KLUSBABES 9

Pipstip: ik las net dat Sharine wel voor jou en Kruimels wilt pendelen. Aardig zeg. Kan  je r niet overhalen om t hier voor ons allen nog niet zwangeren te doen?

Ga nu weer stoppen doeiii

als eerste wil ik linda, happy en bambi heel veel sterkte wensen morgen.
ik denk aan jullie hoor!!!

rimke, wat ben je ook een lieverd, ik zou ook niet meer zonder jullie allemaal kunnen hoor. begin steeds meer gehecht aan jullie te raken.
als je even je verhaal kwijt wil, iets leuks wil vertellen of het gewoon even niet meer ziet zitten, er is altijd wel iemand die op je berichtje reageert. zo'n fijn gevoel.
dank je wel allemaal!!!!!! jullie zijn schatten!!!!!!!
veel plezier rimke met het etentje bij je vrienden vanavond.

happy, wel fijn dat je vader er al zo vroeg kan zijn, zo'n dag zit je toch in de stress en dan kan je de operatie maar beter op tijd achter de rug hebben.
voor jou (volgens rimke) een meisje in januari, zou je dit ook graag wilen, een meisje?

linda ik ben het helemaal met je eens over dat geldprobleem. het lijkt allemaal ontzettend moeilijk en zwaar om rond te komen financieel met een kindje, maar ik denk ook dat dat vanzelf losloopt.
je past je gewoon aan aan de situatie, dan weet je ook niet beter.
december een meisje? ben zoooo benieuwd wat er van uit gaat komen bij iedereen.
fijne kaartavond meid

biebje, ben je ook volop aan de klus  wij ook hoor. aan m'n temperatuur te zien zit ik rond m'n ei, maar kan morgenvroeg misschien nog wel hoger zijn, dus gaan vrolijk door. whaha. wij doen het ook om de dag hoor nu, dan heb je de meeste kans!!

rimke, wat rot dat je nu weer een blaasontsteking hebt. jij hebt ook wel pech.
je moet maar zo denken, alles wat je nu gehad hebt overkomt je geen tweede keer. en na regen komt voor speciaal voor jou de zonneschijn. hoop dat je in december zwanger bent. duim voor je

bianca, ook december en een jongen. wat een vruchtbare tijd wordt dat zeg ik december. ben zoooo nieuwschierig, haha

pipje, hier het dichtbijwonendeforumvriendinnetje whawha, gekkie.
met mij is alles super goed hoor, en met jou?
heb je wel gemist zaterdag en zondag.
kwee nie of ik je al gezegd heb dat ik je twijfels omtrend wel of geen kindje krijgen goed begrijp. is ook niet zo maar een beslissing.
ik denk alleen dat je binnenkort wel weer goed nieuws hebt voor ons en dat je weer volop mee doet. las dat je toch een beetje vergeten bent om veilig te vrijen haha, dus wie weet is het al wel eerder raak dan dat rimke gependeld heeft. (april, jongentje)
veel plezier vanavond met de naailes, wat ben je aan het maken?

sterretje, wat super joh dat alles goed was bij echo, was ontzettend benieuwd.
en helemaal leuk dat je nog een week verder blijkt te zijn   dan dat je zelf dacht.
17 mei 2008 wat een mooie datum, lekker in de lente. kan die kleine mooi snel aan het lekkere weer wennen. buitenlucht is super gezond.
nog wel effe spannend natuurlijk totdat de bloeduitslag er is, maar het lijkt allemaal vrij gunstig. geniet ervan met je tweetjes!!!

vandaag redelijk druk dagje gehad op het werk, beter dan gister in ieder geval.
af en toe nog wel last van mijn bekkie, maar zal nog wel een paar daagjes duren, vrees ik.
was vandaag om 16:00 vrij, liep een beetje uit op het werk was pas om 17:00 thuis, nog even druk in huis weer aan de gang geweest. de lijsten die we gisteren geschildert hebben zitten inmiddels om de deuren heen, ontzettend mooi!
morgen is het even een wat rustiger dagje wat de verbouwing betreft, maar donderdag komt de tegelzetter. gaat een begin maken met het washok te betegelen. en mijn vader maakt het plafond in de keuken er dan in.
ik moet nog 7 dagen werken en dan ben ik 3 weken vrij, joehoe jippie!!!!
week 48 de keuken, ben helemaal opgewonden ervan whaha.

er is vanavond geen biet op tv, bah.
vriendje is aan het isoleren in de nieuwe keuken. zal zo wel een keer klaar zijn.
morgen heb ik mijn vrije dag. lekker rustig aan (denk ik)
morgen gaan we wel mijn 2,5 jarige paardje halen. die komt bij de buren op stal te staan. het is nu zo nat en koud in de wei. dus dat moet ik nog wel effe regelen.
morgenvroeg even haar stalletje klaar maken, en dan kan ze komen.

is er nog iemand?

pipje, lees net op het ander forum van sharine2 dat je zo voor me op bent gekomen. dat we zo heel graag willen dat ze voor ons nog een uitzondering maakt.
wat lief van je, super bedankt.
geef jij je naam en geboorte datum ook even, dan weten we het misschien vanavond nog wel.
dikke kus kruimels

Hallo!

