He dametjes,
Bedankt voor jullie steun. En ja, zeuren af en toe lucht op. Zal dat vanavond niet doen haha. Alleen nog ef kwijt dat ik nu een zeurend gevoel in buik heb (net als bij ong) . Als dit maar geen buikpijn wordt, verder vloei ik nog. Heb de vk gebeld, zou haar nog vertellen hoe t verder is gegaan, en heb de huisarts ingelicht. Stel dat t wel uitdraait op buikpijn ofzo, dan weten ze ervan.
@ Linda. Fijn dat t beter gaat met je pa. Voordeel van ver weg wonen ( ik woon 2 uur van ouders vandaan), dat je niet voor ze hoeft te zorgen. Haha grappie hoor. Mijn pa wordt volgende week aan knie geopereerd, krijgt nieuwe knie.
@ Miekje: jammer van je RD-tjes
@ Renee: balen dat je neg hebt getest, maar zolang je geen rd-s hebt, kan t nog pos worden (ik ben/was t levende bewijs)
@ Sterretje: spannend wordt t voor je
@ Bambi: leuk een rag doll. Ook erg mooie kat. Ik heb dus 2 maine coons, maar dat had ik al eens verteld. Zijn ook net halve honden, wel lachen af en toe. Het vrouwtje apporteert lolly stokjes. Dan doe je net of je die wegschiet, dan gaat ze plat op de grond liggen, hup stokkie wegschieten en rennen maar. Ook terug brengen. Leuk hoor. Het mannetje is geloof ik vegetarier. Als ik een pot augurken opendoe, komt ie al aangerend. Vindt hij heerlijk!!!
Heb trouwens tip van ...? .overgenomen. Alle punten opschrijven van iedereen, zodat ik weet wat ik moet schrijven over diegene. haha helpt wel
En verder? Heb net lekker gedanst in woonkamer. Heerlijk. Al tijd niet gedaan. Leuk liedje van Lionel Richie, dancing on the ceiling (maar dan op de vloer). Vroeger deden we dat thuis ook. Na t eten met z'n allen dansen en zingen (heb nog 2 zussen en 1 broertje). Goede herinneringen aan. Als er bijv een bruiloft is, wie danst er dan? Juist ja. Wij met z;n allen. (geen stijldansen maar lekker uit ons dak gaan). Mijn ouders hebben vroeger ge- rock & rollt , en tot goud gestijldanst en zo leuk om te zien. ZIjn al over 60 maar gaan dan altijd rock en rollen, alleen onder de benen door lukt niet meer zo haha. DAt wil ik dus ook mijn kind(eren) doorgeven, dat gezellige, lekker dansen enzo. Als we hier een feessie in t dorp hebben, dan ga ik ook altijd dansen. Zet maar leuke muziek aan, en ik ga uit m'n dak hoor.
Ooit trad er eens een band in t dorp op, en mijn vriend zat bij ingang beveiliging. Ik was met paar meiden daar. En wij kletsen met bandleden, en maar vragen of we mee mochten zingen. Ja hoor, daar gingen we dan. Op een gegeven moment zei iemand tegen mijn vriend; "hoor je dat niet". Vriend luisteren, stond ik op t podium met de meiden als achtergrond koortje. Haha hij schaamde zich dood. Ik niet hoor, heb de grootste lol (en daar heb ik dan echt geen bier voor nodig hoor)
Zo, dit is tenminste leuk om te schrijven.....
Mijn lijfspreuk: het komt allemaal weer goed (en met mij ook hoor)