Klusbabes '4'

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Hey bambi

3.30 uur dat is een mooie tijd om naar je bedje te gaan haha, ik ben toch wel behoorlijk moe hoor vandaag, ik wilde even een uurtje in de bank slapen als mijn zoontje op bed lag, maar ik krijg de slaap niet te pakken, dat heb ik dan dus altijd en dan vanavond om 8 uur kan ik mijn ogen niet openhouden, haha

xxxx linda

Hallo allemaal,
Nog steeds heel onwerkelijk allemaal. Ben bang dat ik dadelijk wakker wordt en het een droom blijkt te zijn.
Thx bambi voor het aanpassen van de roze wolk.
Engeltjuh: Welkom meid. Ik kan me voorstellen dat deze meiden je er doorheen hebben gesleept. Deze meiden zijn voor mij (op mijn mannetje na) de eerste die het nieuws te horen kregen.
@pipstip: ik had zelf ook een sterk gevoel dat het klusbabesseizoen geopend is. Jij hebt zelf nog niets gemerkt??? Spannend meissie!!!
We wilden het eigenlijk pas na 12 weken vertellen aan anderen. Ik weet echter niet of ik dat volhoud
liefs,
          sterretje

Zou het echt onwijs knap vinden als je dit blije nieuws nog 8 weken voor je kan houden!
Vind het echt helemaal te gek voor je!   Een mei-baby!! Wat doe je nou op zo'n dag dat je een positieve test in hand hebt?

Misschien een rare vraag maar hebben jullie ook voorkeur voor een jongen of een meisje? Het zou mij echt geen fluit uitmaken...soms denk ik oooooh een jongen en dan weer ooooooh een meisje! Iemand wel voorkeur?

Ik voel echt helemaal niks! Heb zo'n zin om te testen!!! is 's avonds testen trouwens ook een optie?

hihi, sterretje waar haal je die smilies vandaan??

Volgens mij komt er vanavond toch niks op tv Linda, kan je lekker vroeg slapen!

X

hahaha zo loop ik er inderdaad bij sterretje,
Nou je hebt niet bang te wezen dat je droomt hoor watn het is echt waar, en ik vind het echt super dat je zwanger bent, nogmaals geniet ervan, en ik hoop dat je niet al teveel kwaaltjes gaat krijgen, haha maar goed dat hoort er nou eenmaal bij

xxxx linda

Hey pip

je kan ook in de avond testen, dat ik zwanger was van joey heb ik ook in de avond getest, maar ze zeggen altijd dat in de ochtend dat hormoon sterker is maar ik denk dat als je zwanger bent dat het niet veel uitmaakt, en het staat op de test ook dat je elk tijdstip mag testen,

xxx linda

Terug
Bovenaan