Klusbabes '4'

Hallo allemaal,
Wat een heerlijk weertje toch. jammer dat het u een beetje afkoelt. Zo meteen lekker de bbq aan en misschien ook de houthaard. Lekker, lekker, lekker. Rimke thx voor het idee. (ik heb jouw naam nog niet eerder gehoord, wel femke en auke of aukje, vooral die laatste vind ik een mooie naam)
Bambi, jij ook thx, ik hoor altijd jullie enthousiaste verhalen waarin jullie vertellen wat jullie allemaal gedaan hebben, ben blij dat ik niet de enige ben. Ik ben nog met het mannetje boodschapjes gaan doen en ik heb nog koffie gedronken, maar ik blijf moe. Ik heb ook een lichte hoofdpijn. Afwachten maar weer!
Ha die kruimels: Ik gebruik geen briefjes, maar ik merk wel dat als iets een tijd geleden besproken is ik het ook niet meer precies weet.
@Linda: Een verjaardag vandaag? Toevallig niet bij bambi???
liefs,
          sterretje

marientje, Mootje, lizzy, kleintje,  Suuz jullie staan op de roze wolk, maar ik heb jullie al een tijd niet meer online gezien. Hoe is het met jullie?
@Happy: En hoe is het met jou? ? Hopelijk nog  geen rd's te zien!

Hoi meiden,

Zo daar ben ik ook weer. Ben echt doodmoe, heb het op mn werk vandaag echt heel druk gehad!!!! Mn benen wegen als lood. Nog steeds geen rd s te bekennen. Moet vanavond ook weer weg pffffff druk, druk, druk zeg. Bambi, gezellige avond meid, klinkt heerlijk zeg die taart!!!!! Meiden, allemaal een fijna avond, kom misschien zo nog heel even en anders tot morgen......

dikke kus happy

hoi happy,
Met dit mooie weer kan ik me voorstellen dat je het druk had. Maar hoe drukker hoe voller het fooienpotje of niet?

hoi meiden,

ff snel voor de avond visite komt.
Happy, spannend je bent nu toch wel over je NOD, waneer ga je testen?
Kruimels, goed dat je het zo bij houd is een stuk overzichtelijker he. hihih. Veel plezier bij de paardjes morgen, altijd leuk he. Ben pas ook geweest bij concours hipiqe (?) in hagenstijn. Was echt geweldig, via me werk gratis vip kaarten hihihih.
sterretje voor jou toch ook spannend, tot wanneer wacht jij ??

Ga er weer van tussen.

fijne avond allemaal.

xxx Bambi

Hoi Bambi,
Tot morgen als er geen rd's zijn geweest. Hé meid heel veel plezier vanavond en you rock them girl!!

Ik ben er vandoor voor bbq!!!
see you later alligator!

Hoi sterretje

Das idd waar, lekker fooitje hoor vandaag. Hoe is het met jou? Heb jij al klachten?
Ik heb verder helemaal geen klachten en heb hetb gevoel dat het niet raak is ..... Afwachten maar he. Het wordt nu toch echt tijd voor zwangere klusbabes hoor !!!!!! Zal voor je duimen meid

kus happy

Terug
Bovenaan