Klusbabes '4'

oh en linda... ik wil je nog even heel veel sterkte wensen voor morgen, ik weet dat het een moeilijke dag zal worden.
Maar na de regen komt weer zonneschijn hoor, ALTIJD!!!!
doei

oh en linda... ik wil je nog even heel veel sterkte wensen voor morgen, ik weet dat het een moeilijke dag zal worden.
Maar na de regen komt weer zonneschijn hoor, ALTIJD!!!!
doei

Hallo meiden,
Het was weer een drukke avond dus geen tijd gehad om even te buurten.
@Happy: ik zie je uitnodiging net te laat. Had ik het geweten was ik niet met koken begonnen.  Tja en wat betreft het andere forum. Er staan soms berichten bij dat ik denk; nou, nou, je kunt dingen ook anders zeggen. Gelukkig zijn er ook "echte, gezellige, eerlijke meiden die dingen op een niet kwetsende manier zeggen". De klusbabes.
@Linda: Ik hoop dat ze dan snel een oplossing hebben zodat je snel ongi wordt. Dit is net alsof je langs de snelweg op de volgende trein bent aan het wachten. En voor morgen ontzettend veel sterkte en kracht.
@linda84: bedankt voor de tips. Ik mag eigenlijk ivm mijn rug ook niet op de buik slapen, maar ben dit altijd blijven doen. Op deze manier moet ik het me wel aanleren, hihihi
liefs,
        sterretje

@happy: ook jij nog sterkte de komende dagen. Je wordt er in korte tijd meerdere malen mee geconfronteerd zo.
@Linda84: Ik heb me via de site van moeders voor moeders aangemeld. Nu gaan ze me bellen. Wel lachen er staat als keuze bij of ze iets op de voicemail mogen inspreken als je er niet bent. En als je het geheim wilt houden kan de consulente je tips geven. Met al die jonge koters hier in de wijk weet straks de hele buurt waarom we flessen voor de deur hebben en wat er in zit
@bambi: enne zit je al helemaal in de werksleur of valt het wel mee?
@bieb: Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik lees een paar berichten en reageer er op en blijf dit doen tot ik ze allemaal gehad heb. Iemand anders gaf de tip om 2 keer hetzelfde venster te openen en in 1 in te loggen. Dan kun je lezen en reageren.
@Renee: Een beetje een baaldag vandaag, wat rot voor je. Gelukkig begon hier tegen de middag de zon weer te schijnen. Maar dit herfstweer maakt het er niet beter op. Hoop voor je dat morgen een goede dag voor je wordt.
liefs,
        sterretje

Hey meiden

ik vind jullie allemaal erg lief, bedankt voor jullie super lieve woorden, gistermiddag heb ik alvast bij mijn moeder een heleboel bloemen en planten neergezet, je ziet bijna de tekst niet meer op haar steen haha, zou ze wel grappig vinden, ze hield namelijk wel van bloemen en planten, maar genoet treurig over mij

Bieb, : ik hoop voor je dat donderdag de bloeduitslagen goed zijn, en ik hoop echt voor je dat het bloeden nou een keertje stopt meid want het duurt wel erg lang nu, vind het erg rot voor je

Happy: jij ook sterkte deze maand (want dat is het eigenlijk) bleh dat zijn echt rotdagen meid, en dan ook alles achter elkaar, sterkte meid

Bambi: alvast veel trainplezier met de hond (ik dacht dat ik hem zou krijgen haha)

Kruimels: spannend spannend meid, het is logisch dat je erg nieuwsgierig bent, succes

Meiden ik ben er vanavond ook niet, ik heb het maar druk haha ik trouwens wel goed voor vandaag want dat leid af

Ik ga nu naar mijn werk, en ik ben er om 19.00 uur nog wel eventjes maar daarna niet meer,
Iedereen een lekker werk- of vrijedag

xxxx linda

oja vergeet ik helemaal

Sterretje: even over dat op je rug slapen, je kan als je zwanger bent gewoon op je rug slapen, maar mijn ervaring daarmee is dat toen ik een maand of 7 zwanger was, ik het erg benauwd kreeg als ik op mijn rug ging slapen, want je hebt dan natuurlijk al een behoorlijke buik, en bij knelde toen iets af maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn .

Nu ga ik echt weg

knuffels van linda

hey meiden

wat een rust hier vandaag, we stonden helemaal op pagina 2 ben ik niet gewend om zover te moeten zoeken haha

xxx linda

hoi meiden,

fff mega snel. Jeemienee wat is he rustig hier. kan ook maar ff.
Hier alles goed, voel me alleen een beetje wiebelig. miss een griepje om de hoek.
iedereen succes gewenst.

Ga nu eten en vanaaf dus traienn met doggy, morgen aaf heb ik weer tijd voor jullie hihihih.

fijne aaf xxx Bambi

Terug
Bovenaan