Klusbabes '4'

Hey renee,

Sorry meid, wist het ff niet meer hoor dat je al getest had. Nu achteraf weet ik het wel weer want we waren toen allemaal nog zo ongeduldig whahaha .... Klusbabes ongeduldig? Valt toch wel mee ...... Hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt kan je vol goede moed naar de volgende ronde .....

liefs happy

Hoi essy

Hoe gaat het met je? Jeetje wat een hoop reakties zeg op je topic. Hoop dat je er wat aan gehad hebt! Ook voor jou hoop ik dat je snel duidelijkheid hebt ..... Sterkte meid

liefs happy

hoi meiden
Ik heb dus morgen mijn nod!!!
nog niets te bekennen...ik had vanmiddag wel echt het gevoel dat ik ongesteld werd of zou worden maar dus niet!!!
Ik hoop dat ze ook lekker weg blijven!!!
ik had vorige week wel met et afvegen 2 keer wat bruin/roodsachtigs maar ja ik weet ook dat het nog alle kanten op kan gaan!!!!
Ik laat et jullie weten als ik meer weet
Liefs Miranda
Ps..nog ff een vraagje....kan et zo zijn als je wel zwanger bent dat je wel gewoon et gevoel hebt dat je ongi moet gaan worden?????????

Hey engeltjuh

Wat ik zo hier op het forum lees is dat een hoop mieden een soort ongie gevoel hebeen voordat ze positief testen. Ik heb toen ook al op jou topic gereageerd dat ik vond dat je verhaal wel heel erg op een innestelling leek!!!! Ik hoop het echt voor je meid. Hou ons op de hoogte he...... zal heeeel hard voor je duimen

kus happy

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
     _engeltjuh_ 1e ronde  
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Hallo,

Allereerst Linda. Veel sterkte deze dag. Weet een beetje hoe je voelt. Mijn schoonvader is 4 jaar geleden (25 aug.) en mijn schoonmoeder 2 jaar geleden (30 sept.)

Hier nog altijd onduidelijkheid, heb geen steek, kramp of iets anders in die richting.
Ik wacht nu tot dag 56 met testen. Ga er maar van uit dat ik een maand overgeslagen heb.

Sterretje, leuk dat je lekker op dit forum blijft kletsen. Een positieve klusbabe is ook belangrijk.
Weltrusten allemaal!

Essy

Ha dames,

@ sterretje: ik had me ook gelijk aangemeld voor moeders voor moeders. Gelijk vanaf 6 weken meegedaan. Hier bij ons heb je geen breng service, maar dat vond ik op zich niet erg. Kreeg kratje met groene kannen, en 2 plas kannen. Er zat een groene tas omheen, dus kon je niet zien. helaas dus maar een week meegedaan.
Heb van de week nog een bloemenbon van 5 euries gekregen

@ Happy; aan de ene kant fijn dat je je ong hebt, aan de andere kant ook niet. Je weet nu wel waar je aan toe bent

@ engeltjuh: je kan zeker ong klachten hebben ook al ben je dus blijkbaar zwanger! Ik had ook klachten alsof ik ong moest worden, maar werd dat dus niet en was dus zwanger!

Vanavond weer even gesport. Kon nog 3 lessen inhalen, dus vanavond ook maar even gegaan. Daarna nog even met vriendin bij andere vriendin roseetje gedronken. Heb t er nu nog warm van haha.
Vloei nog steeds. Morgen krijg ik uitslag van bloedprikken. Gelijk maar eens vragen hoelang ik 'maximaal' mag bloeden. Hij kan wel zeggen dat t ophoudt bij volgende cyclus, maarja dat   kan natuurlijk nog lang duren. Vloei nu al 3,5 week, Ga maar eens een topic openen hoe lang andere dames gevloeid hebben

Oja sterretje: saai he? op die andere forums. Niemand reageert bijna. Kan je beter hier blijven, veeeel gezelliger!!

Gelukkig nog meer buikslapers, hihi.
Engeltjuh: Ik dacht de week voor mijn nod dat ik ongesteld werd door de ongi-kramp. Dit verdween na 2 a 3 dagen en de avond voor mijn nod begon het weer van voor af aan. Ik dacht dat ik ongi zou worden, maar nee hoor. Ik heb het nu nog!  Het zou dus idd je innesteling kunnen zijn! spannend. Wie zou de volgende zijn???
Happy: Ik kan me voorstellen dat je bij bent dat je cyclus niet teveel afwijkt. Dat ronde 4 net zoveel goeds voor je in petto heeft als het voor mij had

Terug
Bovenaan