Klusbabes '4'

Hey meiden,

Wat leuk zeg, allemaal een nieuw bed. Wij hebben ook sinds 2-3 maanden een nieuwe slaapkamer (was cadeautje voor ons huwelijk, onszelf gegeven). Ons bed kraakte ook behoorlijk en mijn mannetje had nogal eens last van zijn rug.
@Bieb: Ben blij voor je dat als het een bbz was, dat je er zo weinig last van hebt gehad. En als het een bbz was, dan vind ik dat ze je de volgende keer wel goed in de gaten mogen houden als je weer zwanger bent. Nou nog maar even wachten op donderdag of alles weg is.
@Essy: Ik heb zelf geen lange cyclus gehad na het einde van de pil, maar ik heb wel gelezen dat het soms wel een half jaar kan duren voordat je weer ongesteld wordt. Dit is volgens mij niet heel vaak het geval, maar het kan wel enige tijd duren. Ik heb ook voorbeelden gezien dat ze de eerste keer gewoon normaal ongesteld werden en dat de tweede keer erg lang duurde (de eerste keer bedoel ik niet meteen na het stoppen van de pil, maar de cyclus daarna). Ik had na het stoppen eerst 27 en daarna 33 dagen. Ik mag dus niet klagen, maar dat scheelt ook alweer 6dagen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes, Linda

he stelletjes kletsbabes

jeetje he bieb, dat is nogal behoorlijk een bbz, snap ook niet dat ze dat niet hebben gezien, nou inderdaad donderdag maar afwachten, je zei dat er een stolsel los kwam vandaag, misschien is dat wel goed en was dat misschienhet laatste, ik weet het niet hoor ik ben er ook niet mee bekend, sterkte meid

Renee, en pip spannend hoor ik hoop het zo voor jullie

Ik heb trouwens net lekker chinees gegeten had ik trek in wel lekker haha

xxx linda

wij hebben dan de slaapkamer niet verbouwd, maar wel de badkamer, jezus wat een troep, ik heb toen wel effe bij mijn vader gebivakeerd die week, kon me eigenhuis niet eens in van de troep, nu hebben we offertes aangevraagd, wat een megaverbouwing aan de huiskamer en aanbouw gaat kosten, nog niets van gehoord,

xxxx

meiden, ga er vandoor, ff naar mn vriendin toe......misschien tot straks en anders tot morgenavond!!!!!

knuf happy

Hoi meiden,

Jeetje bieb, das heavy, hopenlijk zijn de uitslagen donderdag oke. succes ermee en nu maar hopen dat het snel weer het oude is van binnen.

Ons bed kraakt niet gelukkig, maar is wel aan vervaning toe hoor, is al 8 jaar oud en het hout is flink beschadigd en het belangrijkste, veeeelll te laag. ik heb zon chinees futon bed, we hebben een chinese slaapkamer.
Ons nieuwe bed past er perfect bij aleen is ie wat hoger en met zon mooi achterboord.
Het bed zelf is donkerbruin en de achterwand creme. ook 2 nieuwe nachtkastjes erbij. Tering wat zijn die duur zeg, kosten samen meer dan het bed alleen hahahaha.

ga nu naar me ouders wandelen met me doggy. fijne aaf meiden.
xxx Bambi

ik ga ook weer even stoppen dames, manlief wil even internetten, ik was het er niet mee eens, want ik vind het zo gezellie hier, maar goed misschien ben ik er straks nog even en anders lees ik morgen voordat ik aan het werk ga nog wel even bij,

Alvast voor iedereen een gezellige avond

xxxx linda

Ik ben me nu trouwens aan t afvragen....ik zal nu toch niet alsnog erg buikpijn krijgen of dat mijn eileider gaat barsten? Als dat nog t geval zou zijn dan had de gyn dat toch wel gezegd?? Ook omdat ik nog wel steken heb in linker lies (heb ik wel gezegd hoor van die steken). Ook raar dat het nu zo goed is afgelopen. Of raar...lees alleen maar dat vrouwen geopereerd zijn na een bbz. Weet je wat...ik moet nu niet meer gaan zoeken op internet. Daar wordt ik helemaal bang van. Ga nu gewoon donderdag afwachten.

Enne ik heb trouwens een heerlijk waterbed!!! Wil die echt nooit meer missen. paar x met een verhuizing gemist, maar er komt geen ander bedje in!!!!

Terug
Bovenaan