Klusbabes '4'

nou ik vind 2 een hele mooie leeftijd, ja ik heb ook gehoord dat meiden sneller zijn dan jongens, maar hoe dat komt hihihi.
Mijn neefjes waren pas zindelijk bij 3 jaar. Ik vind dat persoonlijk zelf te laat. Als je kinderen het snappen wat er van ze verwacht word en je zet er geen druk op, dan vind ik dat je het makkelijk niet vroeg genoeg kan proberen hoor.

Maar zo heeft iedereeen een mening over opvoeden natuurlijk. Ik en me moeder hebben er het wel eens over. We storen ons allebij wel eens aan de opvoeding van me neefjes (de kinderen van me schoonzussie) Zij doen een heleboel dingen die wij heeeeeel anders zouden doen.
Ik ga ze daar echt niet op beoordelen en zal er nooit iets van zeggen tegen hun zelf, watn het is hun manier van opvoeden, maar ik weet nu al dat dat niet de mijne is.

xx Bambi

haha bambi toen ik nog geen kind had, had ik het ook wel eens met mijn man over de opvoeding van zijn neefies en nichtjes, wij zeiden ook steeds tegen elkaar wij doen het anders, en nu hebben wij een kind, en wij doen het ook anders, omdat joey echt regelmaat in zijn leventje nodig heeft, eet en slaapt hij op vaste tijdstippen, en het komt zelden voor dat ik daar vanaf wijk, Joey weet gewoon waar hij aan toe is en wij ook, mijn schoonzus, is gewoon erg makkelijk in allerlei dingen en vooral watr het eten betreft, en zo zijn wij niet (ik ben niet streng hoor haha )

en gelukkig voed iedereen zijn kind anders op, er zijn mensen die tegen mij zeggen hier heb je linda weer met haar eetschema, maar ja die mensen kun je niet aan hun verstand brengen dat hij dat nodig heeft, maar ja ik vind dat ik het goed doe haha

xxxx

juist !!! en dat is het allerbelangrijkste, als jij vind dat jijj en je partner het goed doen, dan is dat zo, dan heeft een ander er niks over te zeggen. En regelmaat is zeeer belangrijk.

Ga nu echt me boek lezen. ff relaxen.

tot straks

xxx Bambi

veel leesplezier bambi
wat voor boek lees je??

tot straks

xxx linda

Hey Linda,

Je begint er idd vroeg mee om Joey al zindelijk te maken, maar het scheelt je volgens mij zoveel tijd als het eenmaal gelukt is. Mijn man zijn neefjes waren bijna 4 toen ze zindelijk werden, ze vonden dat het teveel tijd kostte om ze zindelijk te maken. Maar al die luiers verwisselen, dat kost pas veel tijd (en geld).
Maar vind het wel een heel lief verhaal wat je net vertelde hoor en mijn mannetje ook!

Liefs, Linda

Hoi meiden,

Kon me niet meer inhouden dus net getest ...... negatief. Had er natuurlijk al zo n gevoel van maar, valt toch ff tegen. Ik ben dus bang dat mn mooie regelmatige cyclus op hol is geslagen!!!!!! Wacht maar weer af dus, meer kan ik toch niet doen he.

liefs happy

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
     _engeltjuh_ 1e ronde  
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Klotenzooi of nie happy, wel overtijd zijn maar een negatieve test! BOEHOEHOEHOE.

Terug
Bovenaan