Klusbabes '4'

Het is inderdaad niet druk hier. Ik zal er ook maar een uurtje zijn vandaag.
Wat lief Linda dat je zoveel bloemen bij je moeder hebt gelegd. Gaat het een beetje vandaag?
Hoe is het met bloedprikken gegaan Bieb? Dat was toch vandaag? Heb je meteen de uitslag gekregen?

Liefs, Linda

he meiden!

Linda en bambi, ik hoop voor jullie dat de bloeduitslagen goed zijn! Wel spannend hoor!
Happy, dat word echt een moeilijke periode voor je! Veel sterkte daarmee. En hoe staat het met de RD's?
ik hoop voor iedereen dat ie snel duidelijkheid gaan krijgen! het lijkt me echt verschrikkelijk als je niet weet waar je aan toe bent!
Vandaag weer een dag gewerkt en de week is weer door de helft!!
Hoe is het verder met iedereen?

Liefs Jacqy

Hallo allemaal,
we zaten inderdaad al op de 2e blz. Ik kom net van de huisarts. mijn bloeddruk werd gemeten en mijn gewicht gewogen. Daarnaast vroeg ze welke symptomen ik  had. Ik gaf aan moeheid. (ben ik de kramp vergeten aan te geven.) Over 3 weken moet ik terug en ik moet nadenken of ik een nekplooimeting via een  inwendige echo (ieks) wil. Ook wordt er dan bloed geprikt. De meting is voor het syndroom van down. Dat hoefde van ons eigenlijk niet zo gecontroleerd te worden, maar nu blijkt dat ze ook kijken naar een open ruggetje en andere afwijkingen. Ik kreeg verder een map mee met info. Eigenlijk gek. Het blijkt dat je bij ons in het ziekenhuis om de hoek alleen een gyneacoloog hebt. Dus kom ik naar het academisch ziekenhuis aan het gaan voor het prikken en de echo.
ik was nog geen half uur thuis toen moeders voor moeders belde. er komt dinsdag een consulente. Ze kan de kannen leveren met een zak erom en ik kan het bij haar thuis afgeven. (ik had aangegeven het geheim te willen houden.) Ik moet di. ochtendurine klaar hebben staan. Ben benieuwd.

@bieb: en al nieuws?
@pipstip en happy: nog geen rd's?
@kruimels: hoe voel je je.
@linda: We hadden het een tijd geleden over char, maar nu weet ik niet meer of jij daar in gelooft. Ik weet het alleen nog van happy. Trouwens bedankt voor de tip. Daar had ik niet aan gedacht. superhandig zo'n mama op het topic  Ik ga dan maar oefenen met zijliggen. Hé lin, heb jij trouwens al eens zo'n inwendige echo gehad?
@jacqie: en de vakantie nog in je achterhoofd of is die alweer mijlenver verdwenen???
Ik heb vandaag last van hoofdpijn zeg ik je. Ook was ik bekaf toen ik naar huis reed. Ik viel bijna in de auto in slaap. Ik heb net wat gegeten, maar mijn maag knort alweer. Ik ga even wat eten.
liefs,
        sterretje

Hey sterretje

spannend allemaal hoor, en zo wordt het wel allemaal echt he, zo met al die vragen die de ha stelt enzol echt leuk voor je

Linda: op dit moment gaat het weer, heb straks effe lekker zitten janken, heb me de hele dag groot gehouden en op een gegeven moment moet het er even uit, maar nu gaat ie wel weer

Ik moet nog even wat leuks kwijt over joey, Ik had gezegd dat ik bezig was met zindelijk maken en ik was begonnen met een stickertjes systeem, als ie 5 keer op het potje zou plassen kreeg ie van mij een kadootje, Elke keer als ie op het potje zou plassen kreeg ie 1 stickertje, en vandaag moest ie nog 2 stickertjes. en nu heeft ie vanavond wel 10 keer op het potje geplast, elke keer wel een klein laagje maar dat maakt niet uit, het zat in het potje, hij was zelf ook helemaal door het dolle heen, want hij ging nu om de minuut op het potje zitten en dan erg hard jajajaj schreeuwen en dan zat er evengoed weer wat plas in, ik ben echt super trots, en n natuurlijk morgen nog afwachten watn dan kan ie het wel weer niet doen, Ik zei al tegen joey dit is het allermooiste kadootje wat je oma engeltje hebt kunnen geven()
Zo het is een heel verhaal geworden haha

xxxx linda

@ Kruimels en Engeltje veel succes morgen met de NOD

@ Pip en Essy nog steeds geen RD te bekennen??

@ Bieb succes met de bloeduitslag morgen ik duim voor je!

@ Happy veel sterkte met de moeilijke periode…

@ Linda ik hoop dat je de dag goed bent doorgekomen…

@ Sterretje afgelopen nacht al succes gehad met het niet op je buik slapen?

@ Bambi succes met de training!

Hier nog steeds bruine afscheiding (bah) maar geen echte RD. Ik wordt een beetje dol ervan. Wil onderhand wel eens weten waar ik aan toe ben. Of de RD moeten gewoon doorzetten en komen of die bruine afscheiding moet ophouden

Hey sterretje

Wat dat char betreft daar geloof ik wel in, maar ook omdat ik zelf bij een medium ben geweest, over mijn moeder en dat was erg indrukwekkend wat er toen werd gezegd,
Ik heb vorige week een indwendige echo gehad, maar daar voel je niks van (ik tenminste niet) de gyn duwde een grote stok naar binnen met daarom wat gel om het natuurlijk schuifbaar te maken haha, en zo kon ik mijn baarmoeder en eierstokken zien, vond ik wel grappig, alleen je moet in zo'n stoel liggen met je benen in de beugels dat vind ik tohc zo vrouwonvriendelijk, maar ja dat is niet anders

xxx linda

Hoi Lin:
Ik kreeg de tranen in mijn ogen van je verhaal. En ik weet zeker dat oma engeltje vandaag bij jullie is en dat ze supertrots is hoe haar dochter haar kleinzoon opvoedt.
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan