Klusbabes '4'

hey renee

Jeetje he dat schiet ook niet op alleen bruine afscheiding, ik kan erin komen dat je zoiets hebt van of het zet door of het moet stoppen, nu weet je gewoon niet of je ongi bent of niet, erg vervelend voor je

xxx

sorry sterretje, ik denk dat ik even wat gemist heb,
wat voor kannen zijn dat dan?
Toch heel bijzonder dat je vandaag voor de eerste controle heen bent geweest, bij zulke mensen kun je het er in ieder geval wel over hebben en helaas nog niet met je vrienden.
Weten jullie al wanneer je het gaat vertellen van je zwangerschap? en willen jullie ron die 20 weken ook weten wat het geslacht is?
groetjes Kruimels

hey sterretje

dank je voor je erge lieve woorden, ik zit hier nou gewoon weer met de tranen in mijn ogen, dank je meid

xxx linda

@Linda,
Ja dat klopt. Het is inderdaad vrouwonvriendelijk en ik lijk aan te voelen wie de grootste prutsers zijn. De ene keer was er een assistente bij die keek alsof ze voor het eerst een kruis zag. Nou dan voel je je piepklein. De 2e keer lukte het niet en moest er iemand worden bij geroepen en die deed het niet meer op de nice way.
Maar ja, als het niet anders kan.

hai sterretje

dan tref je het inderdaad niet, dan zou ik er ook tegenop zien hoor, en wat dat kruizenkijken betreft, dat vind ik ook iets verschrikkelijks. ik had het na mijn bevalling van joey toen moest ik gigantisch worden aangehecht, maar op een gegeven moment zaten er 3 man even te koekeloeren, ik voelde me net een koe, ik heb toen ook gezegd of ze het allemaal konden bekijken, toen gingen ze weg, ik weet ook wel dat het hun werk ik maar god je voelt je echt lullig

xxx

Hoi renee,
Het zijn kannen om de urine in op te vangen. Ze brengen ze 1 keer in de week en ze komen ze 1 keer in de week ophalen, maar ik kies er voor om ze weg te brengen, zodat er weinig kans is dat anderen ze zien.
Het slapen op de rug leek me dit keer beter af te gaan.
We wilden het pas rond de 12e week vertellen, maar als je het al teveel ziet of merkt dan zal het eerder moeten.
Wat rot dat je niet weet waar je aan toe bent. Hoe lang is dat nu al??

linda,

hartverscheurend verhaal over je zoontje, die voelt het vast aan dat het vandaag een moeilijke dag is en heeft je vast willen opvrolijken.
Ik geloof dat het niet zo heel erg druk is vanavond op dit forum,
fijne avond allemaal
groetjes kruimels

hoi kruimels

je zou het inderdaad bijna zeggen, dat ie het aanvoelt en mij op deze manier op te vrolijken, nou dat is in ieder geval gelukt dan want ik ben apetrots haa

xx linda

Terug
Bovenaan