Klusbabes '4'

hey meiden

ik ben er vantussen, ik ga lekker in de bank tv kijken en lekker vroeg slapen, morgen lees ik weer bij en ben ik natuurlijk weer van de partij
iedereen een fijne avond en voor vanavond alvast weltrusten,
en sterretje veel slaapplezier vananvond samen met je man en jullie mini kleine kindje

Linda

Net getest: hartstikke negatief! Nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt of anders toch nog te vroeg heb getest. Ben namelijk uitgegaan van cyclus van 36 dagen (vorige x 36 en 12 dagen) maar als ik naar mijn slijm  tijdens deze cyclus kijk  dan had ik a.s. maandag en dinsdag precies 2 weken geleden rekbaar slijm.

Ga even bankhangen!

X Pip

hoi meiden,

Zo was gezellig bij me ouders, we zijn nog ff met zijn 4 en de hondjes naar het bos geweest, heerlijk gewandeld.

Is best rustig hier vandaag.
Als wij zwanger mogen zijn , dan willen we geslacht niet weten, ik zou het wel willen, maar me mannetje niet, dus ga ik mee in die keuze, kan slecht geheimpjes bewaren. hihih
Als wij zwanger zijn, ga ik echt niet wachten tot de 12 weken grens. Alle dierbaren krijgen het snel te weten, mocht het mis gaan, zijn zij er om je te steunen.
Ik ben echt heel slecht in dingen voor me houden, dus dat gaat zoiezo niet werken dan hihihi.
Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk.

xxx Bambi

he pip,

Balen meid, stom lichaam hebben we toch, geven allerlij vage klachten af, maar zwanger zijn homaar. grrrrrr. Hoop dat de RD dan maar snel komen dan ben je van de onzerheid af.

succes.

xxx Bambi

Ach echt klachten had ik de laatste dagen natuurlijk niet meer maar toch. wil gewoon OF ongesteld zijn OF zwanger!!!

ja het is gewoon balen . En je cyclus is al wat langer dan gemiddeld en als ie dan nog onregelmatiger gaat komen kan je er straks geen peil   uit trekken, en das natuulijk niet de bedoeling.

Hoop voor je dat het snel duidelijk word.

ga ff tv kijken

xxx Bambi

Hee meiden,
Allemaal een lekkere dag gehad? Wij hebben een heerlijke vroege bbq achter de rug.
Ben bekaf, kruip al lekker mijn bedje in zo. ben bang dat ik de griep krijg of zo, voel me helemaal niet lekker. Last van mijn maag en darmen, overal spierpijn, zere rug enz enz enz............mannetje gaat me nog effe lekker masseren en dan val ik zo in slaap........ben zo moe!!!!
Fijne avond allen,
Wel balen trouwens pipperdepip! Die negatieve test..........hoop dat je te vroeg was met testen!
Dikke kus

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2007 19:56:32'));

Ach echt klachten had ik de laatste dagen natuurlijk niet meer maar toch. wil gewoon OF ongesteld zijn OF zwanger!!!

Ik ken je gevoel Pip. Ben ook zat van het afwachten.

Gefeliciteerd Sterretje!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig nieuws!

Terug
Bovenaan