Klusbabes '4'

hoi meiden,

Terug van training. grrrr mijn hond was vanavond onuitstaanbaar. niet te handelen. pfff. zijn we thuis doe ik ff oefeningen en wat denk je meteen luisteren en perfect alles doen. je zou hem toch achter het behang plakken.pffff.

ff kijken of ik alles heb onthouden meiden, er is vanaaf toch aardig wat geklets.

Bieb, succes morgen met de uitslag, ja ik vind 3.5 week vloeien ook best veel. En wil je geen rot gevoel geven, maar ik ben bang dat je toch iets vervelends moet ondergaan. Je bent nog niet leeg zeg maar en dat moet er toch uit ben ik bang. Ik ben geluukig geen arts, dus laten we hopen dat ze een betere oplossing hebben.

Happy, ongie balen meid, maar wel duidelijkheid. Op naar de volgende rond. Ach ik ben er ook nog . lekker gezellig.

Renee, Essy  en pip,  alle 3  geen duidelijkheid balen. Renee wel rot dat je dus wel bruin heb, want dat betekend dus nog niks.

Linda goed van je hoe je deze dag bent doorgekomen en fijn dat joey daar aan meegedrsgen heeft.

Engeltjuh en kruimels, mega spannend hoor. ben zeer benieuwt.

Rimke meid je maakt het jezelf wel heel erg spannend. laten we met zijn alle duimen. Je verdient het gewoon. hihihi

Sterretje, fijn dat je zo goed bent ingelicht door je HA en nu afwachten of de 1e echo. leuk hoor.

meiden die ik ben vergeten sory sorry sorry, maar was best veel hoor. hihihi
moet nu echt me bedje in, morgen weer werken en dan weer lekker weekend.
Heb net nog fijn een douche genomen en geklust met me ventje  Als we nu maar geen beeje met een waterhoofd krijgen zegt me mannetje. pfff whahahaha.

meiden tot morgen . slaap lekker.

xxxxx Bambi

Hoi meiden

zo ben ik weer, heel erg bedankt voor jullie erge lieve reacties, dat doet een mens echt goed. ik heb vannacht heerlijk geslapen dus we kunnen er weer tegenaan,

Ja mijn kleine kaboutertje (nou ja klein hij wordt veel te snel groot haha) is echt de allerliefste en dat zeg ik niet omdat ie van mij is haha, maar hij is gewoon zo lief (ook wel eens niet hoor) en vriendelijk naar iedereen, hij is nooit eenkennig geweest, en ik ben ook vaak met hem bezig, gewoon met voorlezen even met hem fietsen wandelen spelen, gewoon lekker om zo bezig te zijn

Essy: jeetje he jij hebt ook een paar kl*te dagen achter de rug, dat is helemaal erg, je schoonvader en schoonmoeder er niet meer, ik moet er niet aandenken, dan heb je in ene niets meer,

Happy: nou meid, toch rd's nou dan maar weer op naar de volgende ronde en nog meer klussen deze maand  haha

Kruimels: spannned meid vandaag je nod, ik voor je

Bieb: ik hoop dat je vandaag goede bloeduitslagen krijgt, en dat ze wat tegen het bloeden ofzoiets geven, succes meid

renee: ik zou er evengoed nog een testje tegenaan gooien als ik jouw was,

xxx linda

mijn excuses engeltjuh

Jij ook veel succes vandaag meid ik  ook voor jouw dat de rd's niet arriveren

xx linda

Goeiemorgen meiden,

Jeetje zeg, wat kletsen we toch veel he. Zag dat we over 50 berichtjes alweer aan klusbabes 5 toe zijn!!!!!! Hier verder alles goed, wel erg veel last van mn ongie, lang geleden dat het zo heftig was pfffff buikpijn ook zeg !!! Maar ja, ik heb dagen om mn ongie zitten jammeren dus, moet ik nu niet zeuren whahaha. Kruimels en engeltjuh spannend hoor vandaag !!! Bambi, whahaha had je wel eens willen zien met je hond. Die voelt zich in zijn eigen omgeving gewoon prettiger en luistert daar wel hihi. En je hebt gelijk hoor we gaan gezellig saampjes naar ronde 4 !!!!!! Lin, veel plezier met je kleine kaboutertje vandaag, ben benieuwd wat jullie vandaag weer mee gaan maken hihi. Meiden, de plicht roept, moet aan de arbeid. Tot vanavond .......

liefs happy

hoi allemaal..
Nou hier nog geen  (gelukkig)
ik heb wel de hele tijd et gevoel dat ik ongi moet gaan worden...
Zal wel een lange dag worden...
Liefs Miranda

hey engeltjuh

ik hoop voor je dat de rd's wegblijven en dat je snel een positieve test mag hebben.
sterkte vandaag

xxx linda

he meiden,

Kon me vanochtend niet meer inhouden, heb getest..........negatief, shit dus.
Ik heb nog wel hoop hoor, zit pas op dag 31/32.
Heb wel echte ongi kramp maar zolang het er nog niet is lijkt het goed.
Ik heb trouwens geen roodbruine afscheiding gehad halverwege, wat denken jullie.
Ben wel moe, maar ja ik kan eigenlijk altijd wel slapen, dikke luilak whawha.

Nou pipstip, ik temperatuur 's ochtends om 8:15, dat is de tijd dat ik er normaal uit ga als ik moet werken en als ik niet hoef te werken dan zet ik de wekker gewoon ook om 8:15 en temperatuur dan gewoon met mijn ogen dicht, haha zodat ik niet te wakker word en daarna weer lekker verder kan slapen(kijk natuurlijk wel wat de temp is he)
Het valt mij allemaal ontzettend mee, is echt een aanrader! (je moet er wat voor over hebben he)
Ik duim voor iedereen die ook rond deze dagen haar Nod heeft
en voor de rest heel veel klus plezier.
Happy fijn voor je dat de rd's er eindelijk zijn, nou kan je tenminste verder.succes meid!!!!!
xxxxxxxxxxxxxx kruimels

hey kruimels

shit jammer dat de test negatief was, dan maar hopen dat de rd's snel komen meid

xxx linda

Terug
Bovenaan