Klusbabes '4'

Ik ben er ook weer vandoor. Welteruste allemaal en degene die moeten werken morgen, veel succes!

oook ik ben er vandoor.
Ook ff lekker lezen in bed. en dan indd, morgen weer werken.

slaap lekker allemaal.

xxx Bambi

Hoi Linda84,
Ik was wel al aan het foliumzuur, maar ik had nog maar een paar pillen voor deze week. Wat betreft het werk hebben we werkgroepen. Als je ervoor zorgt dat iedereen in zo'n werkgroep alles weet. Daarnaast moet ik veel administratie bijhouden voor mijn werk. Ik ben normaal iemand die dat een keer in de zoveel tijd in een keer doet. Ik probeer het nu bij te houden, zodat het makkelijk over te dragen is. En gezien ik nu alle tijd heb kan ik dat nog heel subtiel doen allemaal. Ik heb idd een vast contract.
liefs,
        sterretje

Hallo dames,
Jullie lachen nu wel over de hond op potjestraining, maar weten jullie dat dit voor katten echt bestaat? We waren er laatst grapjes over aan het maken om onze kat te trainen (net als in de film: "meet the parents"). Nou na wat googelen blijken daar ook echt boekjes van te bestaan als: How to potty-train my cat.   Whahaha. Wie weet bestaat de hondenvariant ook al.
Alvast welterusten en voor degene die een baaldag hadden hoop ik dat morgen mooie dingen in het verschiet heeft.
liefs,
      sterretje

nou rimke, dat lijkt wel verdacht veel op een zwangerschap, vind je zelf ook niet?
Ik heb natuurlijk geen ervaring, maar vind deze symptomen wel erg vreemd, haha
Ik  voor je hoor, ook ik moet nog een weekje wachten met testen.

Even een tipje tegen een baaldag: als ik me niet happy voel ga ik altijd kasten en laden opruimen, wat er dan allemaal voor spulletjes tevoorschijn komen, ik word daar altijd heel vrolijk van,           of is dit raar?

Bij ons is het echt herfstweer, bah!!!! bij jullie ook?
Oh ik heb trouwens nog wel een algemeen vraagje:
rekent een ha of verloskundige je zwnagerschap vanaf de laatste dag van je ongesteldheid in weken en niet vanaf de conseptie?
Dus in feite zeggen ze dat je bijvoorbeeld 4 weken heen bent, maar dan ben je eigenlijk nog maar 2 weken echt zwanger?
Las dit een paar pagina's terug in een gesprek bij sterretje, ben hier wel eens nieuwschierig naar. dus help.

ik heb tot donderdagavond vrij, heerlijk.
laatste weken zoveel gewerkt dat ik nu wat rustiger aan mag doen.
Wat kan een mens daar van genieten, nou ja niet dat ik morgen niks te doen heb hoor, haha.
Morgen mag ik de oude tegels uit het washok bikken, pppfffff.
En er word morgen een dekvloer in de badkamer gemaakt, het begint er nou echt op te lijken.hopen dat we over een dikke maand kunnen badderen.

nou meiden ik ga ook slaapie doen,
voor iedereen welterusten
groetjes kruimels

He Kruimel,

Het klopt idd zoals je het beschrijft! In feite ben je dus maar 38 weken zwanger en geen 40!
Ze doen dit omdat je normaal niet precies weet wanneer de conceptie heeft plaatsgevonden!
Je bent meestal dus al vier of vijf weken zwanger als je er achter komt!

Hier gaat verder alles goed! Ik denk dat ik 1 dag voor mijn NOD ga testen!

Groetjes Roos

Wat is dit nou allemaal voor geks, zit ik een heel verhaal te typen wil ik het bericht plaatsen krijg ik er is geen bericht getypt, kan ik weer overnieuw beginnen  maar goed, nog een keertje

heb gelachen om de hondjestraining, bambi je mag je hondje wel bij mij brengen hoor kan ie naast joey op het potje haha zie het al voor me niet de hond in de pot maar op de pot hahah

jacqy: Hier nog steeds geen rd's te vinden, soms denk ik ik word het maar dan toch weer niet, en ik zei gisteravond nog tegen mijn man, het is dat ik een inwendige echo heb gehad vorige week , maar anders zou ik toch af en toe denken dat ik zwanger zou zijn, ik heb hele zere tepels, met rare bultjes erop, en dikke blauwe aderen op mijn borsten, kramp in mijn baarmoeder die uitstraalt naar de liezen,, maar ja we zien het allemaal wel, ik moet trouwens vanochtend weer bloedprikken en dan volgende week weer naar de gyn toen, het zal mij allemaal benieuwen

xxx linda

hey meiden

iedereen die moet werken vandaag een fijne werkdag en degene die vrij hebben veel plezier , ik ga boodschappen doen. Ik kom vanmiddag nog wel even buurten

xxx linda

Terug
Bovenaan