Klusbabes '4'

Hey bieb

Lekker meid , lekker los met dansen haha is inderdaad goed voor je, ik heb er ook geen drank voor nodig hoor om bovenop de stoelen te staan. Dat ik vroeger klein was, en de hele familie was bij ons thuis, dan ging ik altijd naar boven een dansje voorbereiden en als ik dat dan helemaal in mijn hoof had ging ik weer naar beneden en deed dan voor mijn familie mijn dansje voor, iedereen natuurlijk klappen, als ik daar aan terug denk dan denk ik wel gek hoor, maar ja ik was toen ook een jaar of 10 haha

Hey bambi

ik ga ook dat dans spul kijken hahah
of tewel so you wanna be a popstar

xxx linda

he meiden!

Zo.. heb last van mijn buik joh! Hoop dat de rd's snel weer weg zijn!
Raar joh! Gisteren bij dierenarts geweest en gevraagd over 1 van onze poezen. ze word zo dik. ja zegt ze in plaats van brokken blik geven 1 keer per dag. Ik denk dat is makkelijk want dat vinden ze super lekker! Geef ik ze het net.. eten ze het niet meer!!! stom he?! Beesten! Raar zijn ze! haha
Alles goed met iedereen?

liefs Jacqy

hey jacqy

misschien moeten die katten nog even wennen aan het nieuwe voer, en als ze honger krijgen dan nemen ze het vanzelf wel , net als bij kinderen haha

hier weinig nieuws, We zitten even naar trauma nl te kijken, wordt net een otnsteking bij een mevrouw zonder verdoving weggehaald,   het is dat ik al heb gegeten anders hoefde ik niet meer haha

xxx

hey meiden

ik ga weer stoppen, ik ga naar so you wanna be a popstar kijken, ik ben er morgenmiddag waarschijnlijk nog wel even
Iedereen   een hele fijne avond

xxx linda

ff puaze, weinig nieuws te melden,

jacqy vind het raar dat je blik moet geven, maarja een dierenarts zal het wel weten he. maar naar mijn iedee worden ze van blik alleen maar dikker. ga maar s googlen, weet het niet zekers hoor.

ga weer tvkijken

xxx Bambi

he bambi,

dat dacht ik ook, en zei ik ook tegen haar. Maar in blik zit veel meer water dan echt "eten". dus ze kijgen minder binnen maar een voller gevoel door t water. Dus tja.. ik doe alleen maar wat ze zegt! haha maar ze hebben het nog steeds niet op. terwijl het voorheen wel ging! gek he?!

Jacqy

Hahahaha! Happy is weer boven water! Gelukkig! Spannend voor je he?
Bieb, goed om te horen dat je je weer iets beter voelt meisje! Fijn om te horen hoor, en wat een gezellig verhaal heb je op geschreven!
Bambi: ja, we lijken wel op elkaar  ja. Grappig, iedereen schijnt een dubbelganger te hebben he? Weet niet hoe je er uit ziet maar qua gewoonten is het zeker hetzelfde.

Ehm...........ik moet ook een lijstje gaan bijhouden van wat iedereen schrijft, kan het niet onthouden..........en vind het zo lullig als ik mensen vergeet!
Nu ja, er wordt in ieder geval lekker gekletst als vanouds!
Ik kruip lekker mijn nestje in en ga dan vanuit het bed t.v. kijken. Lekker dom naar Gordon kijken. hilarisch prgramma!
Kom mrgen weer langs,
Welterusten iedereen!
Dikke kus

By the way, nog ff. Om te zeiken.
Heb sinds vandaag hele zere borsten............au! Is veel te vroeg voor een zwangerschapskwaal maar wil het toch effe kwijt!!!  

Terug
Bovenaan