Klusbabes '4'

hoi meiden,

linda sterkte morgen.

ik ga er ook weer vandoor en ben er morgenavond maar ff, moet dan trainen met de hond.

veel plezier allemaal.

xxx Bambi

Hier ben ik ook weer. Gisteren niet geweest en moest dus gelijk ef 5 pagina's bijlezen

@Rimke: zie je wel dat je misschien zwanger bent??

@@@ ben t allemaal alweer vergeten! sorry dames, ik dacht t wel even te onthouden maar dus niet. Ook niet opgeschreven wat er met jullie is gebeurd...sorry hoor
Voor alle neg. testers...balen en voor alle ongers....klote....en voor alle NOD-ers...spannend!!!

Hier nog steeds aan t vloeien. Vandaag bloedgeprikt en krijg donderdag de uitslag.

Vindt t maar koud hoor vanavond. Ga vanavond eens lekker bankhangen, beetje tv kijken.

mama Roos, dank je voor je goeie uitleg, ik dacht zelf al zoiets.
Wel raar eigenlijk, maar scheelt natuurlijk wel dat je als je het weet je ineens langer zwanger bent dan gedacht haha.
Het lijkt mij zo moeilijk om je mond te houden tegen je dierbaren als je weet dat je zo'n klein wondertje in je buik draagt.hoop dat ik mijn mond kan houden.
ik heb donderdag/vrijdag mijn Nod, vind het deze keer nog spannender dan anders, weet ook niet waarom.
Ik duim ook voor jou hoor als je Nod dichterbij komt,
groetjes kruimels

he happy,

lekker zuurkool gegeten, lekker he zo'n echte hollandse pot.
Wij hebben vanavond stamppot wortels met uien gehad, mjam mjam.
Inderdaad heel lekker hoor zo een paar dagen vrij, maar zijn natuurlijk nog steeds heel druk met de verbouwing, pppffff.
Spannend hoor dat je ook donderdag nog weer een keertje gaat testen, tegen die tijd word het voor mij ook spannend, misschien komen we allebei wel met goed nieuws, ik hoop het zo! voor iedereen hier!!!!!
Werkse morgen en welterusten voor straks
groetjes kruimels

wij hebben ook al wortelstamp gegeten. Het is echt het weer voor de nederlandse stamppotten en zuurkool. Hmm... was wel weer eens lekker.
Ik ben er dalijk weer vandoor. Dalijk lekker zwemmen. Kan ik tenminste ook doorzetten als ik zwanger ben (hmm... zwijmel zwijmel, heb er nu al zin in).

he sterretje,
ook jij bedankt voor de reactie, ik snap nu volkomen hoe het werkt bij die doktoren haha.
Ik vind het wel wat, als ik (hopelijk) zwanger ben dat ik dan al verder heen ben dan het in werkelijkheid is, makkelijk toch.
hoe voel jij je meid? ben zo blij voor je!!!!!
het word bij mij inderdaad ook erg spannend aankomende dagen,
ga nu effe gtst kijken,
daaaaag

Linda en Bieb ik hoop dat de bloeduitslag voor jullie positief is!

Happy en kruimels succes met testen!
En degene die NOD heeft ook veel succes!!

Ik heb een lichamelijk dipje, ben moe en heb rugpijn en hoofdpijn en ben slapjes en heb honger en ben een beetje sachi en de hondjes zijn een beetje klieretig en ik ga dadelijk lekker op de bank hangen House kijken in mn campingsmoking en me met een rol koekjes vol vreten!!!

@linda,
ik hoop echt voor je dat ze wat met de uitslag van de bloedtest kunnen, duim voor je.
hopelijk kun je gauw vertellen aan ons dat kleine joey een broertje of zusje krijgt.
Ik sta als donderdag op de roze wolk voor mijn Nod, maar kan ook wel 1 of twee daagjes later zijn hoor, omdat ik geen regelmatige cyclus heb.donderdag zit ik op 32 dagen net als de vorige maand.
Heb deze maand wel voor het eerst getemperatuurt en er is wel een piekje te zien.
zal het even kort opschrijven, ben benieuwd of jij (als moeder) er wat van kan maken.
dag 1   :   37       graden
dag 2   :   36,8 graden
dag 3   :   36,8 graden
dag 4   :   36,8  graden
dag 5   :   36,8 graden
dag 6   :    36,9 graden
dag 7   :    36,8 graden
dag 8   :   36,9 graden
dag 9   :   36,6 graden
dag10 :    36,8 graden
dag11 :   36,8 graden
dag12 :   36,8 graden
dag13 :   36,8 graden
dag14 :   36,6 graden
dag15 :   36,5 graden
dag16 :   36,7 graden
dag17 :   36,7 graden
dag18 :    36,7 graden
dag19 :   36,7 graden
dag20 :   36,8 graden
dag21 :   37,1 graden **********
dag22 :   37       graden
dag23 :   37       graden
dag24 :   37,1 graden
dag25 :   37       graden
dag26 :   37       graden
dag28 :    37,1 graden
dag29 :   37       graden

Ik denk dus zelf ondanks dat het niet helemaal met een halve graad is gestegen dat mijn eisprong dag 21 moet zijn geweest.
Dat zou dus betekenen dat ik zondag 9 september mijn ei zou moeten hebben gehad.
Ik heb wel al vaak gehoord dat de lengte van je cyclus bepaalt word door de eerste helft van je cylcus en dat de meesten wel 14 dagen voor hun Nod hun ei hebben.
als ik een normale cyclus zou hebben dan zou ik afgelopen zondag mijn nod hebben gehad, maar ik ga in ieder gaval uit van langer vandaar donderdag op de roze wolk.
Dat is dan de 32 ste dag.
Kijk ik naar de temperatuur verhoging op de 21 ste dag dan zou ik theoretisch zaterdag 22 september mijn nod hebben.
Lastig allemaal hoor.
Wat denk jij ervan?
groetjes Kruimels

Terug
Bovenaan