Klusbabes '4'

Hé Sterretje,

Ja ben nu al weer toe aan een nieuw weekend ha ha. Moet zeggen ben best wel moe ja heb niet zo heel veel slaap gehad.

Hoe voel jij je??????

Hoi Mieke,
Ik merk helemaal niks, behalve sinds zaterdagavond krampen. Ik dacht eerst dat het de rd's waren die kwamen. Het is een zeurend gevoel. Voor de rest echt helemaal nergens last van.
Ik kan me voorstellen dat je zo moe bent. Die weekenden vliegen om en je wilt zo graag iets leuks doen.

Hoi miekje,

We hebben idd een raar lichaam zeg! Je hebt een aardig druk weekend gehad meid. Wel gezellig hoor, ben wel van de feestjes enzo........

liefs happy

Hoi sterretje,

Hoe is ie? Ben je al een beetje aan het idee gewend?

liefs happy

Hey Sterretje en Jacqy,
Het was inderdaad ook een erg leuk weekend, maar net als Miekje wil ik na dit weekend nog wel een weekend. Ben dus ook erg blij dat ik vandaag vrij had, heb ik weer veel bij kunnen slapen (vanmiddag van 3 tot 6 en vanochtend tot 9 uur). Als vanavond het slapen een beetje goed gaat kan ik er weer helemaal tegen aan. En heb trouwens heerlijk gedronken van het weekend, ik dacht: ik kan toch nog niet zwanger zijn en volgende week is alle drank toch wel uit mijn lichaam, dus het zal ook niet vertragend werken.
Sterretje, laat  trouwens al je ervaringen even horen. Hoe je met je zwangerschap omgaat, wanneer je iets aan iemand vertelt, wanneer je iets voor de baby koopt.... ben zo nieuwsgierig.

goedeavond meiden,

bleg heb ff een dipje ofzo. Komt denk door het weer. Of omdat ik morgen weer moet werken. Niet dat me werk niet leuk is, is hartstikke leuk, maar zo thuis vind ik het ook prima. Voel me ook niet helemaal top, lijkt wel een griepje om de hoek te staan.
En dat brandplek zeurt ook. Zit een hele blaar op. ik ben ook zo stom om toen het gebeurde niet te koelen, maar gewoon verder koken. domme doos !!!

Ga vanavond dus ook helemaal niks doen. lekker gtst kijken en ugly betty, daarna lekker in bed nog ff lezen en dan hopen dat ik een beetje slapen kan, want morgen om 6.30 gaat het wekkertje weer. pfff en ik ben zon GEEN onchtendmens.
Dat word goed wennen als er straks een beeje is.want ik kan uitlapen joh hahahah.

ga er weer vantussen, kom miss tussendoor nog buurten.

xxx Bambi

He   meiden!
Hier ook nog weer effe een berichtje van mij! Happy en Pip! Kut zeg!!! Waar wie weet komt het nog!
Een Linda! Eeen bijna zindelijke zoon, wat knap!!!!

Ik ga toch nog eens over mezelf zeuren, weet niet wat me overkomt na mijn eerste eisprong.........mijn mannetje zegt dat ik zwanger ben.........hmmmm zou het?
Ik wil me niet meer voor de gek laten houden door mijn eigen lichaam maar.............pijnlijke borsten, kriebel in mijn keel, verstopte neus, erg warm, borrelende buik, misselijk, moe moe en nog eens moe, ben er heel niet met mijn gedachte bij, zeurend gevoel in mijn onderbuik (een beetje menstruatie krampen)........een honger gevoel maar als er eten voor me staat walg ik er van..........wie weet!
Ng anderhalve week geduld!!!

Fijne avond allemaal, ik moet zometeen de nachtdienst weer in, dit keer voor 4 nachten...........vrijdag ochtend ben ik dus weer van alles af en dan lekker een weekend vrij,
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan