Klusbabes '4'

Sterretje

Ontzettend GEFELICITEERD, wat leuk voor jullie.
Eindelijk weer een zwangere klusbabe, en nu inderdaad maar hopen dat er nog
zwangere volgen.

Pipstip

Jammer dat je negatief getest hebt, maar helemaal omdat je onregelmatig bent zou ik me nog maar niet te druk maken als ik jou was.
Misschien ben je inderdaad wel veel te vroeg met testen, of toch beter als je volgende keer 's ochtends test.(meer hormoon)
En anders hoop ik echt voor je dat je snel ongesteld word en weer voor de volgende ronde kan gaan.

Hier gaat alles zijn gangetje, heb af en toe krampen onderin, maar ben ook al een paar dagen niet naar de wc geweest.(weet ook niet waarom)
Eind volgende week heb ik mijn Nod, vind het deze keer wel erg spannend en weet eigenlijk niet waarom, misschien hangt er echt iets in de lucht voor ons als klusbabes.
Dat zou wat zijn als de rest (die nog geen nod hebben gehad)  allemaal zwanger zou zijn deze maand.
Ik duim voor iedereen en denk aan jullie hoor,
groetjes kruimels

he suuz,
Hoe is het met jou?
Klachten, of denk je dat het ook bij jou raak is?
Ik hoop het zo voor je he!
welterusten,
kruimels

Hoi meiden,

Ben ik nog ff, heb ff vluchtig bijgelezen dus, zal de helft wel over het hoofd hebben gezien. Sorry als ik dus iets vergeet he. Pip, verdorie meis, wat klote joh..... snap dat je wilt weten waar je aan toe bent .......maar, het kan nog he, zal heeeeel hard voor je gaan duimen.......... Engeltje, welkom meid, ben blij dat je er steun aan hebt gehad en veel succes. Had het volgens mij ook al op je topic gezet maar, het lijkt wel heel erg op een innessteling........zal ook voor jou heeeeel hard duimen ....... Linda, wat zal jij slapen zeg !!!!!!! Ga nu echt slapen doei doei

kus happy

He meiden!

Sterretje!!! GEFELICITEERD!!!! geniet van je zwangerschap en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat!!!!

pip, jammer zeg, negatief getest. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt.

Ik heb nog niet alles kunnen bijlezen maar met iedereen alles goed verder?
Hier alles zijn gangetje. Morgen weer voor t eerst werken na vakantie.. bah! maarja... zal wel moeten!

Liefs Jacqy

hoi meiden,

Ga ook me bedje opzoeken. nog 1 dagje vrij en dan moet ik ook weer werken jacqy, jammer he vakantie al weer voorbij.

Happy pfff maar een paar uur geslapen, jij zal nu ook wel lekker slapen whahah. kan je straks niet meer doen he, mocht je zwanger zijn dan heb je je rust hard zat nodig.

Tot morgen meiden en slaaap lekker.

xxx Bambi

Hallo meiden

zo ik heb me toch een partij lekker geslapen ik ben om 9 uur op bed gegaan gisteravond en om kwart over 7 wakker geworden vanmorgen wel lekker.

Pip: balen zeg een negatieve test, maar geen rood is hoop, succes meid

engeltjuh : ik weet niet of ik het al had gezegd, maar welkom hier

Happy: spannend morgen testen ik hoop het voor je

xxx linda

Hey meiden,

Daar ben ik weer. Ik ga dalijk pas alles door lezen, maar wil even kort weten: is er inmiddels iemand zwanger??? Ik heb nog iets van 7 pagina's bij te lezen, dus dit is even zwanger en er waren er behoorlijk veel bij hun NOD.

Groetjes, Linda

Terugkijken in de roze wolk is eigenlijk net zo makkelijk.
STERRETJE: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!
Kei goed, eindelijk een zwangere klusbabe!!!

Terug
Bovenaan