Klusbabes '4'

Hoi Bieb,
Dat zal 4 weken zijn. Want ze tellen vanaf de laatste menstruatie toch?
Ben blij dat je weer kunt sporten. Ik las bij een ouder topic dat het vloeien bij de een langer duurt dan bij de ander. (wist ik niet). Maar zoals je al zei: "Alles komt goed." (Ik las ook dat je na een mk extra vruchtbaar bent) Dus go Bieb!

Happy en pipstip Nog nieuws?????
liefs,
          sterretje

Ook niet zo slim van mij, want je hebt natuurlijk net getest na je NOD. Dus ja, dan ben je 4 weekjes. Spannend hoor allemaal
Enne, als het vloeien ophoudt ben ik ook zeker weer van plan om gelijk te klussen haha. Vriendlief is ook weer zover beter dat hij dat ook weer kan (en wilt) ivm zijn oogoperatie. Dus wat staat ons in de weg!!!

Ga nu stoppen, want nog ef de was ophangen en ik wil eigenlijk even ergens heen. Outlet is open, dus denk daar even heen

Groetjes

Sterretje!

Gefeliciteerd!!! WOW een zwangere klusbabes, joehoehoe!! Wat ontzettend goed!

Ik heb zo'n gevoel dat het "zwangereklusbabesseizoen" is geopend en dat er velen je snel volgen!!

Joepiedepoepiejoehoehoe, we hebben een zwangere klusbabe!

Willen jullie het direct vertellen aan familie of houden jullie het lekker nog even voor jullie zelf?

Ga er van genieten!

X Pip  

Hier overigens geen nieuws. Nog geen buikpijn of tekenen van ongesteld worden. Wel pukkels maar dat heb ik gewoon af en toe, ook weleens als ik niet ongesteld hoef te worden.

De kids zijn weer weg. Gister op 2 kids gepast (10 en 2 en een half), lekker gezwommen en gezellig gehad.

Heb nog niet helemaal bijgelezen hoor, ga ik straks even doen.

X

Een zwangere klusbabe!!

Ik had je op je forum al gefeliciteerd, maar hier nogmaals van harte gefeliciteerd met je zwangerschap helemaal top, en nu hopen dat de rest volgt
Geniet ervan

dikke kus linda

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

hoi meiden,

Was een latertje geworden vanacht, lag er pas om 3.30 in pfffff. Werd ik net om 1 uur pas wakker. zo ben nu helemaal brak.

Sterretje joepieeeee zwanger. Gefeliciflapstaart. meid gaat er onwijs van genieten.
Echt heel erg leuk.!!!!

Engeltjuh, leuk dat je mee schrijft. Het doet me goed   dat we zo veel steun voor je hebben mogen betekenen. Waneer is je NOD dan kunnen we je op de roze wolk erbij zetten.

Linda, pff dat was een vroege voor je meid. hoop dat je niet te brak ben hahaha.

Happy en pip, nu jullie he, zet hem op.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan