KLUSBABES 9

he meiden ,

moet me ff wat van het hart. Ik heb geen echte vriendinnen .
Ik dacht omdat de hele wereld al op de hoogte schijnt te zijn van me zwangerschap ik me vriendinnen ook beter kon vertellen, voordat ze het van een ander horen hr.
Nou ik dacht ik stuur die meiden een raadsel via de sms. Wel duidelijk zat hoor. Ik dacht dan hagen ze gelijk aan de telefoon. Nou NOT. Kon bij 3 net een gefeliciteerd vanaf en 1 hoor ik niks van. Oke dat was het dan wat de vriendschap betreft. Grr heb ze niet nodig, me familie is belangrijker.

ga nu ff babyboom kijken.

xxx Bambi

Hey meiden, ik heb weinig tijd, maar wilde toch nog snel even reageren.
Linda, wat fijn dat de operatie achter de rug is en dat het nou al weer wat beter met Joey gaat. Het is heel goed te begrijpen dat je moest huilen toen Joey ook moest huilen, zou ik ook moeten. Echt goed dat het nu allemaal weer wat beter gaat.
Happy, lijkt op goed nieuws. Nog even op de uitslag wachten, maar ben blij dat het dit keer een stuk beter met je vader ging dan vorige keer.
Sterretje, super van die echo. En echt mooi dat je nu al over de dertien weken heen bent! Fijn dat het grootste risico achter de rug is.
Ik ben eergisteren ongesteld geworden, dus voor mij is het weer afwachten.
Doei doei

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12)  kleintje 5e ronde
13) Linda_84, 4e ronde
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3)
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)
17)  
18) Linda 5e ronde  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hoi meiden,

Nou mn paps is weer leker thuis! Hij belde om half negen al dat hij naar huis mocht, dus ben hem voor mn werk nog even op gaan halen. Met de kat weet ik het nog niet. Ze konden niks vinden op de foto en de urine was ook goed. Ze zijn heel de ochtend met hem bezig geweest. Nu denken ze dat hij bij het groepje katten hoort van zonder verklaarbare reden opeens bloed gaat plassen  joehoe. Hier is in principe vrij weinig aan te doen. Ik heb nu medicijnen die een soort van beschermlaagje om zijn blaaswand heen gaan leggen en daardoor zou hij minder last moeten krijgen. Heb nu een extra kattenbak neergezet en hij moet heel veel drinken om die blas te spoelen ( lijkt mn vader wel hihi )Hij zit al op een dieet voer voor zijn blaas dus pffff weet het ook verder niet meer. Hoe maak je een kat nou duidelijk dat hij meer moet drinken hihi. Ik heb wat druppels katten melk door zn water gedaan en dan drinkt hij wel gelukkig. Afwachten dus ....

Linda; gelukkig gaat het goed met die kleine joh !!! Wat vond hij zelf van zijn oog of heeft hij het nog niet gezien? Verwen hem maar lekker, doen wij bij mn vader ook haha

Kruimels; volgens mij vroeg jij of ik voorkeur had voor een jongen of een meisje? Maakt me eigenlijk niet zo uit. ZIe me meer met een jongen bij het voetbal staan als met een meisje bij ballet, vind het tutten met een meisje leuker als met een jongen en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Mn vriendinnen zeggen al jaren dat ik meer een jongensmoeder ben haha

Bambi; balen dat je je zo beroerd voelt. Je hebt nu lekker weekend dus doe lekker rustig aan en laat je maar flink verwennen !!!! Het is idd niet echt een leuke spontane reaktie van je vriendinnen he .... jammer hoor !!!! Gelukkig heb je ons ook nog haha

Rimke; meisje blijf toch lekker thuis joh en neem je rust. Zo kan je toch niet werken, dat kan toch niemand je kwalijk nemen? Snap dat je tegen die spuiten opziet, je kan ze idd beter geven als krijgen he..... sterkte lieverd

Ga ff bijlezen weet het niet meer sorry hihi

kus happy

Linda 2; jeetje de rd s zijn er dus !!!! Hopen dat ze snel weer verdwijnen ook bah .....Succes in de volgende ronde. Misschien heb je het al eens verteld hoor maar, is er voor jou ook aleens gependeld?  

