Klusbabes '4'

Hoi lieve meiden,

Hier goed nieuws, de rd s zijn er ! Had het natuurlijk liever anders gezien maar, ben nu van de onzekerheid af en heb natuurlijk ook geen zin in een mega onregelmatige cyclus. Vandaag is dag 33 dus valt nog mee. Ik ga zo even op babybrabbel mn nieuwe nod uitrekenen en dan vul ik de roze wolk in. Bedankt trouwens meiden voor jullie lieve woorden over de moeilijke tijd die eraan komt. Jullie zijn echt schatten !!!!!!!

Linda; ben je deze rot dag een beetje doorgekomen meid? Heb aan je gedacht. Wat heb jij een wereld zoontje zeg, lijkt me echt super lief, ik kan je man natuurlijk niet maar in iedergeval heeft hij dit ook van jou. Jij bent ook echt een schat, al die bloemen bij je moeder ( oma engeltje  ) schoot helemaal vol. Je doet het volgens mij qua opvoeding super lin, als ik ooit een kindje heb kom ik bij jou op les!!!!

Sterretje; nu word het weer wat echter voor je he meid. Super dat je meedoet aan moeders voor moeders, zou ik ook doen hoor!!!! Lijkt mij ook wel moeilijk hoor om niet op je buik te slapen hihi

Pip; Hoe is het bij jou meisje? Al iets van rd s te bekennen? Klote he, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent he....... duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt

Rimke; och meisje toch, wat hoop ik het voor je!!!! Je klinkt zooooo zwanger. Ik ga me suf duimen tot aan je nod .......

Voor degene die ik vergeet sorry maar, weet het even niet meer .....

kus happy

Renee, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt zeg !!!!! Wat vreemd he nog stedds bruine afscheiding. Hag jij nou al getest of niet? Wil je geen valse hoop geven maar, mijn vriendin had dit ook, dacht dat het haar ongie was, werd na 28 dagen niet ongesteld en bleek dus al 7 weken zwanger te zijn!!!! Is waarschijnlijk een innesstelingsbloeding geweest ........

kus happy

happy, wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Nooit fijn natuurlijk die stomme ongie maar je kunt tenminste verder!   Echt raar, vorige maand stonden we samen op de roze wolk op 1 dag en nu ben jij net ongie geworden terwijl de mijne alweer 3 dagen weg is! hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is!

Liefs Jacqy

Hoi kruimels,

Voor jou wordt het nu ook spannend he meid. Heb je al klachten? Zag je temp lijst staan...... spannend hoor. Zal ook voor jou heeeel hard duimen....

kus happy

Hey jacqy

Nou is idd raar he ..... mn cyclus was zo mooi regelmatig. NOu valt dit natuurlijk op zich nog wel mee..... Ben blij dat ik nu in ieder geval weet waar ik aan toe ben !!!!! We gaan ervoor he in de volgende ronde !!!!!!!!!!!! hihi

kus happy x

Ik voel niets dat erop lijkt dat ik ongi wordt. Wel al een beetje krampjes maar dat heb ik volgens mij al de hele cycles. De vorige keer dat ik ong ben geworden heb ik totaal niets van krampen gehad terwijl ik dat met de pil wel altijd had. ik heb vanaf zondag last hiervan dus 4 dagen nu. Ik zit onderhand op dag 48.  De vorige cyclus was 63 dagen!

Jammer dat de RD zijn gekomen happy. Op naar de volgende ronde dan maar. Veel succes!

O ja, afgelopen vrijdag (dag 43) had ik negatief getest. Als ik niet ong wordt dat ga ik de 27e weer testen, dat is dan dag 56...

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
     _engeltjuh_ 1e ronde  
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Terug
Bovenaan