Hey meiden
ik vind jullie allemaal erg lief, bedankt voor jullie super lieve woorden, gistermiddag heb ik alvast bij mijn moeder een heleboel bloemen en planten neergezet, je ziet bijna de tekst niet meer op haar steen haha, zou ze wel grappig vinden, ze hield namelijk wel van bloemen en planten, maar genoet treurig over mij
Bieb, : ik hoop voor je dat donderdag de bloeduitslagen goed zijn, en ik hoop echt voor je dat het bloeden nou een keertje stopt meid want het duurt wel erg lang nu, vind het erg rot voor je
Happy: jij ook sterkte deze maand (want dat is het eigenlijk) bleh dat zijn echt rotdagen meid, en dan ook alles achter elkaar, sterkte meid
Bambi: alvast veel trainplezier met de hond (ik dacht dat ik hem zou krijgen haha)
Kruimels: spannend spannend meid, het is logisch dat je erg nieuwsgierig bent, succes
Meiden ik ben er vanavond ook niet, ik heb het maar druk haha ik trouwens wel goed voor vandaag want dat leid af
Ik ga nu naar mijn werk, en ik ben er om 19.00 uur nog wel eventjes maar daarna niet meer,
Iedereen een lekker werk- of vrijedag
xxxx linda