Pip en kruimels; januari, dat zou mooi zijn he meiden !!!!! Laten we het hopen en allebei een meid he, hebben jullie een voorkeur? Pip, hoop dat het niks bijzonders is bij je mannetje en groot gelijk dat hij het gelijk even navraagt , het is toch bij iedere ha weer verschillend

Meiden ga mn mandje zo lekker in, ben echt kapot, zal wel van de spanning van de afgelopen dagen komen !!!!!! Weet niet of ik er morgen ben want, moet wat langer werken en de vrienden van mn mannetje komen kaarten ...... Fijne avond meiden

liefs happy

Bambi, wat vervelend dat je vriendinnen zo reageerden! Dat is echt niet leuk voor je! Maar gelukkig heb je inderdaad je famili die er voor je is en je steunt! en je hebt natuurlijk je eigen klusbabe's! haha
Linda2, balen dat de rd tjes toch gekomen zijn.. maar weer hopen op een positieve nieuwe ronde met nieuwe kansen.

Heb net voor t eerst babyboom gekeken! Vind het een leuk programma maar ook wel een beetje moeilijk. Dat stel dat met de ivf bezig is, en nu een negatieve test hadden, dat vond ik erg moeilijk, heb een traantje moeten laten...  Is toch niet raar? of wel?

Liefs Jacqy

@Pipstip en kruimels: hopen dat het uitkomt dan het pendelen van Sharine. Van Bambi is t ook uitgekomen las ik. Jammer dat ze hier niet even komt pendelen. Nouja, we hebben nu Rimke...
@Happy: fijn dat het goed is gegaan met je vader. Nou, je zal zeker wel geschrokken zijn dat ze toch belden terwijl ze dat alleen zouden doen als t slecht zou zijn. Wel lief bedoeld. Fijn dat ie weer thuis is
Wat zielig voor je kat. Ik hoop dat t snel beter gaat. Kan je m geen spuiten met water geven (in bekkie spuiten)?
@Linda; ik heb dat ook wel eens dat ik een heel gevoelige buik heb, echt onderin bij schaambeen, maar weet nog steeds niet wat dat is. Was niet bij eisprong. Had t toen ook toen ik vloeide na mk. Vooral als je bijv. op fiets zit en over bobbel rijd, of wat je zegt, als je gaat zitten
Fijn dat t weer beter gaat met Joey
@Bambi: stom zeg van je vriendinnen. Misschien een beetje jaloezie? Of ze hebben je raadseltje niet goed begrepen. Ik zou bij zo een bericht gelijk bellen!
Enne beterschap met je verkoudheid
@Rimke; sterkte met de prikken morgen
@sterretje; was t lekker die vlaai??
@Linda 84; jammer van je ong

Ben vanavond even wat wezen drinken bij vriendin. Ze wilde even haar nieuwe outfit showen. Daarna nog even de helft van babyboom gekeken, en nu staat Heroes op. En ook nog eens internetten. Achja, vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk doen, toch?

Oja, nog even vraagje aan Linda:
Vandaag heb ik dus officieel mijn eisprong. Als je temperatuurt en je hebt je ei, is dan de temp 1 dag hoog, of echt meerdere dagen rond je ei? Dacht dat mijn temp vanmorgen lager was, maarja moet er wel bij zeggen dat ik het niet noteer dus probeer te onthouden (stom). Voel me ei minder dan anders maar voel t wel, dus heb t wel.

Ga weer stoppen want vriendje wil even internetten

tot morgen!

hoi meiden,

Happy en jacqy thanks voor de steun. ja had zelf al door dat ik meer aan jullie hem dan aan die nep vriendinnen van mij. Het klop echt hoor. Heb geen zak aan ze. Ik zit gewoon al in een heel ander wereldje als hen. De meeste wonen nu wel samen of hebben een relatie, maar kinderen, nee daar beginnen ze nog niet aan, die gaan liever elk weekend nog op stap. Nou hoeft voor mij niet meer hoor. Als ik eens mee gaat is het toch weer gezeik hahaha. Nou ik zie het wel of ze bijdraaien.

linda2 balen meid dat de rd er weer   zijn. sterkte en op naar de volgende ronde. succes
jacqy ik kijk nu al een paar weken babyboom, ook op aanraden van iemand hier, weet ff niet meer wie, maar thanks daarvoor hahaha. Ik vind een heel leuk programma, ja soms komt er wel wat heftigs voor, maar moest ook wel lachen om dat ene stel hoor met die nep baby haahaha, je zal het maar wezen he.

He weet iemand of die 9 maanden beurs pas was of binnenkort weer komt? Ga anders ff googlen, lijkt em wel leuk naemlijk.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan