Klusbabes '4'

Hallo dames!!

Blijft toch altijd spannend bloedprikken, vind jeook niet Linda? Jij hebt het iig weer gehad. Nu afwachten tot je afspraak bij de gyn volgende week!!

Essy, heerlijk he om veeeel te dure laarzen te kopen? Heb ik ook gedaan dit weekend wahahaha!!

Ik ben weer helemaal uitgedipt! M'n keuken glimt en ik ben weer blij. Nog geen rd te bekenen. Wel hele pijnlijke tepels...er gebeurt tenminste iets (hoop ik)!??

X Pip

hoi meiden,

zo mijn 1e werkdag zit er weer op en het ging best lekker, had vanmorgen ook niet echt moeite om op te staan, wat ik wel had verwacht.

Kan maar ff kort moet koken en vanaaf ben ik er ook niet, meidenaaf bij een vriendin van me.

Happy, nog steeds niks joh?? balen zeg. en pip?? ook al wat ??
Essy ook al nog niks, wat is dat nou he.
Linda heeft straks nog bloedarmoede hihihih. en mijn hondje is wel een HOND is namelijk al bijna 70 cm hoog en hij is gek op katten, vooral als ie ze te pakken krijg whahahaha.
Spannend voor een paar dames die dicht bij hun nod zitten, mijn duimen draaien voor jullie.

Alle meiden die ik vergeet sorry, maar denk ook aan jullie hoor.

miss. Tot straks

xxx Bambi

Hoi meiden,

Zo lin, daar ben je ook weer vanaf he ..... ben benieuwd naar de uitslag. Volens mij vroeg sterretje wat over mijn cyclus. Ik weet het ook ff niet hoor wat ik hier mee aan moet. Ik had een cyclus van 30, 29, 28 dagen en zit nu op dag 32. Ga van de week nog een keer testen , ik denk donderdag en als dat ook negatief is vraag ik aan de ha hoe nu verder. Daar moet ik toch vrijdag heen ivm bloeddruk. Ga nu ff naar de keuken ben met het eten bezig mmmmmmm lekker zuurkool......

liefs happy

sorry bambi ik zal nooit meer hondje zeggen haha

Pip: je mag mijn keuken ook wel poetsen hoor haha, ik ben blij dat je weer uit je dip bent

Happy: eet smakelijk, en zuurkool daar is het nu ook echt weer voor,

xxx linda

ik vergeet weer de helft op te schrijven, inderdaad happy als de rd's deze week nog niet izjn gearriveerd, zou ik het ook aan de ha vragen, en voorals als je toch al een afspraak hebt staan,

xx linda

Ja das makkelijk dan he lin, ben er dan toch. Ik denk alleen dat ik er niet veel wijzer van wordt. Mijn nicht heeft dit ook gehad, ze was eerst 4 maanden regelmatig ( 28 of 29 dagen ) en de dokter deed er niks aan. Er werd gezegd dat dit zo vaak voorkomt na het stoppen met de pil en als het echt maanden ging duren kon ze terug komen. Na 68 ! dagen werd ze ongie dus ze is nooit terug geweest. Ik zie het wel ....... De zuurkool was heerlijk zeg, ik heb alleen nog mega veel over. Kook altijd voor een weeshuis whahaha. Mn vriendin is aan het werk dus ga het straks wel bij haar brengen ....

kus happy

Hihi vergeet ook de helft ...... heb niet dezelfde ha als mn nicht trouwens

xxx

haha dan heb je geluk anders zegt die ha zometeen hetzelfde als bij je nicht,
Ik vind trouwens dat ze het niet altijd even serieus nemen hoor , als je een paar maanden niet ongi bent geweest, en dan kom je bij de ha en die zegt dan tja kom maar terug als je een jaar verder bent, (die heb je er ook tussen zitten), ik had voordat ik zwanger was ook zo'n gyn, die mijn echt niet serieus nam en ook   mijn menstruatie verleden niet, daarom ben ik blij met die man die ik nu heb, ik heb toen met die gyn die ik had voordat ik van joey zwanger was ook gezegd dat ik die man niet meer hebben wilde, en dat is ook gebeurd

xxx linda

Terug
Bovenaan