Klusbabes '4'

Hey meiden

ik ga stoppen, ik ga nog even tv kijken en daarna lekker naar mijn bedje toe,
iedereen een fijne avond en tot morgen

Weltrusten  allemaal

xxxx linda

Welteruste he Linda .

Ik ga dalijk ook klaar maken voor naar bed te gaan, want ik kom er 's ochtends echt niet meer uit. En de rest van de week krijg ik het niet meer voor elkaar om op tijd er in te liggen. Ik kom trouwens als het goed is morgen nog even kletsen en dan tot zondag niet meer . Druk druk druk druk... zelfs bijna geen tijd om te klussen , maar ik heb waarschijnlijk nog anderhalve week tot mijn ei, dus kan nog ff.

Doei Doei.

Liefs, Linda

he sterretje en bambi, leuk dat jullie allebei een nieuw bed krijgen.
Wij hebben ook nog niet zo lang geleden een boxspring gekocht, zo'n super lekker bedje he, je moet alleen niet schrikken als je de eerste paar nachten juist meer van je rug hebt, dat had ik namelijk ook, gaat vanzelf over hoor.

Ik ben een poos niet geweest hier, zat echt midden in m'n klus periode.
Hebben zo'n lol gehad deze periode, echt om de dag geklust en gisterochtend zelfs in de natuur gedaan, omdat er allemaal mensen bij ons in huis waren.
Echt een aanrader voor iedereen, wha wha wha.
Ik heb deze maand voor het eerst getemperatuurt en had maandagochtend een steiging van bijna een halve graad, dus denk dat ik toen mijn ei had.
Dat zou betekenen dat ik weer op 34 dagen ongeveer zit.
Maar las laatst ook van iemand op ons forum dat je lang niet altijd je ei 14 dagen voor je Nod hebt.
Dan weten we natuurlijk nog niks, gggrrrrr
Er is wel weer veel gebeurt met iedereen hier, jammer zeg dat er toch weer iemand ongi is geworden, maar aan de andere kant ook weer positieve verhalen over uitblijvende ongies, duim voor ons allemaal hoor.
Ik hou de roze wolk goed in de gaten.
Heeft iemand nog wat spannends beleefd, haha?

He kruimels!
Leuk toch de klus periode! en nog wel in de natuur!!! hahaha.
Maar het gaat goed met je? wanneer is je nod?
Ik heb vrijdag mijn nod.. spannend!!

Jacqy

Hey Kruimels,

Ik denk dat je mijn verhaal maar moet vergeten. Lees vaker dat  je 14 dagen na je ei ongesteld wordt (of zwanger bent). Wat ik eventueel ook nog vaker lees is dat als je temp. langer dan 18 dagen hoog blijft, je er vanuit kunt gaan dat je zwanger bent. Dus over 14 dagen weet je gewoon een heleboel meer hoor. Ook is het zo dat je temp. volgens mij paar dagen (1 of 2) na je ei pas stijgt, dus heel misschien is je nod wel eerder. Maar denk als je de 14 dagen aan houdt je wel safe zit.

Nu ga ik me echt klaar maken voor mijn bedje. Welteruste allemaal .

Liefs, Linda

Spannend voor je Sjacq, ik zal voor je .
Hoe voel je je, al zwangerschap kwaaltjes?
Als het goed is staat mijn Nod al op de roze wolk, ergens over 14 dagen.
Het word een spannende tijd voor ons als klusbabes, komende tijd veel Nods.
Hopen dat in ieder geval eens een paar zwanger worden deze maand, word wel eens tijd vind je niet?
Welterusten,
groetjes Kruimels

Sorry lin,
ik wist niet meer van wie ik dat gehoord had. mooi dat je dat verhaaltje nu een beetje terug trekt haha anders snap ik er ook niks meer van .
Ik ga er wel vanuit dat ik maandag mijn ei gehad heb, want ik had vanochtend weer een wat lagere temperatuur.
Je kunt op die temperatuurkalender wel heel goed zien hoe je cyclus is, echt een aanrader! je kunt ze gewoon gratis krijgen bij je ha.
Heb je er deze maand niet wat aan dan volgende maand misschien wel.
het komt alleen wel heel precies, hoe laat je temperatuurt, ik doe het elke ochtend om 8:15 of ik nu moet werken of vrij ben, ik zet standaard de wekker op 8:15.
Op bed temperaturen na je nachtje slapen is ook het beste, omdat je als je gelopen hebt ofzo weer een hogere temperatuur hebt.
Je kunt het dus het beste testen in rust en 's ochtends ben ik zo relaxed he hahahaha.
Nou ik ga zo lekker naar mijn bedje, slaap lekker en tot babbelse maar weer.
doei

Terug
Bovenaan