Wat lief he van Sharine dat ze voor jou (en zelfs ook voor mij) nog wil pendelen. Ik dacht, ik probeer het gewoon voor je, jij had tenslotte voor haar gevraagd. Lief van Sharine dat ze het wil doen. Ben benieuwd!

Sterretje, wat heerlijk dat de echo zo leuk was!

Uhm....weet al niet meer wat er allemaal gezegd is, sorry!

Ga nog even verder lezen en staks slapen.

X

pip, inderdaad erg lief van haar.
ik ga nu ook slaapie doen hoor. kom morgen wel weer effe langs.
slaap lekker
knuf kruimels

hoi meiden,

Nog ff een berichtje voor het slapen gaan.
Pip en kruimels ben   benieuwd wat er voor jullie uit komt met het pendelen van sharine. leuk hoor.

Rimke meisje wil nog ff kwijt dat je een ongeloofelijke lieverd bent. Geloof dat ik best last van emobuien heb, want de tranen sprongen in mijn ogen bij het lezen van je lieve woorden. Ik zij toevallig vanmiddag, voordat ik dus dit allemaal had gelezen, goh ik vertel die meiden meer als mijn echte vriendinnen. Echt meiden jullie zijn allemaal super.
Ik zit bijna nooit op het zwanger forum. altijd bij de klusbabes en we wachten gewoon totdat iedereen zwanger is en ookal ben ik dan miss al wel bevallen, boeit me niks. hihihihi Jullie zijn TE gezellig lieverds.

Nou kreeg vanaaf dus een telefoontje van me tante na die emails en we hebben ff gepraat. Ze had een best zielig verhaal te vertellen en ze moest helemaal huilen toen ze het vertelde. Er was een paard in shock geraakt toen die een injectie kreeg. Heeft haar onderuit getrapt. lag dus onder het paard. Verlogens is het paard dood gegaan aan hartaanval. haevy he. Schrok heel erg. Zelf heeft e een hersenschudding 3 zwaar gekneusde ribben. een gekneusd boven been en een gebroken middelvinger en de knokkels op die hand liggen helemaal open. Brrrr. vind het maar eng verhaal.
Verder nog ff over me zwangerschap gepraat, want daarom mailde ze me, omdat ze dat dus te horen had gekregen.

nou ben heel moe, maar kan gelukkig uitslapen een beetje want heb dus vrij gevraagd i.v.m. de begravenis. Hoef dus niet om 6.30 eruit maar half 10 ofzo.
Morgen aaf met hondje trainen blegg. gelukkig nog maar 3x hihihih. ben het zo zat.

nou ga me haar ff fohnen en kruip me bedje in. nog een paar blz lezen in het babyboek van MVM van me schoonzussie gehad. (doe er trouwens niet aan mee, voel me daar neit prettig bij, gedoe hier op de flat.)
Heb shopaholic en baby al uit en die was geweldig.
nou ga nu echt hoor.

xxx Bambi

Ben ik de 1e vandaag?

Bambi: wat een naar verhaal van dat ongeluk met dat paard zeg. Zielig voor je tante (was toch je tante? heb t niet goed onthouden) maar natuurlijk ook zielig voor dat paard

Kruimels: lekker 3 weken vrij. Spannend je keuken. Als je klachten hebt niet bij mij aankloppen hoor(werk op klantendienst keukenzaak)

Voel hier me ei al opkomen. Niet erg hoor. Nog even flink klussen de komende dagen...zou vandaag het vruchtbaarst zijn. Nou ben benieuwd over paar weken
Heb me voorgenomen de komende 2 weken   na eisprong niet te zeuren over evt klachten enzo, of te veronderstellen dat ik die heb. Als ik dan niet zwanger ben, heb ik voor niets zitten zeuren

Zo, ga nu weer werken doeii

hey meiden

Ik lees vanvond alles bij
We zijn net thuis gekomen, en joey mocht mee, Vanmorgen om 8 uur werd ie geopereerd, en ik was erbij toen ie onder narcose ging, verschrikkelijk vond ik het, Hij kreeg zo'n slaapkapje op en hij huilde verschrikkelijk, ik ook huilen want hij keek me aan met angst in zijn ogen niet normaal. toen ie sliep ging ik weg, en om 10 uur mochten we hem halen en hij heeft ot 11 uur geslapen en nu heeft ie nog steeds niks gegeten want hij is misselijk , hij ligt lekker op de bank met de tv aan,

Happy; hoe is het bij jouw verlopen??/

xxx linda

Terug
Bovenaan