Klusbabes '4'

Het is ook leuk om kleur en klassiek te combineren!
Want ik heb dus in iedere kamer een gekleurde muur. maar de vloer en de meeste meubels zijn klassiek. Gaat best samen hoor!

Zijn heel veel mensen die toch complimenten gegeven hebben voor de kleur van onze keuken. Zou je zo niet zeggen. Als ik het zo zou lezen zou ik ook denken dat ik dan een keuken in loop en dan helemaal naar achteren 'geslagen' wordt van de kleur die op me af komt. Haha... Maar het valt wel mee hoor, we hebben witte kastjes met zwarte spikkeltjes erop, dus net van het wit af. En witte badkamer tegeltjes (ja, heb je ook in keuken tegeltjes). Dus het paars zit eigenlijk net boven ooghoogte. Maar goed.. als jullie tijd hebben voor een kopje thee

Dat kan ook inderdaad erg mooi zijn. Doe bij andere mensen ook iedere keer weer ideeen op. Op ze nou klassiek of modern hebben ingericht.

ik houd wel van rust, dus ook qua behang enz, als ik dus 1000 bloementjes op mijn behang zou hebben dan zou ik daar helemaal nerveus van worden hahah

Zo te lezen lin valt die paarse keuken inderdaad dan mee, met witte kastjes enzo. Mijn neef had een hele blauwe keuken, ook de kastjes en tegels echt heel lelijk, ik ben ook een persoon die dat dan zegt, als iemand aan mijn   vraagt hoe ik iets vind, dan zeg ik als ik het mooi vind echt heel mooi maar als iets absoluut mijn smaak niet is dan zeg ik wel, ikzelf zou er nooit voor kiezen maar hier vind ik het mooi, en bij familie ben ik dan toch wel directer want die weten hoe ik ben haha

xxx

Ik ga nog even naar beauty & de nerd kijken  Altijd leuk. Kom in de reclame nog wel even terug.
En trouwens: Het was echt niet mijn bedoeling om dingen af te kraken, voor als het verkeerd over komt!!! Ik verbaas me heel vaak hoe het bij andere in huis is, dat het zo vaak zo huiselijk is. Ben daar ook wel eens jaloers op, als ik dan kijk wat een zooi het bij ons af en toe is...
Tot straks

pffff ik zit zo verschrikkelijk vol , ik heb teveel chinees gegeten en daar heb ik me nu toch een partij last van, ik lig al op de bank met de laptop op mijn schoot, heb buikpijn
haha eigen schuld haha

xxx

misschien dan toch ongi nou, linda . Heel veel sterkte met het verteren van je eten

hey lin

was het maar dat me ongi komt, nee daar ga ik nu niet meer vanuit,   afwachten wat de gyn over 2 weken te vertellen heeft,
ik hoop dat me eten snel is verteerd, zoveel eten doe ik dus niet nog een keertje haah
xxx

Terug
Bovenaan