Klusbabes '4'

Krijg overigens acuut zere tepels wahahahahaha kom maar op met dat bloed wahaha

ga even de zieluhpiet uithangen op de bank!

Pip

Proficiat Sterretje! Gewleidg nieuws! Ik hoop dat je een perfecte zwangerschao zult hebben! Geniet ervan want die negen maanden vliegen voorbij!

Jammer Pip....ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben.

'Hier gaat alles goed....Na mijn zoontje is nu mijn vriend ziek! Hopelijk krijg ik het niet!

Verder begin ik nu toch ook wel weer echt af te tellen! Nog 10 dagen....

Wij wilden bij ons zoontje het geslacht overigens niet weten! Als we nu zwanger worden dan willen we het wel weten! Niet omdat het ons iets uitmaakt...maar ik wil ook wel eens ervaren hoe het is om het wel te weten!

Groetjes Roos

Jammer dat je negatief hebt getest pip, hopen dat je te vroeg was met testenenover een paar dagen positief test!!

Ik geloof dat ik ongesteld wordt. Had al een beetje bruine afscheiding, hopen dat het doorzet en dan op naar ronde 2.

Hier is nog iemand die moe is. Ik slaap de laatste tijd bijna 10 uur per nacht, misschien een vroege winterdip

Hoi meiden
ik heb 20 september mijn nod...is er iemand die mij aan de lijst kan en wil toevoegen?
Liefs Miranda

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
     _engeltjuh_ 1e ronde  
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Hallo allemaal,
We zijn een uiteindelijk een eindje gaan fietsen ipv wandelen. Maar het blijft een vreemde gewaarwording. Toen we trouwden was het even wennen. Toen we besloten echt voor een kleintje te gaan ook. Mijn mannetje zei zo mooi: je bent zo bezig met zwanger worden en als je het dan bent moet je even omschakelen.
Ik probeer het 12 weken stil te houden. Of het lukt is een tweede. Het probleem is dat mijn omgeving geen geheimen kan houden en het is echt ons kent ons. Vooral op het werk wil ik dat gewoon nog niet.
@Pipstip: ik hoop zo dat je binnenkort toch een posi test hebt.
@mamaroos: Het zit je niet mee zeg: eerst de kleine ziek, nu je man. Ik hoop dat het jou overslaat.
@renee: ik hoop dat je ook snel meer weet. Het is vervelend als je niet weet waar je aan toe bent.
liefs,
        sterretje

hoi meiden,

blegg verveel me een beetje. Weet niks te doen. heb een leuk boek wat ik aan het lezen ben kan ik me niet concentreren. op tv wel leuke dingen maar niet geweldig zeg maar. Straks om hal 11 lama's kijken met me schatje. Das geloof ik het enoge waar me schatje op tv naar kijkt, dus ik pik die zelfzame momenten om ff samen bank te hangen hihihih.

Mhhh miss. ga ik me ventje ff verleiden, is wel ff tijdverdrijf. mmhh ik heb 3 kwartier de tijd. moet kunnen whahahaha.

xxx Bambi

Hoi meiden,

JOEHOE, STERRETJE ........gefeliciteerd meid, zit gewoon met kippenvel. Ga er heeeeel erg van genieten meid, vind het super voor jullie !!!!!!!

Hier nog geen rd s, heb wel wat last van mn buik ......... dus maar weer afwchten. Kijk het aan tot dinsdag en anders ga ik testen. Mn paps en mams zijn ook weer lekker terug van vakantie ........ Ik lees de rest morgen wel bij want ga nu slapen. Was gisteren pas s nachts om half vijf thuis en om acht uur ging het wekkertje weer. Tot morgen, wat zal ik lekker slapen........ EEN ZWANGERE KLUSBABE !!!!!!!!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan