Klusbabes '4'

was ik nog fff,

Happy, juist nu heb je meer kans hahaha, vorige 2 maanden voelde je van alles en nu helemaal niks, zou goed kunnen hoor. Er zijn zat meiden die helemaal niks voelen.
Hoop voor je, want je heb gelijk hoor meer zwangere klusbabes. hihihih

zet hem op he. whhihihihi

xxx Bambi

IK GA ERVOOR !!!!!!!! whahaha   nee hoor, ik weet niet maar mn gevoel zegt dat het niet zo is...... we zien wel he .........Fijne avond meisje!!!!

dikke kus happy

Godver de godver! Heel bericht getikt, klik ik op sluiten!!!
Zucht..........
Wilde iedereen een gezellige avond wensen, wij kruipen lekker op de bank met dvd-tje, oppas kindje ligt te maffen dus we schenken een borrel in en pakken wat chipjes!!!

Nog een vraagje: ik heb al de hele dag een onbestemd, weeiig gevoel in mijn onderbuik, heel naar, lichtelijk misselijk enzo. En jeuk, veel jeuk. Herkent iemand dit als na de eisprong-klachten? Het is natuurlijk mijn eigen allereerste cyclus en heb geen idee wat normaal is en wat niet?
Hoor het graag van jullie!
Fijne avond lieve meiden, tot morgen,
Dikke kus Rimke

Heee Bambi, proiciat! Hopelijk heb je een fijne dag gehad!

EN Happyyy oooowww spannend! Ik ga duimen!

Hier gaat alles goed! Zoontje is weer aardig opgeknapt...ppfff   had op een gegeven moment 40,3 koorts! Maar nu gaat het weer beter gelukkig!

Verder is het nog anderhalve week afwachten hier!

Soannend! Maar ik probeer er nu iets minder mee bezig te zijn dan vorige maand. Ik en ook bewust even niet die blaadjes van kinderen en ouders van nu etc aan het lezen.....Maar ik heb al twee boeken uit....Wellicht datik daarom wat minder op hef roum ben! Probeer me niet gek te laten maken en gewoon af te wachten! Maar af en toe lees ik natuurlijk toch wel mee....wil natuurlijk toch wel weten hoe het met jullie gaat!

Veel succes allemaal!

Roos

he hallo meiden,,

ja dat klopt sterretje, jullie hadden allang niets meer van me gehoord..
heb vaaak niet zo'n zin om iets te schrijven, is lees wel altijd aandachtig jullie verhalen, elke morgen en avond en soms als ik vrij heb nog tussendoor..

Bij mij zijn afgelopen zondagavond de rode draken alweer langs geweest, gelijk met bambi geloof ik..
ze zijn gelukkig u ook alweer weg..en nu kunnen we er dus weer tegen, ik hoop echt dat het nu raak is, en dat hoop ik voor jullie ook..

het wordt nu wel eens echt tijd he, dat er iemand zwanger wordt,,

Bambi nog gefeliciteerd met je verjaardag..

voor degene die nu rond hun nod zitten,, spannend ik duim voor jullie, en voor de rest heel veel succes met klussen!!!

heel veel liefs kleintje!!!

Hoi lieve meiden!!!
Ik wil jullie zowiezo langs deze weg ontzettend bedanken dat jullie zulke lieve reacties geven!!
Jullie hebben niet half in de gate hoe goed ik me daar bij voel!!!Echt ik vindt dat zo fijn!!!
Het was voor ons een hele grote klap dat ik een miskraam had en op dat moment dat je een inwendige echo krijgt en er zit niets meer dan schuift de grond ff onder je voeten weg!!
Maar we hebben dat op onze  manier heel goed een plekje weten te geven!!dus wij zitten nu ook bewust weer in de eerste ronde!!
Ik had al in een ander onderwerp verteld dat ik volgende week mijn(niet)ongesteldsheid dag heb..en dat ik van de week ongeveer 2 dagen erg veel afscheiding had...nu net 3 dagen terug had ik ineens bij het afvegen bruin/rood op men wc papiertje...
Had dit de vorige keer niet!!Ik hoop echt dat dit een positief teken is!!
Ook hoop ik dat jullie ook snel zwanger mogen raken want ik gun het jullie echt ontzettend!!!
Sommige van jullie hebben mij er bij geholpen dat ik de miskraam een plaatsje heb kunnen geven!!En daar ben ik jullie heel erg dankbaar voor
Ik vindt et ook ontzettend fijn dat ik hier ook mag mee praten!!!

Dankjulliewel!!
Liefs Miranda

quote: miekje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 09:35:21'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Ha die kleintje,
Leuk om weer van je  te horen. Wel rot dat de rd's weer zijn gekomen. Ik wens je veel succes toe in de volgende ronde. Hopelijk zijn er dan meer zwangergeklustebabes!
Hier blijft de kramp aanhouden!? zouden de rd's dan morgen op bezoek komen?
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan