Klusbabes '4'

Hoi renee,

Bedankt meid, ga er eigenlijk niet meer van uit maar je weet nooit he ...... Je bent lekker bezig geweest zeg vandaag, je hebt nu wel ff wat rust verdiend zeg !!!!! Wat raar joh die bruine afscheiding he  We hebben toch echt wel een heeeeeel raar lichaam he ..

liefs happy

Hoi lin,

Vergeet nu al heel de dag te zeggen dat ik het super vindt van je kleine kaboutertje ...... Knap hoor ........ Ga maar lekker strijken hoor hihi   heb er echt een bloedhekel aan !!!!

kus happy

hoi meiden,

Rimke, das zeker vaag allemaal. |Laten we hopen dat het goed uitpakt.
Renee poets manie, nesteldrang ?? en nog steeds geen doorgebroken ongie, meid houd moed.

Ben echt een beetje van de leg geloof ik. humeurig enzo. pff klagen bij me ventje, is morgen wel weer over hoor, maar goed ff elendig voelen mag ook wel eens.

ga weer tv kijken.

xxx Bambi

Rimke, ik hoop zo voor je dat het "raak" is! Nog anderhalve week duimen en dan weten we meer. Fijne nachtdiensten!
Sterretje, ik snap dat je nog niet veel weet van het zwangeren enzo.. maar gelukkig zijn er mensen om je heen die dat wel weten haha. ben benieuwd wat de huisarts allemaal te vertellen heeft!
linda, hoe staat het er bij jou voor? nog steeds geen menstruatie? Dan mag ondertussen wel weer eens tijd worden.

Heerlijk, vanavond heb ik een avondje alleen! is soms echt lekker! lekker tutten! haha

Liefs Jacqy

Hey bambi,

Voel jij maar lekker zo hoor en klaag maar raak ....... gaat met slapen wel weer over he. Succes morgen weer op je werk, ik zie er ook altijd tegenop maar als er dan 5 minuten ben is het net of je niet weggeweest ben ...... Het is trouwens ook wel weer om je zo te gaan voelen ..... verschrikkelijk. De hond moet er zo uit, kijk mn mannetje wel lief aan whahaha . Kan die hond natuurlijk ook op training sturen bij linda he ..... die is toch met haar kaboutertje bezig hihi

liefs happy

haha!! dat zou wel makkelijk zijn! een hond die gewoon naar de wc gaat!
Enja.. een baal dag heeft iedereen er wel eens tussen zitten! Maar.. morgen is weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!

Meiden ben er vandoor ..... ga lekker mn bedje in, ga nog ff lezen en dan lekker vroeg slapen !!!!!!! Tot morgen en voor straks allemaal slaap lekker .....

kus happy

he meiden,

ook ik ga er vandoor!
Bambi, werkse morgen!
En voor de rest, welterusten voor straks!!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan