Klusbabes '4'

hey meiden

ik moet stoppen want ik wordt zo opgehaald want ik moet weg,
morgenochtend lees ik alles weer bij en iedereen een hele fijne avond
Sterretje niet op je buik slapen he haha
Renee : ik hoop dat de bruine afscheiding snel over is

Tot morgen

xxxx linda

Renee,
Ik hoop dat je snel meer weet meid. Want dat wachten is ook frustrerend.

Hey Linda,

Ik kreeg ook gewoon tranen in mijn ogen over hoe jij dat zei van Joey en je moeder. Je hebt volgens mij echt een kei lief mannetje. Zo eentje wil ik ook wel. Maar volgens mij doe jij ook erg veel met je zoontje en dat zullen ze denk ik ook wel erg fijn vinden.
En het is goed dat vandaag de tranen komen. Zo kan je het denk ik beter verwerken.

Liefs, Linda

ik kan me zo ergeren dat ik niets wijzer wordt... maar ja meer doen dat wachten kan ik nu toch niet.

Nou hoe moeilijk is het om foliumZuur te typen...

Rimke ik denk dat je ons binnekort goed nieuws hebt te melden!!

Renee,      hoezo afschrik-beleid. ik zie het al voor me.
Rimke wat spannend. Ik had 1 week vooraf ook ongikrampen en dacht even een korte cyclus te hebben.
Sorry dames, maar mijn mannetje is thuis en wil ook wat aandacht. Ik kom straks nog buurten.
liefs,
          sterretje

he meiden,

rimke, het word echt spannend voor jou he?! duimen maar!!!
Renee, ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Voelt het wel al aan alsof je ongie gaat worden?
Linda, wat een moeilijke dag voor jou. maar gelukkig maar dat joey je een klein gelukkig momentje heeft gegeven! Geweldig om te lezen!
Sterretje, goed hoor dat je mee gaat doen aan moeders voor moeders! Voel je je goed? Lijkt me inderdaad moeilijk om jezelf aan te leren niet meer op je buik te slapen.
Ik slaap ook altijd op mijn buik.. moet er niet aan denken op mijn rug/zij te liggen!
brr.. ik heb t toch koud! niet normaal meer!

Liefs Jacqy

he jaq, heb jij het ook al zo koud? ik ook man.
de kachel staat hier de hele avond al op 21 graden, maar goed dat mijn vriendje niet thuis is, die houd helemaal niet van warmte ( hij heeft een buiten beroep).

sterretje, ik snap het! wel ingewikkeld allemaal he die procedures haha.
het is een hele klus om zwanger te raken,  maar als je eenmaal zwanger bent dan begint het pas echt whawha.

ik kijk vanavond "het  blok"op net 5, heel leuk, oh het begint weer
doei

Terug
Bovenaan