Klusbabes '4'

Bambi "gefeliciteerd meid een hele gezellige dag vandaa,

Essy: jameer weer negatief,

Happy : spannend spannend meid ik hoop het voor je

Die pijn in mijn "baarmoeder" is een stuk minder, ik zei vanmorgen tegen mijn man, zou het soms een eiersprong zijn ofzo, maar dat lijkt me niet, (ik hoop het wel natuurlijk) ik had gister ook mega veel slijm  maar dan niet dik maar dun, en als het mijn eiersprong was, heb ik pech want ik heb niet geklust gisteren, was te moe na een mega drukke week, (misschien vanavond, maar heb een verjaardag haha)
Met mijn pa gaat het alweer een stuk beter dan gisteren dus dat is goed nieuws, hij kan alweer meer zelf doen dus ik heb nu niet meer de hele dag daar te zijn.
Ik ga zometeen even mijn zoontje wakker maken, mag ie nog even op zijn tractor buiten, mijn zoontje heet trouwens joey.
ik wilde steeds zijn naam niet noemen omdat ik bang was dat er iemand als die uit mijn omgeving zou komen zou weten wie ik was, maar ik heb nou zoiets als dat zo is jammer dan haha

xxx linda

hoi sterretje,

slaapkoppie. hihihi. nee hoor als jij moe ben lekker uitslapen hoor. doe ik ook als ik geen zin heb.

Ga jullie verlaten voor vandaag. me visite kan elk moment binnen stappen. me mannetje is oma ff halen. dus op naar de koffie en gebak. hihihi.

Deze kamer word straks gebruikt als rook kamer, dus laat ik niet deze pagina open staan, heb geen zin dat me zwager of schoonvader, zussie, dit ziet staan hahaha.

iedereeen fijne dag en avond en zie jullie morgen wel weer.

xxxx Bambi

meiden ik ga stoppen, ik ga joey even van zijn bedje halen en ik ben er vanavond niet, ik heb een verjaardag, morgen ben ik er weer

xxx linda

Bambi,

Fijne dag vandaag! En bewaar je een stukje taart voor ons allemaal?

liefs Jacqy

Bambi hartelijke gefeliciteerd!

Essy ik heb gewoon mn ongesteldheid afgewacht zonder naar de huisarts te gaan. Ik had al vaker gehoord dat het lang kan duren voor je weer gewoon ongesteld wordt. Ik heb in die 63 dagen ook 3 keer een test gedaan omdat het zo lang duurde . Maar toen ik eindelijk ongesteld werd was ik ongeloofelijk blij dat ik nog functioneerde!!
Ik wacht dit keer de 63 dagen niet helemaal af. We hebben eind september een personeelsuitstapje. Ik wil die dag nog testen, mits ik niet ongi ben geworden, zodat ik weet waar ik dan aan toe ben. Dan zou ik op dag 56 zitten (dan denk ik dat ik toch wel weer geduldig genoeg ben geweest).
Heb vandaag wel alweer nieuwe testen gekocht. De vorige keer had ik predictor maar ik hoorde dat die van het kruidvat  ook goed waren. Stond ik in de winkel zag ik dat ze alleen verpakkingen van 1 stuk hadden. Vriendjelief (altijd een beetje op de centjes) zag dat de digitale clearblue per 3 stuks in verhoding goedkoper waren. Hebben we die maar meegenomen heb ik ook goede dingen over gehoord.

Wat een weertje vandaag. Ik zit nu lekker van het ondergaande zonnetje te genieten. Wel begint het nu wat af te koelen. Eigenlijk hebben we het toch wel goed soms...

Groetjes Renée

he meiden,

Ik heb dit weekend maar eens even een apart blaadje voor mezelf gemaakt met alle namen van de meiden van dit forum, ik kon het echt niet meer bijbenen,
of word ik nu heel oud.
Ik heb echt een heel mooi systeem bedacht en dat werkt echt super.
Zo ben ik er achter gekomen dat er eigenlijk maar 1 persoon is op dit forum die precies vergelijkbaar is met mij, 1 ste kindje, 5 de ronde en niet helemaal regelmatig en dat is Mootje. best leuk, je kan dat ook wel op de roze wolk zien, maar die verdwijnt steeds weer verder naar achteren.
Nu heb ik mijn papiertje ernaast en spiek ik steeds even.
en als er wat bijzonders met iemand gebeurt, dan ben ik er vanaf nu als de kippen bij
Hebben jullie ook zo'n vreselijk druk weekend? als ik vrij ben dan heb ik het eigenlijk nog drukker dan dat ik naar het werk moet, hahahahaah
wat jammer voor jullie Bambi, Jacqy, miekje en bezig bijtje dat de rd's weer zijn gekomen, maar zo te lezen word het voor een aantal van ons ook wel heel spannend nu, ik hoop zo dat er deze maand een paar van ons zwanger worden!!!

Hebben jullie dat ook dat als je nu van anderen hoort dat ze zwanger zijn, dat je het dan nog liever wil.
Een vriendin van mij is ook zwanger, ben natuurlijk heel blij voor haar, maar had nooit gedacht dat ik dat zo moeilijk zou vinden, dat het bij mij nog niet lukt.
Zij was ook ontzettend snel (binnen drie maanden) zwanger, dat maak je ook niet zo vaak mee.

Gaat er iemand nog wat spannends doen dit weekend?
Ik ga vanavond even bij vaders op visite, en morgen naar Deurne, daar is Horse event, dat is een grot paardenevenement dat elk jaar weer is.
We gaan met goeie vrienden van ons heen, dus zal vanavond en morgen wel niet zoveel hier te zien zijn.
Zodra ik kan, dan kijk ik wel altijd even hoor, whawha.

Trouwens Suuz,
jij zit ook net als ik in de 5 de ronde voor je eerste kindje.

Maar ik heb zeker ook heel veel respect voor onze moeders onder ons, mama roos en linda.
En onze Bieb is als enigste echt zwnager geweest, helaas dat het niet goed is gegaan.
Bieb je moet maar zo denken, als zoiets gebeurt dan was er vast iets niet goed.
Misschien dat de natuur er zo voor zorgt dat je een gezond kindje ter wereld kan brengen.
Ik vind je een super sterke vrouw hoor! en je zeurt maar lekker tegen ons aan als je je verhaal kwijt wil, daar zijn we voor

Nou ik ga zo een hapje eten,
iedereen een heel fijn weekend en hopelijk tot gauw
doei doei, kruimels

Terug
Bovenaan