ben ik weer
we hebben heerlijk gewandeld, stond wel een beetje een harde wind, maar dat is wel lekker, lekker uitwaaien,
Sterretje: je kan het geslacht zien vanaf 20 weken ongeveer, maar je moet je er nooit 100% zeker van zijn, wij wisten het wel 100% zeker omdat ik na 29 weken elke week een echo moest maken en joey lag steeds met zijn benen wijd in het zicht haha dus we konden er niet omheen, maar na mijn bevalling kwam de dag erna iemand naast mij liggen, en die vertelde dat ze ook het geslacht hadden gezien op de echo's en het zou een jongen worden, en hun hadden dus alles blauw ingericht want het werd een jongen, toen werd het kind geboren toen zei de verloskundige gefeliciteerd, u heeft een dochter, bleek op die echo steeds een stukje navelstreng ervoor te liggen ofzo. dus ja ik twijfelde ook steeds hoor, en je kan wel gewoon aan diegene die de echo maakt vragen of ze naar het geslacht gaan en of ze het met zekerheid kunnen zeggen, maar wat ik net vertelde daar moet je natuurlijk niet vanuit gaan dat dat jouw overkomt, want dit gebeurd natuurlijk niet altijd
Ik wil je natuurlijk niet ongerust maken haah
xxx linda