Klusbabes '4'

even een weetje: ik typ nu het 2540ste berichtje  op het klusbabes forum whihihi

Hey sterretje

ik hoop ook voor je dat je het nog even voor je kan houden, het is wel moeilijk maar ook wel leuk dat je met zijn tweeen een geheimpje hebt
Zou je het geslacht vantevoren willen weten??

Ik wist wel dat we een jongentje kregen, met 20 weken ging ie er even voorliggen haha, dus we konden er niet omheen, we hebben dat 20 weken stil gehouden, en dat was wel moeilijk hoor, onze ouders wisten ook niet dat wij wisten dat we een jongentje zouden krijgen, dus na de bevalling vertelde we dat we dat al 20 weken wisten,nou moest je iedereen horen , dat vond ik wel grappig

xxxx

Misschien ga ik vanavond wel testen dan!! Misschien, ofzo, denk ik, even overleggen met manlief, zal ik, uhm.....ik word gek denk ik whihi

We gaan er zo vandoor. Naar man's ouders, daar lekker borrelen en eten!

Tot vanavond!

en als je al vroeg gaat slapen vanavond: slaap lekker whihihi

X

pipstip,
Nou op zo'n dag zorg je eerst dat je je logé de deur uit hebt gewerkt, zodat je het samen nog eens kunt laten bezinken. Maar dat had allemaal tijd nodig, dus heb ik net de huishoudelijke klusjes gedaan. Mijn mannetje is nu net terug van het wegbrengen van logé, dus ik denk een lange wandeling maken.
Ik denk ook  de ene keer een jongen en de andere keer een meisje.
Liefs,
            sterretje
ps wanneer ga je testen???/

spannend pip

maar nog 1 ding ze zeggen wel altijd dat je niet teveel van tevoren moet hebben gedronken want dat kan de test beinvloeden, ik zeg het maar even

veel plezier vanmiddag en vanavond, ik ben benieuwd

xxx linda

hoi meiden,

Zoveel berichten pip ?? jeetje mina, wat zijn wij een stel kletsmiepen. whahaha.
OOOH jij moet ook gaan testen hoor en happy ook, wil dat jullie uit de spanning zijn ( en ook voormezelf hahaha) vind het zo zenuwslopend hooor.

Linda lekker vroeg naar bed hoor, maak niks uit.

Sterretje, je droomt niet hoor, het is echt zo, gaat er maar lekker van genieten, met alle bijbehorende klachten hihihih. nee hoor, laten er het er maar zo weinig mogelijk zijn.

xxx Bambi

zo meiden

ik ga mijn kleine kaboutertje even wakker maken en dan nog even een lekker wandelingtje maken want nu is het nog mooi weertje,
ik kom vanavond nog even buurten, want ik wil nog meer positieve klusbabes hier zien staks
En als ik met jullie aan het kletsen ben blijf ik lekker wakker

xxx linda

Hallo dames,
Nou, ik wil het geslacht uiteindelijk wel weten. Vanaf wanneer kan dat linda? Vanaf 20 weken?
pipstip, als je met de rechtermuisknop op het icoontje klikt dan kom je op een site waar je het programma kunt installeren.
liefs,
        sterretje

Terug
Bovenaan