Klusbabes '4'

Dag dames,
Ik heb me vandaag lopen op te fokken. Even een telefoontje waarbij ik van het kastje naar de muur werd gestuurd en dan zo'n gozer die niet luisteren kan en zich afvraagt waar ik me druk om maak. Ach ja, gelukkig net een paar leuke telefoontjes nog gehad.
@linda:  Ik ben inderdaad bang dat ik op het eind niet meer op mijn buik kan liggen en dacht dus om nu alvast te oefenen om op zij te liggen. Linda waarom hadden ze prcies bloedgeprikt?
@happy: Wat lief dat je je vriendin eten brengt. Zo'n lieve vriendin heb ik niet, maar ze wonen ook te ver weg
@essy: poetsen ging redelijk, maar na een paar uur had ik het alweer gehad. Ik hoop dat je rd's snel komen, meid.
liefs,
        sterretje

Hey meiden,

Linda; ja zal je zien dat mijn ha het ook niet zo serieus neemt. Het valt natuurlijk op zich ook nog wel mee 32 dagen. Maar ja, als ik er dan vrijdag toch ben dan begin ik er wel gelijk over whahaha       mien ongeduld !!!!!!

Sterretje; als je ooit in de buurt ben kom je ook maar lekker eten hoor!!!!! hihi. Hoe gaat ie verder met je? Ze zijn niet zo gezellie als hier he op het zwanger zijn / mei moeders forum?

kus happy

hey sterretje,

dat is klote dat je overal heen wordt gestuurd en dat er niemand luistert, daar mag je gerust boos om worden
je vroeg waarop ik was geprikt,
Ze gaan mijn hormonen onderzoeken om te kijken of ik misschien een bepaald hormoon mis of zoiets, Omdat ik in mijn hele leventje nog niet zo vaak zelf ongi ben geworden, en wel met de pil. voordat ik zwanger was van joey vlotte dat ook niet, en heb homeopatische druppels geslikt die je baarmoeder schoonmaken, of het toeval was weet ik niet, maar na een paar weken werd ik uitmezelf ongi en nog op tijd ook elke maand om de 30 dagen, ik ben toen 3 keer ongi geweest en daarna was ik zwanger, nu heb ik ook weer die druppels geslikt, en werd 18 juli een heel klein beetje ongi, en ik ging er eigenlijk vanuit dat er nu weer een cyclus kwam net als de vorige keer, niet dus, ik ben nu nog steeds niet ongi geworden en daarom had ik contact met de gyn opgenomen

xxx linda

hey happy

vind het trouwens wel lief van je hoor dat je eten voor je vriendin brengt, die van mijn doen dat niet haha

xxx linda

Hey meiden

ik wens jullie allemaal een fijne avond, ik ben er vanavond niet want ik ga naar een vriendin toe, morgen dan lees ik weer bij, Misschien dat ik er morgenavond nog even ben, want dan kan ik wel wat afleiding gebruiken morgen had mijn ma 57 jaar geworden dus het wordt wel een kl*te dag, maar goed daar moeten we maar weer doorheen

alvast iedereen weltrusten

xxxx linda

Hoi meiden,

Lin, kom ook maar lekker eten als je in de buurt bent hoor !!!!! Het is hier net de zoete inval whahaha. Ik ga nu ook weg .... ben er morgen avond weer eerst weer werken pffff. Lin, veel sterkte voor morgen, snap dat dit een rot dag voor je wordt meid. Ik ga ook van die dagen tegemoet. In april is natuurlijk mn oom overleden en we waren echt heel close !!!! Mis hem nog iedere dag. We zouden natuurlijk ook met elkaar op vakantie gaan en dat zou aankomende zondag ( 23 sept ) zijn, vervolgens zou hij 26 sept jarig zijn ( 54 worden ) 1 okt. is zijn vrouw jarig en 3 okt. is hun trouwdag. Zie er echt als een berg tegenop !!!!! Lin, snap je dus heel goed, nogmaals veel sterkte meid, denk aan je !!! Meiden, heel verhaal geworden pffff, fijne avond en tot morgen

dikke kus happy

Hey meiden,

Linda, heel erg veel sterkte morgen!!

Sterretje, ik weet niet of het wel of niet beter is voor het kind om op je rug of zij te slapen, maar het is in ieder geval wel beter voor jezelf. Als je een verstelbaar bed hebt kan je je hoofdzijde een stukje om hoog zetten, binnen een week ben je waarschijnlijk van je buikslapen af. Als je geen verstelbaar bed hebt kan je twee kussens in je zij leggen, dat je op je rug blijft liggen of je kan een tennisbal aan je pyjama/nachtjapon spelden. Zo gauw dat je op je buik gaat liggen wordt je wakker en moet je anders gaan liggen. Ik heb er ook steeds moeite mee, maar na een aantal slapeloze nachten lukt het me wel. Misschien heb je er wat aan. En anders denk ik dat je tijdens je zwangerschap vanzelf niet meer op je buik wilt liggen omdat het niet meer fijn is.
Heb je je trouwens nog aangemeld voor moeders voor moeders?

Groetjes, Linda

Happy, ook een fijne avond. En ook heel veel sterkte de komende dagen.

Terug
Bovenaan