Klusbabes '4'

He bieb,

Ik snap dat je je alsnog zorgen gaat maken. Maar inderdaad, als er nog gekke dingen zouden gebeuren had hij het wel gezecht denk ik!
En over die verhalen. Je moet altijd maar zo denken. de slechte verhalen lees en hoor de en de goede verhalen niet!
Even afwachten tot donderdag denk ik..

Jacqy

Zo, effe lekker gegeten, pasta met een spinazie/gorgonzola saus.......mmmmmmmmm!!!!!!!
Jeetje Bieb, das wel heftig zeg! Hoop dat donderdag de bloeduitslagen een beetje gunstig zijn! En wat die lies pijn betreft, zit het echt in je lies of ter hoogte van je eierstok? Ik weet dat daar de holte van Douglas zit, als daar bloed of iets dergelijks in zit (ook bij endometriose) is dat druk gevoelig en die pijn kan ook uitstralen naar je lies. Ik heb zelf bij tijd en wijlen ook hele zere liezen, dat straalt vanuit mijn eierstokken zo richting mijn liezen............hoop voor je dat het dat is! En dat het snel overgaat natuurlijk!

Wij hebben sinds vorig jaar november ons huisje, en hebben toen ook lekker een nieuw bed gekocht en de hele kamer stylie ingericht (al zeg ik hetzelf). Mooie donkergrijze achtermuur en twee mooie kasten, een voor mijn Fonske en een voor mij!
Nu nog een mooie zwart-wit foto laten uitvergrten op linnen en dan is het af!!!
Ik vind interieur zowieso heel leuk om te doen. Ik kreeg ook eeen carte-blanche van mijn menneke zolang er geen bloemetjesbehang op de muren kwam.........en wat zit er na al dat geshit op de muur van de schouw............juist!

haha... ik zie het al helemaal voor me. Bloemetjes behang aan de muren. Dat gaat mijn man dus echt niet leuk vinden. Maar denk dat ik dat ook niet echt leuk ga vinden. Vanaf mijn jeugd al een afkeer voor bloemetjes behang gehad. Niet dat ik het bij jou wil afkraken hoor Rimke! Wij hebben een  paarse keuken en een paarse slaapkamer. Zie je ook niet overal.

Hoi,

Hou op over verbouwen! Vorig jaar september hebben wij ons huisje gekregen en zijn ruim 4 maanden intensief aan t verbouwen geweest. Heb hele huis is gestript. Muren eruit muren erin en dat allemaal zelf! En een stress!!!!! NOOOOOIIIITTTT meer!!!
Maar.. ik heb er wel een hoop van geleerd. ik kan nu waterleidingen verleggen!! haha
Maar het eerst volgende huis dat ik koop, is een kant en klaren of ik huur mensen in hahaha.
Maar het is best leuk geworden hoor! iedere kamer is wit maar 1 muur heeft een kleur en in iedere kamer is dat anders.. best leuk al zeg ik het zelf!

whiihi! Maakt niet uit hoor! Moet er ook niet aan denken dat de hele kamer onder de bloemetjes zit............wij hebben twee oude schouwen in ons huis, een in de voorkamer en 1 in de achterkamer. Tegen de schouw van de achterkamer hebben we nu dus heel mooi behang geplakt......van die zwierige bloemen aan stelen, dus niet alleen maar bloemetjes. Daartegen staat nog een enorme spiegel, dus eigenlijk zie je het behang niet eens zo goed. We hebben een compromis gesloten!!!
Whahaha, en het zou ook wat zijn als ieder huis er hetzelfde uit zou zien..........
Tja, en een paarse keuken zie je niet zo vaak!!!

ben ik weer,

Bieb ik zou inderdaad stoppen met het lezen op internet, gewoon een donderdag even afwachten, en niet jezelf proberen gek te maken,

Ons interieur is toch wel klassiek, onze meubels zijn kersenhout met wortelnotenstructuur, wij hebben een lichtbruin bankstel, en onze keuken is ook van kersenhout, met een zwart graniet keukenblad heel erg mooi allemaal al zeg ik het zelf, ons behang is erg licht van kleur een beetje creme/zandkleurig

xxxx

een paarse keuken zie je inderdaad niet veel haha zo zie maar weer dat iedereen een heel andere smaak heeft, wel grappig om dit zo allemaal te lezen haha

xxxx

Ik heb volgens mij een heel erg andere smaak dan jullie allemaal. Bij ons is het allemaal licht beukenhout en het bankstel is blauw. De vloerbedekking boven is ook blauw en de gordijnen beneden zijn rood. We wilden een beetje kleur in ons leven. En toch valt het nog niet zo op dat we zoveel kleur hebben. De muren zijn ook allemaal wit (op de keuken en slaapkamer na). De babykamer wil ik in lichtblauw schilderen met witte wolkjes. Ik weet nog niet of dat bij de vloerbedekking past (omdat het dan te blauw wordt) maar dat zie ik dan wel. Als het niet mooi is schilder ik het gewoon weer over.
En Rimke, een paar grote bloemen vind ik misschien wel mooi. Zit gewoon aan zo'n oud gelig behang te denken met wel honderden bloemetjes...

Terug
Bovenaan