Klusbabes '4'

O, en ik vergeet de belangrijkste: ik boer de hele buurt bij elkaar, terwijl ik nooit, nooit kon boeren!!! Ik lijk wel een vent..........

Ja, is zeker spannend sterretje! Hoe voel jij je?? Helemaal in de gloria natuurlijk!!!

Hey rimke,

Oh, ik hoop het zo voor je meid!!!!!!! Pfffff dat wachten he......
Zal heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen

liefs happy

Hoi Happy,
Ik ben nog niet echt aan het idee gewend. Ik denk nu, misschien als ik een buikje heb. Het is allemaal zo pril en ik kan me er nog niets bij voorstellen.
H@Linda: Wat lief meid. Nou vandaag heb ik in ieder geval tijd genomen voor het eten, want tijdens de pauzes hier gaat het werk toch vaak door. Daarnaast ben ik me er nu al bewust van dat ik straks aan collega's zaken moet overdragen. Ik kan dat nu al subtiel plannen, want sommige zaken doe je met meer man en andere moeten op papier staan. Verder ben ik bij de apotheek en drogist geweest voor foliumzuur. Wilden me beiden familieverpakingen geven. De drogist had gelukkig ook kleinere verpakkingen. Ik heb gebeld voor een afspraak met de ha op wo. Ik weet echter niet wat ik daarvan moet verwachten? Ik voel me een nitwit in mama-land.
liefs,
            sterretje
ik kom straks misschien nog even.

Hey meiden

nou Pip over jezelf praten is helemaal niet erg hoor, ik lees alle verhalen met plezier,
Veel boen plezier in de keuken vanavond
Hopelijk boen je al je agressie eruit meid,

Rimke : ik hoop het voor je meid dat het raak is, als eerst die anderhalve week maar om is dan weet je meer, sterkte meid
en werkse vannacht

xx xlinda

hey sterretje zo spannend allemaal meid, en vooral de eerste echo dat is gewoon zo leuk om te zien dat er een mensje in je buik groeit, geniet ervan

Miekje: wat heb jij een druk weekend gehad zeg, heb je wel weer een paar vrije dagen nodig om weer bij te komen hahaha

xxx linda

Hey Rimke, Ik hoop voor je dat je idd zwanger bent, kun je samen met sterretje de nitwit moeder uithangen.
Sterretje, vind het echt zo spannend voor je, krijg er zelf gewoon een heel goed gevoel van. Ik weet helaas ook niet veel van het zwanger zijn, misschien dat andere Linda je hiermee kan helpen, zij heeft het immers allemaal zelf ook al mee gemaakt. Maar ik kan me voorstellen dat de dokter je gaat vertellen wat er nu allemaal moet gebeuren. Was je trouwens nog niet aan  het foliumzuur? Je bent al erg vroeg met het plannen van het overnemen van je taken op het werk. Heb je een vast contract?
Liefs, Linda

hey meiden

ik ben er weer vandoor, ik ga nog even een berg kleren strijken, dat ben ik steeds aan het uitstellen maar het moet nu echt gebeuren misschien tot straks en anders tot morgen
fijne avond iedereen

xxx linda

Happy jammer dat je negatief hebt getest. Maar zolang je nog niet ongi bent duim ik voor je!!

Rimke ik hoop het zo voor je!!!

Linda hoe eerder je kaboutertje zindelijk is hoe minder werk je dadelijk eraan hebt. En hij zal zelf wel mega trots zijna ls hij al op het pot (of de wc)  plast. Succes!!

Heb vandaag toch als een bezetene gepoetst. Ik had maar even snel tijd om een staande aan het aanrecht een boterham naar binnen te werken en toen weer snel verder. Toen vriendjelief thuiskwam nog naar de winkel, toen nog koken en nu eindelijk tijd voor mezelf. Ga dadelijk eens lekker lang onder de warme douche staan!!
Nog geen echte RD te bekennen hier wel wat bruine afscheiding.... raar raar raar...

Terug
Bovenaan