Klusbabes '4'

goeiemorgen meiden

Sterretje : hopen dat de rd's niet arriveren bij je,

Happy : hoe gaat ie?? nog geen rd's

Bambi : Gezellig gehad gisteren, niet teveel  gedronken haha

Ik heb een gezellige verjaardag gehad, alleen last van een kort nachtje, om 2 uur lagen we in bed en om kwart voor 6 was joey zijn speen kwijt, en om half 7 was ie klaar wakker, ik ben nu dus een beetje erg moe, maar goed dat gaat ook wel weer over. vanavond vroeg me bedje in haha

Jullie ook allemaal een leuke avond gehad??
xxx linda

Hallo meiden,
Ik kan het zelf nog niet bevatten, maar de predictor gaf een duidelijk rondje!!!!! Ik had rond dag 23 krampen en sinds dag 27 weer. Totaal geen klachten gehad verder en toch zwanger!!!!!
Ik geef jullie allemaal heel veel **** ********* *********** ********* ********* ******** ********.
Al weet ik zeker dat er heel snel meerdere klusbabes zullen volgen.
Liefs,
            sterretje

GEFELICITEERD STERRETJE!!!!
Eindelijk weer een zwangere klusbabe!!!!
Je blijft hier toch nog wel hangen?

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!
Gefeliciteerd!!!
Ga er lekker van genieten,
Dikke kus Rimke

Tuurlijk schat,
Na jou verhalen wil ik hier helemaal niet weg. Ik zou jullie nu het liefst allemaal mee willen nemen naar het zwangerforum. We hebben ooit de afspraak gemaakt hier te blijven en daar hou ik me aan.
Daarnaast: Ik zou jullie helemaal niet willen missen!!!
liefs,
      sterretje

Zo dames,

en weer een zwangere klusbabe erbij !!! Echt leuk voor sterretje
Who' s next???

Ondertussen met zus gebeld dus  nu weer 10 min. verder..

vanmorgen eindelijk weer eens gerend na een maand bijna niks gedaan te hebben. Normaal rende   ik een half uurtje ofzo (5km) nu maar even begonnen met rondje van 20 min. Wel een keer gestopt hoor, maar ging op zich goed. Vriend fietste mee. Voel me lichamelijk ook goed moet ik zeggen. Had ook echt zin om weer s te sporten. Vloeien doe ik nog wel, maar heb wel t idee dat zwangerschap nu bijna weg is uit lijf. Dinsdag bloed prikken, en heb daar goed gevoel bij (bij uitslag dus)
Morgen wil ik ook weer eens gaan aerobicken, 3 weken niet geweest.

Was gezellig gister met ouders en oma en vriendlief van oma.Sorry dat ik t zeg maar die man stinkt altijd zo naar plas, yech.Zegt verder ook niet veel, dus niet veel contact mee.

Het is hier mooi weer, dus ga wassie even buiten hangen

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2007 12:15:44'));

Tuurlijk schat,
Na jou verhalen wil ik hier helemaal niet weg. Ik zou jullie nu het liefst allemaal mee willen nemen naar het zwangerforum. We hebben ooit de afspraak gemaakt hier te blijven en daar hou ik me aan.
Daarnaast: Ik zou jullie helemaal niet willen missen!!!
liefs,
      sterretje

Hoe veel weken ben je dan nu?
Ben echt blij voor je. Geniet er in ieder geval maar van!

Terug
Bovenaan