Klusbabes '4'

Goedemorgen!!

Vandaag komen mijn ouders weer, oma komt mee. Oma gaat door naar tante maar ik heb gezegd dat ze ook maar even bij mij moet komen. Zie r amper. Is mijn lievelingsoma, en zie r amper. Ik denk dat mijn ouders weer komen omdat ik af en toe een dipje heb (is toch 2 uur rijden). Volgens mij weet mijn vader niet dat ik een mk heb gehad. Althans heb aan moeder gevraagd om niet aan vader te vertellen, maarja.....
geeft verder niet hoor

Ach ja katten. Lekker op de schone was liggen is ook favoriet haha. Vrouwtje gaat als ik slapen altijd met me 5 min knuffelen, wang likken (mij kan t niks schelen, anderen vinden t vies...pech hoor). En s morgens voor ik opsta komt ze ook altijd knuffelen. Leuk hoor. Mannetje vindt t leuk als j m laat schrikken, dan springt hij zo de lucht in, met die dikke staart omhoog.
En honden....die willen ook niet altijd luisteren nee (net als mannen haha)

Verder ga ik nu even snel naar winkel en bakker (ongewassen yech) anders alle lekkers weer op. Zal ik vanmiddag wel weer met moeder naar stad gaan (goh wat erg)

Oja RImke.....volgens mij ben je echt zwanger hoor....

Tot later

doeiiii

goedemorgen meiden,

Essy balen dat ie weer nega is, meid ik snap je onzekerheid, maar er zijn meer meiden waarbij de ongie gerust 3 maanden wegblijft of langer. pas als je een half jaar niet meer ongie bent geweest doet de HA er iets aan. Hoop dat het boij jou sneller komt hoor. succes.

Bieb gezellig he ouders geven toch dat beetje steun. fijna dag inieder geval.

Ik ga zo ook maar ff naar de bakker, taart   halen want vier me verjaardag vandaag.
Jeee hieper de piep hoeraaaa. whihihihih
Moet alsnog een x stofzuigen en dweilen en wc schoonmaken, ach hoort erbij he.
Wel gezellig.

xxx Bambi

Goedemorgen allemaal,
@Essy: Balen dat je nu niet weet waar je aan toe bent. Hoe lang had je hiervoor de pil geslikt?
@Bieb: Ik moet de was hoog plaatsen of afdekken, want anders heeft een van de beestjes een lekker slaapplaatsje gevonden.
@Bambi: proficiat!

Hier zo sinds gisteravond laat wat krampen, maar weet niet zeker of het darmen of ongi is.
Liefs,
            sterretje

Hieperdepiep!!!! Hoera!!!! Veel plezier met je verjaardag vandaag Bambi!
Bieb: Dan zou ik wel een hele snelle bevruchting en innesteling gehad hebben, als ik zwanger ben...........had gisteren mij eisprong.................heb gelezen dat je rond je eisprong ook hele zere (.)(.) kan hebben..............
Ik heb vandaag dus lekker de oppas en mijn menneke is zojuist weer terug gekomen, ligt nu ook te slapen dus heb even het huis en de computer voor mezelf!!!
Iedereen een heel fijne dag, geniet van het lekkere weer!

Goedemorgen meiden!

Bambi, dank je wel voor het uitzoeken!! en GEFELICITEERD!!
Happy, spannend spannend spannend!! ik blijf duimen!!!
essy, balen zeg. negatief... ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
bieb, lekker shoppen in de stad! heerlijk!!
sterretje en kleintje, spannend zeg! ik hoop op goed nieuws binnenkort!
Meiden, wat heb ik al hard gewerkt vandaag zeg!
ramenlappen, kasten opruimen oven schoonmaken. poezen opgesloten.. haha ze zaten alleen maar in de weg! haha!! Gekke beestjes!
Fijne dag allemaal!
Liefs Jacqy

goedemiddag,

Zo pfff het huis is weer glad. me mannetje zegt verwacht je koninging ofzo, ik ben altijd een beetje gestest, ben altijd bang dat het vies is. hihihi ben lichtelijk perfectionistisch ingesteld dus vandaar.

De taart is in huis. lekker hazelnoot/slagroom vlaai en een appelkruimel. jammie.
ga me zo omkleden en me haar in de krullers zetten. verwacht de 1e visite pas tegen 3e dus heb nog ff.

xx Bambi

Dag meiden,
wat zijn jullie al lekker actief geweest. Ik stond op, ging ontbijten en ging daarna linea recta weer mijn bed in. Ik ben bekaf, dat had ik van de week ook al. Het is dan ook een drukke week geweest met de slaapkamer.
liefs, sterretje                                                                                  

Terug
Bovenaan