Klusbabes '4'

Hoi meiden

Hier nog steeds geen rd s. Verder ongezellig rot weer zeg. Was drijfnat toen ik met de hond buiten liep. Alle boodschappen ook gehaald pfffff af en toe lijkt het wel of ik en heel weeshuis moet voeden whaha.
@Linda; lekker uitgeslapen he ..... je hebt aardig wat uurtjes gemaakt vannacht!!!! Heb je ook wel eens nodig he...
@linda 2; Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad, lekker actief bezig geweest ook he ....
@bambi;het is idd weer om lekker thuis op de bank te hangen he..... Ik moet straks nog ff weg maar, daarna ga ik ook lekker banken!!!!

liefs happy

Hey Bambi,

Het survivalen was maar 1 middag, maar wel het leukste. Maar heb nu idd wel goed spierpijn in mijn kuit. En mijn schouders zaten net ook al beetje vast, maar ff een hotpack erop gelegd en  nu gaat het een stuk beter. En ik heb vandaag niet voor niks vrij genomen, dus lekker beetje relaxen. Ben nu ook bezig met de friteuse een grote beurt te geven, bah bah... dat ding is smerig.
Maar goed, als ik iedere keer iets doe, dan valt het wel mee.
Waar ben je allemaal naar op zoek op internet?

Groetjes, Linda

Hey bambi

wij eten altijd om 12 uur warm, mijn man werkt dicht in de buurt en heeft pauze van 12 tot 1 uur dus vandaar, en ik vind het helemaal niet erg want in de avond warm eten vind ik echt niet lekker, en je moet dan altijd op tijd thuis zijn omdat je aan dat stomme eten moet beginnen

Happy: ik ben helemaal zenuwachtig voor je , ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen met de test

xxx linda

ik moet dit even vertellen,,

ik ben bezig met het zindelijk maken van joey (gaat natuurlijk niet zoals ik dat wil), vanmorgen om 9.30 uur deed ik zijn pamper af en gaf hem natuurlijk een hoop drinken op de hoop dat ie moest plassen, Een dvd van Bob de Bouwer erin en joey ging op zijn plaspotje zitten en ik naast hem, op een gegeven moment gaat ie staan en zegt mama o o o, en er zaten 4 druppels in haha ikhelemaal trots, maar hij was denk ik geschrokken omdat er wat uitkwam dus hield hij de grote plas weer in, maar ik moest zelf nodig naar de wc en ik kom eraf stond ie naast zijn potje te plassen, ik werd niet boos en hij helemaal een beetje huilen want hij was geschrokken, Ik weer alles schoongemaakt, en na een half uur rent ie naar de wc toe, en ik dacht zal wel weer loos alarm zijn dus ik deed rustig aan   , was hij op de wc mat aan het plassen want hij kon niet op de wc klimmen, Mijn schuld dus haha maar ik ben wel trots op hem want hij voelt het in ieder geval aankomen,
Zo dat wilde ik even kwijt

xxx linda

hoi,

linda2 zit voornamelijk gewoon op het forum te kijken hoor, en er is nog een forum waar ik weleens lees en post, maar niet vaak hoor. en gewoon wat lezen over zwanger worden en zijn en kinderen hebben enzo. inlezen heet dat hahaha.

ooooohhh happy spannend,, ik weet het bijna zeker meid, het moet gewoon zo zijn. hihihi

xxx Bambi

als ik op het internet ben , kijk ik meestal of de site van babybrabbel of van de jongegezinnen, startpagina, en wat of er in me opkomt

xxxx

he linda,

Das al hartstikke goed, dat ie het aan gaat geven meid, hoe oud is ie nu eigelijk. Ik hoor namelijk voveel verschillende verhalen m.b.t. dat zindelijk maken, ik was dat namelijk al toen ik net 1 was. en iedereeen om me heen zegt dat dat tegenwoordig niet kan en dat je  veel later pas is.

xx Bambi

Hey bambi

Joey is in augustus 2 geworden, maar hij is wel de makkelijkste van de wereld haha, hij vind iets al vrij snel wel goed, maar sommige zeggen tegen mij ook al van ben je nu al begonnen hijis nog zo jong, maar ja ik probeer het gewoon en ik push niks als ie op de wc wil dan wil ie en als ie niet wil dan niet, maar ik ben al blij dat ie het nu een klein beetje zelf aangeeft,
En meisjes zijn veel eerder zindelijk dan jongens en hoe of dat kan dat weet ik niet

xxx linda

Terug
Bovenaan