Hey sterretje
spannend allemaal hoor, en zo wordt het wel allemaal echt he, zo met al die vragen die de ha stelt enzol echt leuk voor je
Linda: op dit moment gaat het weer, heb straks effe lekker zitten janken, heb me de hele dag groot gehouden en op een gegeven moment moet het er even uit, maar nu gaat ie wel weer
Ik moet nog even wat leuks kwijt over joey, Ik had gezegd dat ik bezig was met zindelijk maken en ik was begonnen met een stickertjes systeem, als ie 5 keer op het potje zou plassen kreeg ie van mij een kadootje, Elke keer als ie op het potje zou plassen kreeg ie 1 stickertje, en vandaag moest ie nog 2 stickertjes. en nu heeft ie vanavond wel 10 keer op het potje geplast, elke keer wel een klein laagje maar dat maakt niet uit, het zat in het potje, hij was zelf ook helemaal door het dolle heen, want hij ging nu om de minuut op het potje zitten en dan erg hard jajajaj schreeuwen en dan zat er evengoed weer wat plas in, ik ben echt super trots, en n natuurlijk morgen nog afwachten watn dan kan ie het wel weer niet doen, Ik zei al tegen joey dit is het allermooiste kadootje wat je oma engeltje hebt kunnen geven()
Zo het is een heel verhaal geworden haha
xxxx linda