Klusbabes '4'

dank je rimke, dat stelt me in ieder geval wel een beetje gerust, ik ben af en toe zo'n typje die meteen het ergste denkt,

xxx linda

Hallo lieve schatten,

Jullie hebben toch niet vermist ingeschakeld he whahahaha ..... Nou hier ben ik dan en .......... nog geen rd s ! Atwachten dan maar weer, heb ook verder geen klachten ofzo. Er ligt helemaal geen druk op me he meiden whahaha. Zag bij miekje wel de rd s he, verdorie, eerst jacqy al ...... het schiet hier niet op he meiden. Renee verdorie meid, had op een posi test voor je gehoopt. Sterretje, ook voor jou spannend he meid, succes met wachten. Pip, voor jou komen er ook spannende dagen aan he ......Ik moet over een half uur al weer weg zijn, dus misschien nog ff tot zo en anders tot morgen, ga me omkleden

liefs happy

Meiden, ben er weer vandoor. Tot morgen...... moet wel werken dus zal pas s avond worden. Fijne avond allemaal

liefs happy

meiden ik ben er van tussen, ik ga even eten, en misschien dat ik vanavond er nog even ben
iedereen een fijne avond

xxx linda

hoi meiden,

Zohe ware zoektocht naar happy, komt ze buurten, zijn jullie pleite whahahah.
Happy spannend hoor, nog geen rd en helemaal geen klachten net als vorige maand, miss wel een goed teken, hoe minder klachten des te meer kans.hihihi laten we hopen meid.

Linda wat rot dat gevoel, zal hellaas ook niet weten wat het is, maar als je het niet vertrouwd en het blijft aanwezig zal ik idd, na het weekend de ha ff seinen. sterkte ermee.

Rimke, joeppie ook een pepernoot verslaafde, we lijken wel veel op elkaar he, in heel veel dingen gezellie. ook ik moet nog stoppen met roken hoor, Ik heb tegen mezelf gezecht op het moment dat ik een posie test in handen heb, dan stok ik meteen.

Pip als de winter erg lang duurt zonder echt winter, sneeuw en ijs, dan word ik ook deprie hoor. alleen maar regen en wind, das herft weer. hihihih. maar moet indd niet te lang duren, had nu ook liever een warme sept en okt gehad ofzo. ach weet ik het. ben het ff kwijt.

ga ff me hondje uitlaten. ga ik ff uitwaaien. he  gatsie het regent,

xxx Bambi

He dametjes,

Bedankt voor jullie steun. En ja, zeuren af en toe lucht op. Zal dat vanavond niet doen haha. Alleen nog ef kwijt dat ik nu een zeurend gevoel in buik heb (net als bij ong) . Als dit maar geen buikpijn wordt, verder vloei ik nog. Heb de vk gebeld, zou haar nog vertellen hoe t verder is gegaan, en heb de huisarts ingelicht. Stel dat t wel uitdraait op buikpijn ofzo, dan weten ze ervan.

@ Linda. Fijn dat t beter gaat met je pa. Voordeel van ver weg wonen ( ik woon 2 uur van ouders vandaan), dat je niet voor ze hoeft te zorgen. Haha grappie hoor. Mijn pa wordt volgende week aan knie geopereerd, krijgt nieuwe knie.
@ Miekje: jammer van je RD-tjes
@ Renee: balen dat je neg hebt getest, maar zolang je geen rd-s hebt, kan t nog pos worden (ik ben/was t levende bewijs)
@ Sterretje: spannend wordt t voor je
@ Bambi: leuk een rag doll. Ook erg mooie kat. Ik heb dus 2 maine coons, maar dat had ik al eens verteld. Zijn ook net halve honden, wel lachen af en toe. Het vrouwtje apporteert lolly stokjes. Dan doe je net of je die wegschiet, dan gaat ze plat op de grond liggen, hup stokkie wegschieten en rennen maar. Ook terug brengen. Leuk hoor. Het mannetje is geloof ik vegetarier. Als ik een pot augurken opendoe, komt ie al aangerend. Vindt hij heerlijk!!!

Heb trouwens tip van ...? .overgenomen. Alle punten opschrijven van iedereen, zodat ik weet wat ik moet schrijven over diegene. haha helpt wel

En verder? Heb net lekker gedanst in woonkamer. Heerlijk. Al tijd niet gedaan. Leuk liedje van Lionel Richie, dancing on the ceiling (maar dan op de vloer). Vroeger deden we dat thuis ook. Na t eten met z'n allen dansen en zingen (heb nog 2 zussen en 1 broertje). Goede herinneringen aan. Als er bijv een bruiloft is, wie danst er dan? Juist ja. Wij met z;n allen. (geen stijldansen maar lekker uit ons dak gaan). Mijn ouders hebben vroeger ge- rock & rollt , en tot goud gestijldanst en zo leuk om te zien. ZIjn al over 60 maar gaan dan altijd rock en rollen, alleen onder de benen door lukt niet meer zo haha. DAt wil ik dus ook mijn kind(eren) doorgeven, dat gezellige, lekker dansen enzo. Als we hier een feessie in t dorp hebben, dan ga ik ook altijd dansen. Zet maar leuke muziek aan, en ik ga uit m'n dak hoor.
Ooit trad er eens een band in t dorp op, en mijn vriend zat bij ingang beveiliging. Ik was met paar meiden daar. En wij kletsen met bandleden, en maar vragen of we mee mochten zingen. Ja hoor, daar gingen we dan. Op een gegeven moment zei iemand tegen mijn vriend; "hoor je dat niet". Vriend luisteren, stond ik op t podium met de meiden als achtergrond koortje. Haha hij schaamde zich dood. Ik niet hoor, heb de grootste lol (en daar heb ik dan echt geen bier voor nodig hoor)

Zo, dit is tenminste leuk om te schrijven.....

Mijn lijfspreuk: het komt allemaal weer goed (en met mij ook hoor)

hoi meiden,

Nou bieb als jij van dansen vrolijk word moet je dat zeker doen meid, ga zo door en laten we hopen dat die zeurende pijn in je buik niet doorzet he.

Net kon ik me hond wel weer vermoorden, was in het park met andere honden aan het spelen, roep ik hem luiterd ie niet, wel een miljoen x en gewoon niet eens omkijken. toen ben ik hem gaan halen. gotver gotver. wat was ik boos. zucht leert ie het dan nooit.

ga nu gtst kijken en dan dat zing spul. kom in de pauze ff buurten.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan