Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yep Happy is er al de hele dag niet, maar volgends mij had ze dat gisteren al geschreven dat ze er vandaag niet zou zijn, maar ik ben ook benieuwd hoe het met haar gaat
ergens hoop ik dat ik zometeen dan mega ongi wordt en dat dit dan een voorteken is, ik wacht het weekend nog wel effe af en anders ga ik naar de dokter toe
Ik moet nu even een broodje voor mijn zoontje snijden want hij komt nu al aan met de pindakaas en hagelslag
ik ben zo terug
Ja, rimke is mijn echte naam! Is Fries..........ik ben niet fries maar mijn ouders vonden het een leuke naam. Ik zou, als we ooit een dochtertje mogen krijgen ook wel een friese naam willen geven: Famke (met stip op nr. 1). elske, anne........enz,enz
Ik ga eten! Tot vanavond laat! Kom ik nog evemntjes buurten
Eet smakelijk allemaal!!!
Ik herken de klachten linda. had ik ook. Zo'n 4 maanden lang............en uiteindelijk toch ongi geworden...........vraag eens om primolut of provera, helpt om een bloeding op gang te krijgen. (hielp bij mij ook niet hoor!)