Klusbabes '4'

he meiden!

happy, balen zeg! ik hoop voor je dat je of heel snel ongie gaat worden of heel snel een pos. test in handen hebt! Dan weet je tenminste wat!
Pip, hoe is het met jou?
linda, goed hoor dat je nu al begint met het zindelijk maken van joey!
linda2, lekker hoor zo'n weekend en ook superleuk zo te horen! alleen een beetje jammer van de spierpijn hahah. gaat wel weer over gelukkig!
essy, hoe is het met jou?
bambi, geniet nog maar even van je laatste vrije avondje want de realiteit is hard!
Ik ben vandaag weer gaan werken na mijn vakantie en ik ben de vakantie al weer helemaal vergeten!!! Op naar de volgende vrije dagen dan maar! (met kers hahahaha)

Meiden, een hele fijne avond!

Liefs Jacqy

Hoi jacqy en linda 2,

Zeker vervelend dit hoor, kom maar op met die rd s, dan weet je waar je aan toe bent he..... Ik ga er ook niet vanuit dat ik nog een posi test zal hebben hoor !!!!! Bedankt meiden ....

liefs happy

Hallo lieve schatten!

Gisteravond na de negatieve test vroeg naar bed gegaan en heeeeerlijk geslapen. Vanochtend nog wel "boos" op mezelf ofzo maar dat ging in de loop van de dag weer over gelukkig!!!

Kreeg vandaag het bericht dat vrienden van m'n man een kindje verwachten! Eerst dacht ik "boehoehoe" maar vind het hartstikke leuk voor ze! Ik mag niet zeuren, ben nog maar net bezig!

Happy, stiekem mogen wij de zielupietjes uithangen nu!

Maar.....ik geef de moed nog niet op hoor. Als ik heel raar terugreken zou vandaag ook dag 36 kunnen zijn (ivm eerst donkerrood bloed (redelijk veel) en daarna helderrood bloedverlies tijdens menstruatie en het donkerrode als dag 1 heb genomen)......maar goed, ik hoop er ook niet meer op hoor, hoop gewoon dat ik dan morgen ongesteld wordt. Heb al zere (.)(.) dus wie weet gebeurt er wat!!

Ga nu even de keuken megaboenen (vriezer ontdooien, alles ontvetten, kasten leeg etc.) even mijn agressie eruit boenen whahahaha.

Tot later op de avond gezellige meiden!

X Pip

(sorry dat het hele berichtje over mijzelf gaat maar heb nog niet echt alles gelezen..)

Hey pip,

Geeft toch niks dat het berichtje over jezelf gaat. Je moet allemaal wel eens je ei kwijt he ........ Ik vind trouwens dat je een hele goede rede hebt om over jezelf te kletsen!!!! Als je een nega test hebt is dat toch ff een domper. Veel plezier in de keuken hihi

liefs happy

Hallo allemaal,
Wat is het maar een grijs weer buiten, bah. Ik kan me voorstellen dat je dan lekker een boek op de bank gaat lezen bambi.
Happy: Wat jammer dat je negatief getest hebt. Maar geen rd's, dus het kan nog alle kanten op.
Linda: Ik ben het helemaal eens dat je Joey nu zo zindelijk maakt. Ik zie soms bij mijn tante dat ze de kinderen echt klein houdt. Dit kan uit haast zijn of uit perfectie, maar daar leren de kinderen toch niets van. Wel schitterend, dat hij zelf naar de wc ging. Hij wilde dan ook meteen het echte werk. Whahaha. Misschien nog een verhoging bij het toilet.
Linda2: Klinkt als een heel leuk weekend.
Jacqie: Tja, de vakantiegedachte probeer ik de laatste 2 jaar heel bewust vast te houden, anders heb ik na 1 week ook alweer de behoefte aan nog en vakantie. Maar ja, zoals ik zei: proberen, het lukt niet altijd.
liefs,
        sterretje

Hé meiden,

Wat heb ik veel gemist!!

Sterretje VAN HARTE GEFELICITEERD  een zwangere klusbabe, ga er lekker van genieten het is je gegund.

Ik hoop dat er nog veel zwangere klusbabes volgen.

Bambi nog gefeliciteerd met je verjaardag  leuk feestje gehad?

Happy balen dat je negatief hebt getest. Ik had deze maand ook een cyclus van 31 dagen terwijl ik normaal altijd 28 of 29 heb, stom he dat lichaam van ons.

De anderen waarvan de RD's zijn gekomen jammer dames maar we gaan ons best weer doen in de volgende ronde..... Moest zoveel bijlezen weet het allemaal niet meer precies, sorry.

Had nl vrijdag hele dag bruiloft, zaterdag 2 verjaardagen en zondag ook nog een.

xx miekje

Hoi pip en happy,
onze berichten hebben elkaar net gekruist zie ik. Ik ga toch voor jullie
Hoi bieb: Ik begrijp nu wat je bedoelt in het andere forum. Ik ging gisteren kijken en eerlijk gezegd werd ik er niet vrolijk van. Ik hoop zo dat jullie allemaal gauw mee kunnen naar het nieuwe forum.
liefs,
          sterretje

Hoi Mieke,
Dank je wel. Dat klinkt trouwens als een druk maar gezellig weekend zeg.  Had je niet na afloop behoefte aan nog een weekend om bij te komen.

Terug
Bovenaan