Klusbabes '4'

Sterretje ik vind  echt goed dat je je bij moeders voor moeders heb aangesloten! Ik denk dat ik dat ook wel zal gaan doen als ik aan de beurt ben!

Vanaf zondag heb ik er al last van vandaag 4 dagen dus. Vanmorgen dacht ik dat het eindelijk zou doorzetten, maar toch niet. Ik was al aan het twijfelen of dat ik dit nu als ongesteld zijn moest beschouwen maar daar is het veel en veel te weinig voor....

Linda wel goed van Joey dat hij al zoveel op het potje heeft geplast. en ben jij even blij dat je hem maar kleine cadeautjes hebt belooft in plaats van  hele grote! Als hij zo doorgaat ben je aan het einde van de week blut!

Hoi lin,
Dat ze kijken oké. Maar die keek bijna alsof ik haar had gevraagd een worm te eten. Dan stel je je kwetsbaar op en dan dit.
Ben ondertussen een appeltje aan het eten. Hoe is het trouwens met je vader (lichamelijk).

he sterretje,
volgens mij beginnen bij jou de zwangerschaps verschijnselen te werken, haha
ik ben kruimeltje die dat vroeg van die kannen,whawha.
geeft niks hoor,
maar waarom moet je urine nu nog onderzocht worden, je bent toch zwanger?
ik denk dat het bij mij ook heel lastig zal zijn om het zo lang geheim te houden, hoop voor je dat jullie het zo lang mogelijk voor je kunnen houden.
groetjes kruimels

He meiden,
Hier ook nog even een berichtje van mij, het is wat rustig op het forum he? Iedereen heeft het ook maar druk!
Linda, gecondoleerd met de sterfdag van jouw mama.........treurige dagen altijd! Wel mooi dat ze nu weer een rustplaats heeft met mooie bloemen en planten!

Ik zit in de nachtdienst, vannacht de derde.........was erg druk de afgelopen twee nachtjes dus geen tijd om te reageren, zucht! Nachtdiensten horen rustig te zijn!
Ik voel me bij tijd en wijlen ntzettend belabberd, durf ook niet te hopen..........ben heel moe, zwaar hoofd, menstruatiepijntjes in mijn buik, opgezette buik, vanmiddag toen ik wakker werd ontzettend misselijk, wel de hele tijd een hongergevoel maar geen trek, als ik lig voornamelijk maagzuur, pijnlijke borsten, rommelende darmen, vanmiddag inenen kramp in mijn linkertiet..........au!!! Ik weet het niet meer, of ik wordt ontzettend in de maling genomen of ik ben zwanger..........en dan maar hopen dat het blijft zitten en niet gewoon ongesteld word volgende week vrijdag............wat een onzekerheid..........pfffffff
Nu ja, genoeg geklaagd, sorry! Fijne avond allemaal.

hey sterretje

die mensen doen ook maar hun werk maar inderdaad je hebt ze ertussen zitten haha
Met mijn pa gaat het gelukkig weer goed, hij heeft vandaag voor het eerst weer een stuk gefietst, naar het graf van mijn ma en dat ging wel goed, daar ben ik wel blij om hoor scheelt mij weer een hoop

Renee; inderdaad dat ik wat kleins heb beloolfd aan joey, want anders ben ik inderdaad aan het einde van de week blut haha
xxx linda

Hey rimke

dank je wel meid,

Wat ontzettend spannend meid, je zou indedaad bijna denken dat het raak is, ik kan niet wachten tot het volgende week vrijdag is voor jouw echt spannend, werkse nog even vannacht

xx linda

Kruimels, oeps ik heb geloof ik te snel gelezen, sorry.Nou ze willen weten of ik genoeg hcg aanmaak. Ze had het over "iets meten."

Ik was vandaag bij de etos om nieuwe foliumyuurtabletjes te halen. Ik dacht ik pak de multivitaminen voor zwangere vrouwen dan heb ik alles in een. Hebben ze daar vitamine voor vrouwen die zwanger willen worden, Vitamine voor vrouwen die zwanger zijn en vitamine voor vrouwen die zwanger zijn geweest...
Ik was zo onder de indruk en  ben uiteindelijk maar naar huis gegaan met gewone foliumuurtabletjes.

Terug
Bovenaan