Klusbabes '4'

Ja dat vind ik hoor pip, ik wil of ongie zijn of zwanger maar, dit is echt helemaal niks !!!!! Boehoehoe, wij zijn nu wel ff zielighe pipje......

xxxxxxx

Hey pip en happy
ik vind het heel erg balen voor jullie dat de testen negatief zijn, en inderdaad of ongi of zwanger en niet niks, hopen dat of de rd's snel komen voor de volgende ronde, of van de week een positieve test ik  voor jullie

Linda: er gaat inderdaad veel tijd inzitten om je kind zindelijk te maken, en ik heb er niet elke dag zoveel tijd voor, maar ik hou stug vol en elke minuut dat ik thuis ben laat ik hem lekker in zijn blote kont rond lopen en dan roep ik om de 5 minuten dat ie geen pamper om heeft, er komt een dag dat ie het helemaal doorheeft, en dan ben ik erg blij haha

xxx linda

hoi meiden,

He happy, das mega balen meid, ik dacht het echt, dat het bij jou raak zou zijn. jammer meid. Wel vervelend dat je RD er ook nog niet zijn. op welke dag in je cyclus zit je nu??

Pip meid ook nog geen rood te zien. op welke dag zit jij? jou cyclus was al onregelmatig he?

Ik heb vanmiddag dus lekker gelzen. Linda jij vroeg toch wat ik lees? ik ben nu bezig met een boek van Jennifer Crusie. het is een 3 in 1. echt zon meiden boek. romantisch en woeste passionele seks whahahahaha. i like it !!!!

Heb net me buik verbrand  aan het deksel van me pan. Zo hoezo stom. maar doet verekte zeer moek je zeggen.
fff kijken hoe het met me eten is.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Lin, bedankt voor je . We zien wel he. Mn cyclus was zo netjes
Bambi. zit nu op dag 31. hiervoor een cyclus van 30, 29, 28. Dus afwachten. Je buik verbrand  Jij bent ook een rare kip hoor !!!!! whahaha, tuurlijk doet dat zeer, je moet er sudocreme opsmeren, dat helpt en dan geneest het ook mooi....

kus happy

Hahah bambi je buik verbrand dat is niet zo mooi. Die schrijver wat jij schreef die ken ik niet, ik vind boeken van danielle steel , jackie collins en sydney sheldon altijd wel mooie boeken

Happy: echt jammer, maar nog niet helemaal getreurd, als de rd's er van de week nog niet zijn gewoon nog een keertje testen

xxx linda

Hey lieve meiden

ik ga even een broodje eten en ik kom vanavond nog wel even buurten

iedereen smakelijk eten

xxx linda

Hey Happy, balen zeg dat je negatief getest hebt. Hopen dat de RD's snel komen (of dat je te vroeg getest hebt en toch zwanger bent, maar ik vrees dat dat een kleine kans is). Ik zal ook voor je .
Bambi, als je die sudocreme niet binnen handbereik hebt, dan kan je er ook boter op smeren. Helpt verzachtend. Het staat misschien stom, maar het helpt echt. Succes

Terug
Bovenaan