemaal weleens zo n bui he......... Je kan in ieder geval in een lekker fris bedje !!!!!!

Rimke; laten we het hopen he december. Zou mooi zijn he.........Gaat het een beetje met je meisje?

Hier verder alles rustig. Ben in pijnacker naar de intratuin geweest, dat is een heel groot filiaal. Was erg leuk, hele mooie kerstshow !!!! Ik heb een pluchen rendier gekocht, met ee kerstmuts op !!!! whahaa net een kind he, kon hem gewoon niet laten staan. Voel me niet helemaal lekker, begon gisteren avond al met hoesten en keelpijn, krijg nu ook spierpijn, als ik maar niet ziek ga worden. Zou niet vreemd zijn want, de griep waait door het cafe heen pffffff. Ik zie het wel ......Lekker rustig avondje vanavond, heerlijk. dat is weer het voordeel van het zo druk hebben. Dan waardeer ik het extra als ik lekker een avondje voor mezelf hebt haha

Liefs happy

Hallo!!

Essy, heb jou ook niet gezien maar wij waren zaterdag alweer terug. We bleven maar 1 nachtje. Het waaide idd ontzettend hard, erg gaaf!

Wij hebben ook gestapt, van half 8 tot half 5 's nachts inclusief voor die tijd uit eten en na het stappen shoarma. We waren bij grazy piano's. Wat een feest!   Zaterdagavond ook feestje gehad dus was helemaal gesloopt gister!

Heb echt niet alles onthouden, even globaal alles gelezen

Rimke, je pendelt sinds kort? Wat leuk, zou je dat ook voor mij willen doen? Ben wel benieuwd.
Mijn naam: Ilona van de Venis-Weerman (weerman = meisjesnaam)
geboortedatum 30-10-1982

Hoe gaat het verder met je? Je hebt je ei gehad las ik en nu hogere temp! SPANNEND!

Ga even verder lezen!

X

Sterretje,

Wat leuk morgen de echo! Dan wordt het echt ECHT!

Whihihi ik dacht al dat het aan mij lag dat ik het tegenwoordig 's nachts zo warm heb! Wij hebben ook een 2 persoons topping op de boxspring en het is echt heeeel warm! Ik hou er wel van, hoef ik niet meer als mummie gekleed in bed  (lees: normaal gesproken heb ik rond deze tijd al sokken, lange broek en shirt met lange mouwen  aan in bed).

X

Terug
Bovenaan