Klusbabes '4'

Zo, het was heerlijk, ook zonder kaneel !!! En je hebt gelijk hoor sterretje...... alles voor het goede doel !!!!

xxx happy

He meiden!

Zo is iedereen zijn slaapkamer aan t opknappen? Dat gekraak herken ik inderdaad haha.
Verschrikkelijk vind ik dat. En dat terwijl ik dat bed nog niet eens zo lang heb!
Renee, Essy  en Sterretje, spannend hoor! ik blijf duimen!!
Happy, jammer dat je het idee hebt dat het deze maand niets is.. maarja.. dan maak je jezelf ook niet zo gek gelukkig. En je weet t maar nooit!!!
Vandaag even een dagje rustig aan gedaan. Voelde me helemaal niet lekker! Hoofdpijn, slapjes.. Hopen dat het morgen over is want dan gaan we naar de efteling!

Liefs Jacqy

He klutsbabes, ehhh klusbabes...

Vanmiddag dus naar gyn geweest en waarschijnlijk heb ik dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad!!!   Hij vroeg wel 4x of ik geen buikpijn heb gehad. Nee dus.Wel t weekend zeurderig gevoel in buik en laatste dagen meer steken in linkerlies. Maar oke. Als t zo is dan heb ik dus veel geluk gehad. Zo een bbz kan dus veel ernstiger....Baarmoeder zag er wel schoon uit, maar hij zag dus een donkere vlek bij (linker) eileider en dat kan dus duiden op een bbz. Ik heb bloed moeten prikken en van daaruit kan hij ook uitmaken of het hormoon laag of hoog is. Even net gekeken op internet. Als t laag is dan is alles verdwenen als t hoog is wordt verder gekeken wat te doen.
Het bloeden/vloeien zou trouwens vanzelf ophouden als er weer een eisprong wordt aangemaakt.
Dokter belt me donderdag voor uitslag en dan geeft hij   me advies wat verder te doen. Heb gelezen dat bij volgende zwangerschap 10% meer kans heb op weer een bbz, maar weet niet of dit ook voor mij geldt omdat het bij mij niet zo ernstig is. Las ook dat bbz kan komen wegens meerdere redenen waaronder endometriose (ben ik altijd bang voor geweest dat ik dit zou hebben....)
Nouja, even donderdag afwachten wat dokter zegt en dan kan ik m nog paar vragen stellen.
Had vanmorgen bij urine best weer veel bloed maar volgens mij zat er ook behoorlijke prop weefsel bij, kon t niet goed zien was al in wc gat gevallen....Misschien t laatste beetje.
raar eigenlijk dat VK de bbz dit niet gezien heeft.....

Zo wat een verhaal zeg

Net lachen...vriendje zat me te pesten en greep me bij mijn borsten (ja sorry hoor, beetje hitsig waarschijnlik). Liep er net iemand langs raam en keek naar binnen haha, dan moet die vent maar niet zo gluren....

@pipstip: het is romantisch, maar ben blij dat het bed niet door ons in elkaar gezet hoeft te worden. Ik ben benieuwd, straks komen we allemaal ons bed niet meer uit, hihihi.
@happy: Dat klopt, maar het blijft balen, vooral als je gek bent op producten met appel. Maar ik denk dat het zonder ook wel heerlijk was.
@jacq: Voor jou is het ook spannend, bijna je nod. al klachten???
Dames, ik vind het hartstikke gezellig, maar ik moet gaan
ik probeer vanavond nog langs te komen.

Hey bieb,

Jeetje zeg een bbz, das ook wat. Vind het ook wel raar dat je vk daar niet mee is gekomen ! Nou dan maar weer afwachten he tot donderdag..... schrijf nou je vragen aan hem vast op, anders vergeet je straks iets te vragen. Ben op de een of andere manier ook altijd bang voor een bbz. Eeen vriendin van mij heeft dat gehad en ik heb nooit geweten dat dat zulke ernstige gevolgen kan hebben ...... Ben blij dat het voor jou goed ( qua gezondheid dan he ) is afgelopen hoor biebje .......
Whahaha degene die net langs liep bij jou is nu helemaal van de leg !!!!!! Moeten ze idd maar niet zo naar binnen kijken .....

liefs happy

sjemig Bieb...heftig. Dacht altijd dat een bbz gepaard ging met veel pijn maar dat hoeft dus niet perse. Ben benieuwd wat ie donderdag gaat zeggen.

hihi, die man die net langsliep gaat nu vast elke avond even langslopen wahahahaha

Nou bieb, ik hoop dat de uitslag donderdag goed is.
Is toch niet niks een bbz.

succes!

He Bieb,

Heftig zeg! Maar goed dat het bij jou niet zo ernstig was!
Ik hoop voor je dat de bloeduitslagen goed zijn donderdag.
Gaan ze ook nog uitzoeken waardoor dit zo was? Omdat je het hebt over endometriose.
Nou hopen dat het bloeden nu snel gaat stoppen en dat je de volgende keer meer geluk hebt.

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan