Zo, hehe... ik heb alles gelezen.
@kruimels: Leuk hoor dat jullie je badkamer de zelfde sfeer hebben als de rest. Zit er een mooie eenheid in jullie huis.
@Bieb: Is het bloeden nog steeds niet opgehouden? Heb je nog ergens last van? Leuk dat jullie zo vaak gingen dansen. Ik dans ook al een hele tijd (stijldansen) en ik kan echt niet meer zonder. Heb het 5 avonden in de week gedaan, maar dat was iets te veel. Ben nu weer naar 1 dag in de week zonder wedstrijden. Zou het zelf niet erg vinden om nog een avond te doen, maar ja.. mijn mannetje wil niet meer.
@Rimke: Gefeliciteerd met je positieve ovulatietest. En op het juiste moment geklust, hoop dat het raak is.
@Miekje, kleintje en Jacqy, jammer dat de RD's zijn gekomen, volgende keer beter.
@Renee: Balen dat je negatief hebt getest en dat het zo lang duurt voordat er dan RD's komen. Hopen dat je toch nog zwanger bent.
@Essy: Balen dat je zo'n lange cyclus hebt. Maar je hoor idd wel vaker na het stoppen van de pil dat het zo lang duurt. Helaas...
@Bambi: Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
@Pip: Jammer van het negatief testen, maar geen rood kan nog betekenen dat je te vroeg getest hebt. Laten we het hopen.
@Engeltjuh: Welkom.
Zo, weer even bij gewerkt.En natuurlijk Sterretje: Heel heel heel veel plezier met je zwangerschap en ik mag hopen dat er niet te veel kwaaltjes bij komen kijken. Al las ik wel dat je erg veel moe bent geweest voordat je wist dat je zwanger bent. Nogmaals proficiat!!!