Klusbabes '4'

Hoi happy,
ik heb even gegoogled. Kaneel
Ook kaneel is een stofje waar je tijdens je zwangerschap waarschijnlijk maar beter voorzichtig mee kan zijn. Kaneel bevat namelijk de smaakstof coumarine. Het effect van het gebruik van kaneel op ongeboren kinderen is nog niet onderzocht, maar op grond van enkele aanwijzingen met vergelijkbare stoffen kan de kans op nadelige effecten niet worden uitgesloten. Coumarine heeft dezelfde molecuulstructuur als vitamine K, en zou daarom de werking daarvan kunnen beïnvloeden. Daarnaast zijn er indicaties dat het nadelig effect heeft op het skelet en lichte neurologische afwijkingen kan veroorzaken. Het schadelijke effect is nooit onderzocht, laat staan bewezen. Het is gebaseerd op indirecte aanwijzingen. Totdat het bij de mens bewezen is, lijkt het daarom raadzaam om matig te zijn met kaneelhoudende producten tijdens de zwangerschap, in ieder geval gedurende de eerste drie maanden

Knus hoor een logeerpartij in eigen huis  ach het is allemaal voor het goede doel!

Hoi sterretje,

Bedankt joh !!!!! Ik had het nog nooit gehoord, ga gelijk mn vriendin bellen, die is zwanger en eet ook rode kool naar mijn recept !!!!!!

liefs happy

pipstip,
wie weet zijn die momenten zonder bed straks wel de leukste klusmomenten
Ons bed kraakte, maar er was geen pijl op te trekken. De ene keer draaide je je en kraakte je. De andere keer waren we aan het klussen en gebeurde er niets. Het hangt er vanaf hoe je ligt, maar gezien we vaker net in de klusperiode logees hadden
Dus als ik het hoor kraken, weet ik hoe laat het is??? Pipstip uit bed gerold, hihihih, ik zie het al voor me

Hoi Happy,
Ben blij dat ik kon helpen. Maar nu ben ik je eigenlijk een maaltijd schuldig, want nu heb ik je letterlijk een maaltijd door de neus geboord  Maar ja, ook hier geldt:  alles voor het goede doel.

Wat voor bed krijgen jullie nu eigenlijk? Wij een donkerbruine boxspring...mmm jammie hoor. Denk dat ik dit jaar een winterslaap ga houden in m'n nieuwe bedje!

hoi pipstip,
Daar gingen we ook voor, maar nu is het een donkerbruine boxspring in hemelbed geworden. En die liggen heerlijk die boxsprings, ik hoop hierdoor minder last van rugklachten te hebben.

Terug
Bovenaan