KLUSBABES 9

Vind het trouwens zo leuk dat ik de meeste van jullie nu op hyves heb bewonderd! Leuk om gezichtend bij namen te hebben!

X

Hey pip,

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad !!!!!! Gaaf he bij grazy piano s ....... een groot feest daar !!!! Vind het daar ook altijd helemaal geweldig, soms is het er alleen wel erggg druk. Heerlijk zeg broodje shoarma ....heb gelijk trek. Hoort er wel bij idd na het stappen, klinkt me ouderwets gezellig in mn oren !!!!!

Dikke kus happy

hey essy en pip
Ik ben blij dat jullie hebben genoten van jullie weekendje weg, kunnen jullie er weer even tegen aan, enne essy jullie zaten inderdaad in een poepiechique hotel

Happy: haha leuk he zo'n kerstshow ik ben ook net zo hoor als ik zoiets zie moet ik het meteen hebben, maar nou vind ik alles erg leuk wat met de kerst heeft te maken
Joey mag in de avond weer mee naar huis woensdag of als ie heel erg slecht is die dag dan meot ie een nachtje blijven maar dat verwachten ze niet

Ik zit nu een broodje te eten maar ik heb zo'n trek in patat met mayo en heel veel sate saus, maar ik kan niet naar de snackbar want dan ligt joey alleen in huis  dus nou denk ik maar dat me broodje een patatje is haha

xxx linda

Whahha lin, lijkt wel op elkaar een broodje en een patatje. Kan je man het niet voor je meenemen? Gelukkig dat die kleine waarschijnlijk dezelfde dag naar huis mag he..... zo zielig om hem daar dan achter te laten !!! Mijn vader moet 1 of 2 nachtjes blijven want, ze moeten dan in ieder geval 24 uur zijn blaas gaan spoelen. Als hij dan weer gewoon zelf kan plassen en het is helder dan mag hij naar huis, dus maar hopen dat dat snel gaat lukken !!!!

kus happy

Happy,

Krijg trouwens helemaal zin om de kerstboom op te zetten met je intratuinkerstverhalen!Nog even een paar weken wachten hihi

Grazy pianos was inderdaad helemaal geweldig! Zag vandaag op de site dat we er ook een paar x op staan, hihi leuk!

Hey Linda, eet smakelijk, geniet van je patatje.....uhhh broodje

X

zo mijn broodje was toch minder lekker dan het patatje wat ik in mijn hoofd heb haha

Happy: ik hoop ook dat je vader snel naar huis mag en dat het allemaal goed is want dat is toch het belangrijkste, Maar in het ziekenhuis is ie in goede handen moet je maar denken want het is niet niks.
Mijn man kan geen patatje voor me meenemen want die is als het meezit vannacht pas om 12 uur thuis en dan heb ik geen honger meer
het is giga druk op het werk, die stomme sint ook haha geef mij de kerstman maar

xxx linda

Hey meiden,
Er is weer een hoop bij geschreven. Sorry, maar kan echt niet meer de tijd vinden om het allemaal bij te lezen. Wil wel graag jullie verhalen weten, maar vind het altijd jammer dat ik zoveel moet bijlezen en dan geen tijd meer heb om te reageren. Ik zal het wel proberen, maar mijn excuses alvast als ik een heleboel mensen vergeet.

Ben vandaag bij de tandarts geweest en weer flinke dosis rontgenstraling binnengekregen en verdovingen, dus hoop maar dat ik niet zwanger ben op het moment. De ongi is nog steeds niet gekomen. Dus nog steeds aan het afwachten.

Probeer zo even jullie verhalen te lezen en daar op te reageren.

hey linda

het is vandaag denk ik wel tandartsen dag geweest, haah kruimels ook al bij de tandarts geweest, maar gelukkig hebben jullie het achter de rug

Terug
Bovenaan