Klusbabes '4'

Hoi Essy,
Voor jou dus ook geen leuke dag geweest op 25-8 en eind september weer niet. Jij ook sterkte.
Hoi bieb,
Ik las er laatst een topic over. Volgens mij bij de oudere topics. En qua gezelligheid. Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar er wordt me teveel gezeurd. Er zijn er een paar bij die moderator moeten worden. De hele tijd het gezeur dat ze het te rommelig vinden dat iedereen een eigen topic opent. En bij zwanger zijn had ik gereageerd, maar soms worden reacties belachelijk gemaakt. Er is maar een topic wat het gezelligste kan blijven!!!!

Heej sterretje..ik wil je zowiezo ontzettend feliciteren met je zwangerschap!!!
Geniet ervan meis.
Zoals jij dat omschrijft heb ik et ook...ik had een dikke 2 weer  trug ineens 2 dagen ontzettend veel afscheiding...
een week later had ik bij het afvegen bruin/rood spul zeg maar..
En begon een dag of 5 geleden al kramp te krijgen..toen had ik echt zoiets van he dat is veels te vroeg,,
En ik dacht vanmiddag ook echt van nou ik wordt nu echt ongesteld zon kramp had ik!!
het voelt nu  ook net alsof ik elk moment ongesteld moet worden
Liefs Miranda

Dank je wel, Engeltjuh.
Nou dan hoop ik voor je dat je dit gevoel nog een tijdje houdt zonder rd's maar met een posi-test in je handen. Spannend!!!
liefs,
          sterretje

Hallo!

Pip is druk en heb niet alles gelezen...alvast mijn excuses als ik niet overal op reageer!

Engeltjuh, spannend hoor morgen. Wanneer ga je testen?

bieb: wat goed dat je al weer flink aan het sporten bent! (moet ik zelf ook weer nodig doen). Spannend hoor, morgen de uitslag van je bloed. 3,5 week vloeien vind ik persoonlijk wat lang, zou het ook zeker vragen als ik jou was!

Happy, jij hebt BLOED!! Op zich fijn want nu weet je waar je aan toe bent!! Ik heb zo'n idee dat jij er deze maand helemaal voor gaat

Rimke: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jij maakt me nu al zenuwachtig met je klachten!! SPANNEND!

Linda: ik sluit me bij de rest aan. Volgens mij ben jij een hele leuke en lieve mama! En tja, daar krijg je hele leuke en lieve kindjes van! Gelukkig heb je ook kunnen lachen om je kleine kabouter op een dag als deze. X

Ik ben nog steeds niet ongesteld! Wel megavreetbuien en kramp maar verder niets! Ik blijf geduldig afwachten  Heb al wel m'n tactiek voor de volgende ronde bedacht: ovulatietesten en pas 2,5e week na de ovulatie testen als er dan nog geen bloed is! Maar eerst maar eens ongesteld worden dacht ik zo.

Kruimels...ik vind het voor jou ook wel heeeeel erg spannend! Vind je het trouwens niet heel veel gedoe om te tempraturen elke dag? Het geeft wel heel veel informatie dus je krijgt er veel voor terug maar toch, ben benieuwd of jij het een last vindt? Jouw lijst ziet er goed uit, hopen dat de temperatuur zo blijft!!!

Tot zover....(wat een verhaal)

X

Ola,

Sterretje; Nou ik hoop idd dat ronde 4 voor mij net zo vruchtbaar wordt als jou ronde 4 hihi. Blijf maar gezellie hier kletsen hoor .... altijd antwoord whaha en geen reakties die belachelijk worden gemaakt. Volg het daar ook een beetje en vond dat hele topic over kaneel echt nergens over gaan. Ze zeggen dingen daar ook zo bot ! Bah, konden we maar met zn allen tegelijk overstappen he .....

Bieb; jeetje wat vloei je nu al een tijd he. Heb ook idd geen idee hoe dat bij andere zit. Spannend joh morgen de uitslag ....... Hoop dat het vloeien snel stopt en dat je weer lekker aan de klus kan !!!!!

kus happy

Heej pipstip
Ik denk dat ik wil gaan proberen om 2 tot 3 week te wachtte met testen als ik niej ongesteld word...
omdat ik de vorige keer na een positieve test..een week later begon te bloeden wat dus een miskraam bleek..
Maar ja of ik zolang kan wachtte weet ik niej hihi..
hopen dat die  wegblijven!!!

Hey pip,

Nou je hebt helemaal gelijk hoor. Ik ga ervoor deze maand ..... ga me helemaal suf klussen whahaha. Mn mannetje heeft een x box pfffff  en verleden week zat hij met een stel vrienden hier een schietspelletje ( net kinderen he ) te doen, hoor ik hem zeggen, tjonge jij kan er ook niks van, ik schiet tenminste in 1x raak. Dus ik zei gelijk, deed je dat maar eens whahaha   die gasten kijken joh, begrepen er natuurlijk helemaal geen bal van. Hoop voor jou dat de rd s ook snel komen ( liever een posi test natuurlijk ) en dat je ook vol goede moed de volgende ronde in kan, met het motto   KLUS JE SUF hihi

veel liefs happy

Meiden, slaap lekker en tot morgenavond !!!!! Werkse voor degene die morgen aan de slag moeten, de mensen die vrij zijn .... hele fijne dag. Doei lieve meiden .....

happy

Terug
Bovenaan