Klusbabes "5"

hoi het kan 24 uur duren zie ik voordat ik opgenomen word in de zoekfunctie van hyves. dus denk dat jullie nog ff moeten wachten voordst jullie me mogen bekijken hihihi.

xx Bambi

hoi lieve meiden,,

badankt voor al jullie adviezen en antwoorden..
ik heb straks dan ook mijn toekomstige werkgeefster, teamleidster opgebeld, en gezegd   dat ik haar iets wilde vertellen waar ik de hele tijd mee rond liep en er gewoon eerlijk over wilde zijn, en dus verteld dat wij een enorme zwangerschapswens hebben en dat ik dus misschien in dit jaar wel al aantel..
nou dat was absoluut geen probleem, ze was erg blij dat ik gewoon eerlijk was.. en alles gaat gewoon door. er was geen reden voor afwijzing of wat ook.. zij zei ook eerlijkheid duurt het langst en nu weet ik helemaal wat ik binnen heb gehaald, iemand die gewoon kei eerlijk is.. ik zei al dat ik erg blij was dat het er nu uit was..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor jullie allemaal
ga jullie ook zoeken op hyves..

essy, wat goed! ik hoop dat de volgende ronde positief voor je is!
bambi, dan probeer ik t morgen nog even! hihi
zo.. ga er zo vandoor! heb een verjaardag. Misschien dat ik vanavond nog even kom en anders morgen.
fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Leuk hoor om jullie fotootjes te zien. Ik heb ze meteen opgezocht.
En Linda en Happy, over twee/drie weken weten jullie of ik er wat van gemaakt heb hoor (zie klusbabes 4, pag 23)!!
Essy, Eindelijk dat je ongesteld bent geworden. Weet je tenminste iets meer. Hoop dat je volgende maand meer geluk hebt en dat je of een kortere cyclus hebt of gewoon zwanger bent natuurlijk. Wanneer is nu je volgende nod? Reken je nou  46 dagen?
Pip, als ik het voor het zeggen heb dan wil ik het liefst een jongen en een meisje of een eeneiige tweeling. Maar van die tweeling ben ik nog niet helemaal zeker, want lijkt me wel super gaaf, maar dan heb ik maar 1 keer die babytijd, want ik wil maar twee kinderen in totaal. Misschien dat dat tegen die tijd ook anders is en ik er meer wil. Heb ook met zo'n touwtje proberen te draaien (gewoon voor de lol en ik zie wel) en na de derde jongen ben ik er maar mee gestopt. Dus wie weet...

Liefs, Linda

Hahaha! Leuk die discussie over die tweelingen, het is een rijkeluis-wens he? Een jochie en een meidje...........maar goed, als we het voor het zeggen zouden hebben, leuk. Maar dat hebben we niet dus mag je al blij zijn met een gezond kindje toch?

Pip: ik slaap redelijk hoor, overdag, hebben geen donkere gordijnen. Meestal neem ik een slaappil, maar dat durf ik nu niet zo goed. Stel dat het raak is........schijnt niet zo goed te zijn. Daarom heb ik vandaag (vanmorgen vroeg ) ook mijn laatste sigaret gerookt....................als ik me voel als de afgelopen dagen ga ik dat wel volhouden, maar vanovond voel ik me wat beter en heb nu wel trek in een sigaretje.........maar we doen het niet!!!
Bambi: ik ga je even opzoeken op hyves!

Kei goed dat je gestopt bent met roken Rimke!!! Ga zo door. Zal voor je  dat je het vol houdt.

'Bambi, kan je idd niet vinden op hyves.......

DELEVE: Leuk van je te horen! Ben blij dat het goed met je gaat!! Kom af en toe eens buurten goed!!!

Kruimels: Wat fijn dat dat gesprek met je leidinggevende goed verliep......is een pak van je hart, of niet??

Kleintje wel fijn dat ze zo positief reageerde en je bent zeker ook wel blij dat ' het hoge woord' eruit is?

Rimke succes met stoppen met roken! Als je zin krijgt i8n een sigaret gewoon aan het goede doel denken  dat helpt enorm!

Terug
Bovenaan