Klusbabes '4'

Hoi meiden,

Goedemorgen, nog steeds geen rd s te bekennen pffff. Ik had nooit verwacht dat ik zo graag ongesteld wou worden whahaha.
Sterretje; zou dat ideaal zijn zeg ..... potjestraining voor de hond. Komt hier weer met bakken uit de hemel vallen dus ga het dee steeds leuker vinden !!!!! Alles goed met je ?

Kruimels; das lekker meid een paar daagjes vrij. Ik ben vandaag ook nog lekker vrij en morgen mag ik ook weer aan de slag

Linda; ik had dat ook met mn berichtje .....alles weg!!!! Ik kon ook een paar topics helemaal niet openen gisteren, nu werkt alles weer goed gelukkig. Moest jij nou vandaag weer bloedprikken? ( sorry, weet het ff niet meer )

liefs happy

Hallo allemaal,
Hier ook lekker een dagje vrij. Maar dat wordt even flink poetsen en opruimen. Hier heeft het geregend en tussen de grijze wolken door schijnt de zon. Hier op een zeurende buikpijn en iets vaker naar het toilet moeten geen klachten. Ik probeerde gisteren eens niet op de buik in slaap te vallen, maar lukte niet. Toch maar gaan aanleren dan.
@happy: Je had toch altijd een heel regelmatige cyclus? Wat doe je als de rd's nu toch langer wegblijven?
@kruimels: ze tellen vanaf dag 1 van de laatste menstruatie. Op de site van predictor kun je dit behalve je vruchtbare dagen berekenen. Trouwens nog 2 dagen dan wordt het voor jou ook weer spannend!
@Linda: Het wordt een drukke boel daar dadelijk met al die potjestrainingen. Ik wil de katten ook wel sturen.
Liefs,
          sterretje

hey happy en sterretje

ik heb net weer gebloedprikt, pfff hebben we weer gehad, haha
Ik vind het wel spannend hoor happy nog steeds geen rd's misschien wel raak, ga je nog een keertje testen?

sterretje ; haha breng de katten ook maar, maar ik weet niet of bambi haar hondje met katten om kan gaan haha
Je kan wel gewoon op je buik slapen hoor, maar als je verder bent in je zwangerschap ligt het niet zo lekker, Ik ga elke week naar de fysio en toen ik een week of 11 zwanger was van joey voelde ik gewoon een bobbel in mijn buik als ik erop lag, en dat vond ik best wel eng, ik was bang dat ik het kindje zou pletten hahaha,

xxx linda

voor kruimeltje en engetjuh wordt het ook spannend over 2 dagen nod, spannend hoor dames
x
xxx linda

Hallo dames,

Idd rustig hier. Normaal staat klusbabes ergens bovenaan de lijst. Nu moest ik even zoeken.
Hoe is het poetsen gegaan Sterretje?
Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken Linda?

Ik ben vandaag lekker wezen shoppen (had een ADV dag). Heb erg dure laarzen gekocht, maar ik moest echt nieuwe hebben.
Kon ik even mijn zinnen verzetten. Zit echt in over het uitblijven van mijn ongi (zie mijn topic). Denk constant: voel ik al iets?
Maar goed, heb op de topic wel lieve en geruststellende reacties gehad. Das dan wel weer fijn.

Essy

hey essy

ik krijg volgende week donderdag de uitslag van mijn bloedk als ik bij de gyn ben
Ik had je topic gezien heb er ook wat geschreven , misschien niet al te opbeurend, maar wel de realiteit ( in mijn geval dan) ik hoop voor je dat je ongi echt snel komt meid, en dat het daarna allemaal goedkomt, want dan kun je weer verder

xxx linda

Terug
Bovenaan