Klusbabes '4'

hoi meiden,

Gatsie wat een vies weer, dit is echt zon dag voor op de bank hihi.
Ga straks ff opruimen, gelukkig niet zo veel, en dan lekker me boek lezen. en natuurlijk kom ik hier buurten.

Linda2 fijn weekend gehad?

xx Bambi

Hey Bambi, hier valt het weer nog wel mee. Nog redelijk lekker weer volgens mij. Maar ik zit al hele tijd binnen, alle berichtjes bij te lezen...
Ik heb echt een heel leuk weekend gehad, zijn met collega's naar Belgie geweest, echt heel dicht bij Franse grens en hebben daar lekker gesurvivald en gezellig gedaan. Maar was wel blij toen ik weer terug was. Weer alleen met mijn mannetje, konden we tenminste weer een beetje klussen .
Maar ik ga weer even de berichtjes verder lezen, tot dalijk

hey linda

welkom terug, dat is wel een gezellig weekend geweest, met collega's is goed voor de teambuilding haha

bambi: ik heb ook een kalm dagje vandaag, ga zo als joey slaapt even stofzuigen en de wc doen, en dan de rest morgen weer
xx linda

ik ga stoppen

ik ga verder met eten koken, ik ben er vanmiddag of vanavond nog wel even

xxx linda

Hey Linda,

Leuke naam Joey, had ik ook al zitten denken als naam, maar een neefje van mijn man heet ook al zo, dus kiezen dan maar andere naam.

En het weekendje was idd goed voor de teambuilding. Was ook geheel vrijwillig of je wel of niet mee ging. Dat houdt het gezellig.

Zo, hehe... ik heb alles gelezen.
@kruimels: Leuk hoor dat jullie je badkamer de zelfde sfeer hebben als de rest. Zit er een mooie eenheid in jullie huis.
@Bieb: Is het bloeden nog steeds niet opgehouden? Heb je nog ergens last van? Leuk dat jullie zo vaak gingen dansen. Ik dans ook al een hele tijd (stijldansen) en ik kan echt niet meer zonder. Heb het 5 avonden in de week gedaan, maar dat was iets te veel. Ben nu weer naar 1 dag in de week zonder wedstrijden. Zou het zelf niet erg vinden om nog een avond te doen, maar ja.. mijn mannetje wil niet meer.
@Rimke: Gefeliciteerd met je positieve ovulatietest. En op het juiste moment geklust, hoop dat het raak is.
@Miekje, kleintje en Jacqy, jammer dat de RD's zijn gekomen, volgende keer beter.
@Renee: Balen dat je negatief hebt getest en dat het zo lang duurt voordat er dan RD's komen. Hopen dat je toch nog zwanger bent.
@Essy: Balen dat je zo'n lange cyclus hebt. Maar je hoor idd wel vaker na het stoppen van de pil dat het zo lang duurt. Helaas...
@Bambi: Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
@Pip: Jammer van het negatief testen, maar geen rood kan nog betekenen dat je te vroeg getest hebt. Laten we het hopen.
@Engeltjuh: Welkom.

Zo, weer even bij gewerkt.En natuurlijk Sterretje: Heel heel heel veel plezier met je zwangerschap en ik mag hopen dat er niet te veel kwaaltjes bij komen kijken. Al las ik wel dat je erg veel moe bent geweest voordat je wist dat je zwanger bent. Nogmaals proficiat!!!

hoi meiden,

was ik weer, huisje is weer glad en nu lekker relaxen, ben nog niet gaan lezen, zit heel de tijd te surfen op het net hihih. je kan maar nooit geneof weten he.

Linda smakelijk eten, jullie eten tussen de middag altijd warm?
Linda 2 dat was zo te lezen een gezellig weekend, lijkt me wel zwaar dat surveivelen. maar je had goed weer.

xx Bambi

Terug
Bovenaan